Yardım Cepport,Redmi 5 plus ve kvk garanti!

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
25
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global kararlı V10.0.2.0
Telefon Modeli
Redmi 5 plus
Bootloader Kilidi
Kapalı
Bize ders oldu başka arkadaşlar yanmasın.


Diğer - Cepporttan telefon almayın aldırmayın!


Merhaba GittiGidiyor üzerinden cepporttan aldığım redmi 5 plus telefonumu ekran değişimi için kartal kvk ya yolladım 3 Ekim 2018 de teslim aldılar ve üzerinden 1 hafta geçti fakat bir bildirim yapılmaması dolayısı ile kvk yı aradım,bana;ithalatçı firma "miui Türkiye-mi yüksek seviye onarım merkezi'ne"(galiba delta servis) gönderdiklerini cihazın kendilerinde olmadığını ve onların bildirim yapacağını söylediler.
Eğer kvk ekran değişimi bile yapmıyorsa kvk garantisi niye var? Ben 2 telefon aldım cepporttan ve ikisine de kvk garantili diye ekstra ödedim.
Zaten ilk gönderdiğimde kvk eksik adres diyerek kabul etmedi oradan 1 hafta kaybettim şuanda 2 haftadır telefonsuzum
cepport cantara Admin
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

.
 
Son düzenleme:

kimyagERdem

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erdem
Cihazım
Xiaomi mi8
Yaş
36
Konum
Denizli
Katılım
23 Şubat 2017
Konular
24
Mesajlar
1.140
Tepkime puanı
648
Puanları
128
Hocam ben elimden geldiği kadar KVK ve Cepport'tan gelen bilgileri aktarmaya çalışıyorum. Konudan Cepport yetkililerini haberdar ettim ancak zannediyorum şu aşamada onların yapacakları bir açıklamanın pek anlamı yok çünkü daha önce sorun yaşanan cihazlarla ilgili olarak cihazların KVK'ya gönderildiğini ve burada konu sahibi arkadaşın belirttiği üzere KVK servisine müdahale etmediklerini belirtmişlerdi. Açıklamanın KVK'dan alınması gerekli gibi duruyor...
Ee o zaman "ben malı kvk'lı sattım. Gerisi KVK ile senin aranda. Beni ilgilendirmez."demek oluyor bu. Sizce de kulağa çok saçma gelmiyor mu? Ben bi iş için biriyle anlaştıysam eğer ve o iş üzerinden para kazanıyorsam takip etmek zorunda deği miyim?
(söylediklerimin sizinle alakası yok. Tüm eleştirim cepporta. Yanlış anlamayın lütfen.)
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.723
Çözümler
68
Tepkime puanı
24.265
Puanları
438
Ee o zaman "ben malı kvk'lı sattım. Gerisi KVK ile senin aranda. Beni ilgilendirmez."demek oluyor bu. Sizce de kulağa çok saçma gelmiyor mu? Ben bi iş için biriyle anlaştıysam eğer ve o iş üzerinden para kazanıyorsam takip etmek zorunda deği miyim?
(söylediklerimin sizinle alakası yok. Tüm eleştirim cepporta. Yanlış anlamayın lütfen.)

Ürünleri takip edip konu içerisinde bahsedilen sorunu çözecek ve ileride benzer sorunların yaşanmaması için gereken adımları atacaklardır zannediyorum hocam. Sonuç olarak onlar için de hem maddi hem de manevi kayıp anlamına geliyor bu durum. Benim yazmak istediğim bu konuda belirtilen KVK beyanına ilişkin bir açıklama yapmalarının anlamsız olmasıydı. :)
 
Oyla:

gurkanse

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
gürkan
Cihazım
mi 5
Konum
istanbul
Katılım
11 Aralık 2014
Konular
94
Mesajlar
630
Tepkime puanı
167
Puanları
58
ben hep diyorum.türkiyede garanti kelimesinin hakkını veren tek firma apple malesefki.diğerleri samsung lg huaweri zart servis zurt servis bunları sadece tüketici hakem heyeti kapısı olarak görün.yani fabrikasyon bişey olursa işte dayanacak bir kapınız var.anca bu yani
 
Oyla:

