Yardım CEPPORT Şikayet!!!!

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
Nisan ayında Cepport mağazasından bir adet mi5s aldım ve ürünün siparişini verirken satıcıya ek mesajla vergi dairesi ve vergi numaramın da faturamda yazmasını istedim.
Amacım hem iyi bir telefon kullanmak hem de ürünün faturasını gider göstermekti.
Ürün geldi ancak faturamda istediğim bilgilerin hiç birisi yok.
Tamam olabilir, hatadır dedim ve satıcıyla iletişimimiz başladıııı.

İlk önceleri 4-5 kişiyle muhattap oldum, hepsine en baştan hikayemi anlattım, en son sorun halloldu faturanız düzeltildi yollandı denildi. Ancak gelen fatura 5. ay tarihli olarak yeniden düzenlemişler ve hiç bir işime yaramadı

Tekrar aradım yine 4-5 kişiye hikayeyi baştan sona anlattım ve en son Ali Osman diye birisi topu aldı. Ona da farklı günlerde 3-4 kere en baştan hikayemi anlattım.

Bu şahıs öncelikle gittigidiyor sistemde bu bilgileriniz yok dedi.
Hemen sistemdeki bilgilerimin resmini çektim attım.

Ama bize gittigidiyor bu bilgileri vermedi suçlu onlar dedi.
Tamam haklısınız ama ben size daha sipariş aşamasında bu bilgilerimi mesajla ilettim ve faturamda mutlaka olsun dedim. Çok şükür her şey gittigidiyorda kayıtlı

En son mi hesabınızı sıfırlayın, ürünü iade alalıma kadar geldi iş.
Aslında bakarsanız üründen bir şikayetimde yok. İstemeye istemeye tamam dedim ve bunun üzerine biz sizi arayacağız denildi ve konuşma sonlandı.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Aradan 1 gün geçti ses seda yok. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
En baştan hikaye, sonuç kısmı, olurdu olmazdı... Biz sizi arayacağız.

Bu sefer sabredip 3 gün bekledim. Aradım yine Ali Osman dahil kimse beni hatırlamıyor...
Hikayenin kısa özeti kafi geldi ve sonuç kısmına nihayet geldik.

Sayın satıcı gittigidiyor sisteminde olduğu halde ben ekstra bir mesajla size fatura ile ilgili talebimi ilettim mi? EVET

Ürünü iade alacaktınız, arayacaktınız aramadınız....? !!!!

Benim talebim
1-ya faturamı düzeltip ürünü aldığım 4. ay tarihli faturamı gönderin
2-ya ürününüzü geri alın
3-ya da zararımı karşılayın

Satıcı hiçbirini yapamayacağını (daha önceden kullanılmış telefonu iade alıyordu, sorunu çözeriz ama hiç bir yerde şikayet mesajı yazmayacaksınız diyordu haaa) suçlunun benim olduğumu söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

Gelelim neticeye CEPPORT adlı satıcı ve satış sonrası başıma gelenleri eksiksiz olarak siz değerli forum üyeleriyle paylaşıyorum.

İleride ürünle alakalı bir sorunumuz olduğunda muhattap olacağımız insanlar nasıl birileri az çok anlayın istiyorum. Tek sevindiğim nokta üründe sıkıntı olmaması ama satıcının tabiri caizse zorbalıkla bana bu fatura zararını yüklemesi de bir o kadar moral bozucu ve can sıkıcı.

Şimdiki aklım olsa yine mi5s alırdım. Ammaaa CEPPORT a asla bulaşmazdım.

Herkese iyi forumlar.
 

av_avi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Abay
Cihazım
mi4
Yaş
44
Konum
Giresun
Katılım
30 Ekim 2016
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
17
Puanları
3
İyi hoş diyorsun alphabet ama bu dediğini gerçekten müşteri memnuniyetini düşünen, büyük hedefleri olan firmalar yapar. Bizim durumumuz şu: Oooo hoş geldiniz, telefon mu bakmıştınız, biz verelim abime, tıkla linki, ekle sepete, tamaaam... Neee!! sorun mu çıktı, ne sorunu, kim, hani!!!! Bak şimdi kardeşim bizde sorun olmaz, Bize göre O suçlu, Bu suçlu, Şu suçlu..., en son ihtimal senin mouseun tıklama tuşu bozuktur, ürünü sepete eklerken iyi tıklayamamışsındır:)
 