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
51
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
25
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Eğer telefon alacaksanız Çin'den getirten arkadaşlardan alın veya kendiniz getirtin arada bir ekran tamiri parasının neredeyse iki katı kadar fark var bozulursa cebinizden yaptırırsınız servis anlamsız.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam ben elimden geldiği kadar KVK ve Cepport'tan gelen bilgileri aktarmaya çalışıyorum. Konudan Cepport yetkililerini haberdar ettim ancak zannediyorum şu aşamada onların yapacakları bir açıklamanın pek anlamı yok çünkü daha önce sorun yaşanan cihazlarla ilgili olarak cihazların KVK'ya gönderildiğini ve burada konu sahibi arkadaşın belirttiği üzere KVK servisine müdahale etmediklerini belirtmişlerdi. Açıklamanın KVK'dan alınması gerekli gibi duruyor...
Lütfen savunmayın bari telefonların garantisinin düzmece ithalatçı garantisinden farkı yok hala bana kvk ile görüştünüz mü diye soruyorlar kvk telefonlara BAKMIYOR beraber iş yapıyorsunuz diye savunuyorsunuz burda.
 
Son düzenleme:
Oyla:

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
49
Mesajlar
3.888
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.950
Puanları
238
Bu konu daha evvel neticelendirildiği ve söylenmesi icap eden ne varsa o konu içinde dillendirildiği için bundan sonra yapılacak yorumlar boşa kürek çekmekten ibarettir diye düşünüyorum. Eğer ortada ALP-- arkadaşın yaşamış olduğu bir mağduriyet varsa ne yapılması lâzım geldiği açık ve net. Süreç her ne kadar uzun ve zahmetli olsa da sonunda yaşamış olduğu zarar bir şekilde tazmin edilir. Zira kanunlarımız daima tüketici hakkını korumaktan yana...

Lâkin Cepporttan telefon almayın aldırmayın! başlığı adı altında konu açarak adı geçen firmaya suçlamak bana hiç adil gelmiyor. Miuitürkiye yöneticilerinin Cepport ile organik bağları olabilir ve konu sahibi arkadaşın iddia ettiği gibi belki bu sebeple Cepport'u savunuyor olabilirler; bilemem. Bu onların problemi.
Zamanında Cepport mağazasından kendime bir adet mi 6 aldım. Memnun kaldığım için de eşime dostuma tavsiye ettim. Cepport' tan alışveriş yapan 10 un üzerinde tanıdığım var ve hepsi de gayet memnun. Anlaşıldığı üzere benimki sadece müşteri memnuniyetinden ibaret....

KVK ile alâkalı konu daha önce tartışıldığı için verdikleri teknik servis hizmetinin kapsamı ve niteliğiyle alâkalı Bakırköy KVK şubesine bizzat giderek durumu teyit ettirmiş, cantara hocamla da o tarihte bilgi paylaşımı yapmıştım. Buradan bir kez daha söylüyorum.... Bakırköy KVK nın bana verdiği bilgi net. " Cihazınız KVK garantisi altındadır. Başka bir servise gönderilmesi söz konusu değildir."
Peki size gelen cihazların Evobt adındaki yüksek seviye onarım merkezine gönderdiğiniz yönünde şikâyetler hakkında ne diyorsunuz? El-cevab: " Şube olarak böyle bir durumla karşılaşmadık. Lâkin KVK garantisi altında satılan ama gerçekte EVObt garantisi altında satılan cihazlara uygulanan bir prosedür olabilir. Bu hususta yorum yapmamız doğru olmaz."
NOT: Bu cevaplar normal bir müşterinin alabileceği cevaplar değildir. KVK çalışanı bir dostumun büyük yardımları olduğunu belirtmem icap eder.

Son cümle olarak şunu da söylemeliyim ki konu sahibi arkadaşın yaşamış olduğu durum başıma gelmedi. Şeytan kulağına kurşun cihazımda herhangi bir sıkıntı yok. Bir arıza durumunda aynı sıkıntılarla karşılaşır mıyım orası da meçhul... Ben sadece KVK ile yapmış olduğum bilgi alışverişini paylaşmak istedim. ALP-arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletirken hakkını sonuna kadar savunmasını tavsiye ederim.
 
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
25
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bu konu daha evvel neticelendirildiği ve söylenmesi icap eden ne varsa o konu içinde dillendirildiği için bundan sonra yapılacak yorumlar boşa kürek çekmekten ibarettir diye düşünüyorum. Eğer ortada ALP-- arkadaşın yaşamış olduğu bir mağduriyet varsa ne yapılması lâzım geldiği açık ve net. Süreç her ne kadar uzun ve zahmetli olsa da sonunda yaşamış olduğu zarar bir şekilde tazmin edilir. Zira kanunlarımız daima tüketici hakkını korumaktan yana...

Lâkin Cepporttan telefon almayın aldırmayın! başlığı adı altında konu açarak adı geçen firmaya suçlamak bana hiç adil gelmiyor. Miuitürkiye yöneticilerinin Cepport ile organik bağları olabilir ve konu sahibi arkadaşın iddia ettiği gibi belki bu sebeple Cepport'u savunuyor olabilirler; bilemem. Bu onların problemi.
Zamanında Cepport mağazasından kendime bir adet mi 6 aldım. Memnun kaldığım için de eşime dostuma tavsiye ettim. Cepport' tan alışveriş yapan 10 un üzerinde tanıdığım var ve hepsi de gayet memnun. Anlaşıldığı üzere benimki sadece müşteri memnuniyetinden ibaret....

KVK ile alâkalı konu daha önce tartışıldığı için verdikleri teknik servis hizmetinin kapsamı ve niteliğiyle alâkalı Bakırköy KVK şubesine bizzat giderek durumu teyit ettirmiş, cantara hocamla da o tarihte bilgi paylaşımı yapmıştım. Buradan bir kez daha söylüyorum.... Bakırköy KVK nın bana verdiği bilgi net. " Cihazınız KVK garantisi altındadır. Başka bir servise gönderilmesi söz konusu değildir."
Peki size gelen cihazların Evobt adındaki yüksek seviye onarım merkezine gönderdiğiniz yönünde şikâyetler hakkında ne diyorsunuz? El-cevab: " Şube olarak böyle bir durumla karşılaşmadık. Lâkin KVK garantisi altında satılan ama gerçekte EVObt garantisi altında satılan cihazlara uygulanan bir prosedür olabilir. Bu hususta yorum yapmamız doğru olmaz."
NOT: Bu cevaplar normal bir müşterinin alabileceği cevaplar değildir. KVK çalışanı bir dostumun büyük yardımları olduğunu belirtmem icap eder.

Son cümle olarak şunu da söylemeliyim ki konu sahibi arkadaşın yaşamış olduğu durum başıma gelmedi. Şeytan kulağına kurşun cihazımda herhangi bir sıkıntı yok. Bir arıza durumunda aynı sıkıntılarla karşılaşır mıyım orası da meçhul... Ben sadece KVK ile yapmış olduğum bilgi alışverişini paylaşmak istedim. ALP-arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletirken hakkını sonuna kadar savunmasını tavsiye ederim.
Birader gelmişsin ben mumnunum vs diyorsun,sonra da garanti ile işim olmadı diyorsun biz burada zaten cepport ürün sattı orijinal değil veya kaçak demiyoruz,cepport'un kvk garantisi sadece sorgulamadan ibaret bunu Söylüyorum,ayrıca Tüketici Haklarının buna yapacağı birşey yok zaten,sen konuyu anlamamışsın burda tıkırdıyorsun,garantiye kadar Cepporttan bende memnundum her türlü destekleri vardı ama iş garantiye gelince o destek birden kesildi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Birader gelmişsin ben mumnunum vs diyorsun,sonra da garanti ile işim olmadı diyorsun biz burada zaten cepport ürün sattı orijinal değil veya kaçak demiyoruz,cepport'un kvk garantisi sadece sorgulamadan ibaret bunu Söylüyorum,ayrıca Tüketici Haklarının buna yapacağı birşey yok zaten,sen konuyu anlamamışsın burda tıkırdıyorsun,garantiye kadar Cepporttan bende memnundum her türlü destekleri vardı ama iş garantiye gelince o destek birden kesildi.
O bakırköy kvk'nın bana verdiği bilgi de şu;Cihazınız bizde değil distribütör Xiaomi Yetkili servisinde bilgilendirmeyi size yapacağız.
Cihazı Çarşamba günü geri istedim 3 işgününde kargoya verileceğini söylediler bugün birdaha aradım cihaz hala "YETKİLİ SERVİS"teymiş gelince yollayacaklarmış yani sagolsunlar (kvk garantisi 4 hizmetten ibaret 1.Kabul 2.distribütör servise yollama 3.bilgi verme 4.ürünü geri teslim etme sağolsunlar ilk 3'ü 3 haftada gerçekleşti bakalım 4.asamanın gerçekleşmesi ne zaman nasip olacak.
 