Son düzenleme:
Oyla:

alphabet

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
alphabet
Cihazım
Iphone 5C
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
2 Nisan 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
İyi hoş diyorsun alphabet ama bu dediğini gerçekten müşteri memnuniyetini düşünen, büyük hedefleri olan firmalar yapar. Bizim durumumuz şu: Oooo hoş geldiniz, telefon mu bakmıştınız, biz verelim abime, tıkla linki, ekle sepete, tamaaam... Neee!! sorun mu çıktı, ne sorunu, kim, hani!!!! Bak şimdi kardeşim bizde sorun olmaz, Bize göre O suçlu, Bu suçlu, Şu suçlu..., en son ihtimal senin mouseun tıklama tuşu bozuktur, ürünü sepete eklerken iyi tıklayamamışsındır:)

İnternet üzerinden satış yapan firmalar ticaret ahlakı açısından bir sefer, ürünün alıcıya ulaşana kadar ki süreçte gerek kendisini müşteri ile buluşturan firmanın hatalarını gerekse kargo şirketlerinin hatalarını takip ve telafi etmekle mükelleflerdir. (Ticaret ahlakı) Fatura GittiGidiyor'dan sana yanlış geldiğinde "sorun bizde değil, gittigidiyorda" diyebilirsin bir satıcı olarak ama müşteriye "onlarla görüşün" dersen ticaret ahlakını ayaklar altına almış olursun. Sen konuşacaksın, GittiGidiyor ile temas kurup başka müşterilerinin de mağdur olmaması adına bu yanlışa bir son verilmesini isteyeceksin. Sonuçta şirket sahibi olup kurumsal müşterin olan son kişi avukat bey değil, daha birçok kurumsal müşteriniz olacak ve alışverişini gider olarak göstermek adına sizden vergi numaralı fatura talep edecek. Şayet GittiGidiyor kaynaklı bir sorun ise bu onlarla temas kurup çözün durumu ki Yen'i müşterilerinizde mağdur olmasın.

Amacım kesinlikle bahsi geçen firmaları karalamak falan değil, ama bu forum da kanaatimce hiç bir firmanın babasının çiftliği değil (değildir umarım). Cepport'tan alışveriş yapmayı düşünen (3 adet Huawei p10 İthalatçı Garantili cihaz alacaktım) birisi olarak bu sorunu gördüm ve sipariş vermekten vazgeçtim. Çünkü insan düşünüyor acaba ben de mağdur olur muyum diye.

Firmadan ricam avukat beyin sorununa aklı selim bir çözüm bulunsun ve buradan ilan edilsin böyle böyleyken çözüldü diye ki töhmet altında kalmasın firma da. Sonuçta kimsenin ekmeğiyle derdimiz yok, ama kimse de parayı kolay kazanmıyor. (Avukat bey dışında da sorunu yaşayanlar olduğu için artık bu sorunun doğruluğundan şüphe duymadan yazmış bulunmaktayım tüm bunları, ancak GittiGidiyor kaynaklı mı firma kaynaklı mı tabii ki bilemeyiz bizler; o konuda iki firmaya da direkt bir ithamda bulunmadım bulunmam. Sadece ortada bir sorun var.)
 
Oyla:

bamya84

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
metamorphose
Cihazım
mi5s
Konum
izmir
Katılım
3 Mayıs 2015
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Cep port mesajlara çok geç yanit veriyor hatta bazen vermiyor. Bu durum çok can sıkıcı.
 
Oyla:

1dost

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
T.D.
Cihazım
Xiaomi 12
Katılım
1 Eylül 2014
Konular
26
Mesajlar
350
Tepkime puanı
71
Puanları
43
Bak şimdi kardeşim bizde sorun olmaz, Bize göre O suçlu, Bu suçlu, Şu suçlu..., en son ihtimal senin mouseun tıklama tuşu bozuktur, ürünü sepete eklerken iyi tıklayamamışsındır:)
Güldürdün
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Şaka gibi... av_avi isimli kullanıcı forumumuzda uzaklaştırılmıştır.

Dün akşam konu ile ilgisi olmayan "mouse bozuldu yaaaaa" gibi bir mesaj yazdı ve konu ile ilgili olmayan bu mesajı kaldırılarak tekrar bu şekilde ilgisiz, spam içerikli mesajlar yazmaması konusunda uyarıldı. Dalga geçer tarzda aynı mesajı tekrar yazması nedeniyle de uzaklaştırma cezası verildi.