Son düzenleme:
Oyla:

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
49
Mesajlar
3.888
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.950
Puanları
238
Birader gelmişsin ben mumnunum vs diyorsun,sonra da garanti ile işim olmadı diyorsun biz burada zaten cepport ürün sattı orijinal değil veya kaçak demiyoruz,cepport'un kvk garantisi sadece sorgulamadan ibaret bunu Söylüyorum,ayrıca Tüketici Haklarının buna yapacağı birşey yok zaten,sen konuyu anlamamışsın burda tıkırdıyorsun,garantiye kadar Cepporttan bende memnundum her türlü destekleri vardı ama iş garantiye gelince o destek birden kesildi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


O bakırköy kvk'nın bana verdiği bilgi de şu;Cihazınız bizde değil distribütör Xiaomi Yetkili servisinde bilgilendirmeyi size yapacağız.
Cihazı Çarşamba günü geri istedim 3 işgününde kargoya verileceğini söylediler bugün birdaha aradım cihaz hala "YETKİLİ SERVİS"teymiş gelince yollayacaklarmış yani sagolsunlar (kvk garantisi 4 hizmetten ibaret 1.Kabul 2.distribütör servise yollama 3.bilgi verme 4.ürünü geri teslim etme sağolsunlar ilk 3'ü 3 haftada gerçekleşti bakalım 4.asamanın gerçekleşmesi ne zaman nasip olacak.
Önce üslubunuza dikkat etmenizi tavsiye ederim.
1.Sizden yaşça büyük bir insana sokak jargonuyla birader diyerek hitap edip üstelik te tıkırdıyorsun gibi manasız bir benzetme yapmak hiç hoş değil.
2. Ben de cepport'tan memnunum diyen bir insanın " Cepport tan telefon almayın , aldirmayin" başlığı altında konu açmasi ise başlı başına bir samimiyet testine muhtaç...
3. Konuyu açarken telefonum Kartal kvk derken, bana cevap yetiştirmeye çalışırken de bakırköy kvk yı telaffuz etmek ise tam bir facia.. Hadi ben konuyu anlamadım diyelim. Siz cihazınızı hangi KVK şubesine verdiğinizi biliyor musunuz?
Size tavsiyem insanlara lüzumsuz şekilde cevap yetiştirmek yerine hem üslubunuzu hem de zihniyetini gözden geçirin. Çünkü size bir faydası olmaz.
 
Oyla:

MahmutDeveSürenOğlu

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
Mahmut
Cihazım
Redmi Note 4
Yaş
40
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ekim 2018
Konular
1
Mesajlar
55
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Önce üslubunuza dikkat etmenizi tavsiye ederim.
1.Sizden yaşça büyük bir insana sokak jargonuyla birader diyerek hitap edip üstelik te tıkırdıyorsun gibi manasız bir benzetme yapmak hiç hoş değil.
2. Ben de cepport'tan memnunum diyen bir insanın " Cepport tan telefon almayın , aldirmayin" başlığı altında konu açmasi ise başlı başına bir samimiyet testine muhtaç...
3. Konuyu açarken telefonum Kartal kvk derken, bana cevap yetiştirmeye çalışırken de bakırköy kvk yı telaffuz etmek ise tam bir facia.. Hadi ben konuyu anlamadım diyelim. Siz cihazınızı hangi KVK şubesine verdiğinizi biliyor musunuz?
Size tavsiyem insanlara lüzumsuz şekilde cevap yetiştirmek yerine hem üslubunuzu hem de zihniyetini gözden geçirin. Çünkü size bir faydası olmaz.
Yaşına göre hürmet göstermek zorunda mı insanlar ?
Oldu olacak elini de öpsünler.

Şöyle forumlarda yaşa, mesleğe, statüye göre hitap bekleyen insanları görüyoruz vallahi pes...
 
Oyla:

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
49
Mesajlar
3.888
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.950
Puanları
238
Bu lüzumsuz mevzuu benim için kapanmıştır...
 
Oyla:
Üst Alt