Önceliğimizin forum düzenini korumak olduğunu bir defa daha hatırlatmak istiyorum. Her hangi bir yerden her hangi bir ürün satın almış olmanız kurallarımızı çiğneyebileceğiniz, forum içerisinde canınızın istediği gibi at koşturabileceğiniz anlamına gelmiyor. Forum kurallarımıza uymayan her kim olursa olsun gerekli yaptırımlar uygulanacaktır.
 
Oyla:

1dost

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
T.D.
Cihazım
Xiaomi 12
Katılım
1 Eylül 2014
Konular
26
Mesajlar
350
Tepkime puanı
71
Puanları
43
Gecici mi yoksa tum mu uzaklastirildi. Sinirsiz banlandiysa agir olmus.
 
Oyla:

Dreamer

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
şehmuz
Cihazım
Mi 5s
Yaş
33
Konum
kırşehir
Katılım
4 Mayıs 2017
Konular
0
Mesajlar
54
Tepkime puanı
14
Puanları
8
Şaka gibi... av_avi isimli kullanıcı forumumuzda uzaklaştırılmıştır.

Dün akşam konu ile ilgisi olmayan "mouse bozuldu yaaaaa" gibi bir mesaj yazdı ve konu ile ilgili olmayan bu mesajı kaldırılarak tekrar bu şekilde ilgisiz, spam içerikli mesajlar yazmaması konusunda uyarıldı. Dalga geçer tarzda aynı mesajı tekrar yazması nedeniyle de uzaklaştırma cezası verildi.

Önceliğimizin forum düzenini korumak olduğunu bir defa daha hatırlatmak istiyorum. Her hangi bir yerden her hangi bir ürün satın almış olmanız kurallarımızı çiğneyebileceğiniz, forum içerisinde canınızın istediği gibi at koşturabileceğiniz anlamına gelmiyor. Forum kurallarımıza uymayan her kim olursa olsun gerekli yaptırımlar uygulanacaktır.
Böyle yaparak hiç bir şeyi düzeltemezsiniz. Aksine daha da kötüleştiriyorsunuz. Firmadan bir müşteri uzaklaştirmakla kalmayip potansiyel çevresinide uzaklaştirmiş oldunuz. Benim goruşume göre bu kayıptır...

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.133
Puanları
438
Böyle yaparak hiç bir şeyi düzeltemezsiniz. Aksine daha da kötüleştiriyorsunuz. Firmadan bir müşteri uzaklaştirmakla kalmayip potansiyel çevresinide uzaklaştirmiş oldunuz. Benim goruşume göre bu kayıptır...

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam kusura bakmayın ama her hangi biri cepport'tan alışveriş yaptı diye forum kurallarını ihlal etme hakkına sahip midir? Son derece iyi niyetli bir şekilde kullanıcıya uyarı verildi ve tekrar etmemesi konusunda uyarıldı. Uyarıya kulak asmamak bir yana foruma girer girmez dalga geçer gibi aynı mesajı bir defa daha aynı konuya yazdı... Umarım bir daha tekrar etmez.

Eğer ki birileri bu nedenle bir daha MIUI Türkiye destekli cihaz almayacaksa; bu karakterdeki birine cihaz satılmamış olması ne firma ne de miuiturkiye.net için kayıp değil kazançtır. Bizim kullanıcı kitlemiz mümkünse para verdim dilediğimi yaparım mantığındaki insanlardan oluşmasın. Forumumuzdaki mesaj seviyesinin ve mesajlardaki üslubun yükseltilmesini kötüleşme olarak değerlendiriyorsanız maalesef siz de oldukça yanlış yerdesiniz, bizim forumumuz size uygun değil. Burası ticari kazanç amacıyla her şeye evet ağam, sen paşamsın haklısın diyen ve kullanıcılarını müşteri / potansiyel müşteri olarak gören bir platform değil.

Beni 10 gün uzaklaştirmiştiniz (:

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Uzaklaştırma süreleri değiştirildi... 1 aydan kısa süreli uzaklaştırma cezası artık verilmiyor.

Her neyse konu başlığı Cepport Şikayet ve cepporttan alınan bir cihaza ait fatura bilgilerindeki eksiklikle alakalı. Bu konu ile ilgili söylenecek bir şeyleri olan arkadaşlarımız var ise elbette ki yazsınlar fakat forum kurallarına riayet etmeyen birinin uzaklaştırlması, birilerinin gülmesi, mouse'unun bozulması gibi alakasız mesajlar kaldırlacak ve mesaj sahibi uyarılacaktır. Sohbetler için genel ve konu dışı sohbet bölümümüz mevcut dileyen arkadaşlarımız orada eğlenebilirler.
 
Oyla:
Üst Alt