Yardım Cepport,Redmi 5 plus ve kvk garanti!

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
23
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Global kararlı V10.0.2.0
Telefon Modeli
Redmi 5 plus
Bootloader Kilidi
Kapalı
Bize ders oldu başka arkadaşlar yanmasın.


Diğer - Cepporttan telefon almayın aldırmayın!


Merhaba GittiGidiyor üzerinden cepporttan aldığım redmi 5 plus telefonumu ekran değişimi için kartal kvk ya yolladım 3 Ekim 2018 de teslim aldılar ve üzerinden 1 hafta geçti fakat bir bildirim yapılmaması dolayısı ile kvk yı aradım,bana;ithalatçı firma "miui Türkiye-mi yüksek seviye onarım merkezi'ne"(galiba delta servis) gönderdiklerini cihazın kendilerinde olmadığını ve onların bildirim yapacağını söylediler.
Eğer kvk ekran değişimi bile yapmıyorsa kvk garantisi niye var? Ben 2 telefon aldım cepporttan ve ikisine de kvk garantili diye ekstra ödedim.
Zaten ilk gönderdiğimde kvk eksik adres diyerek kabul etmedi oradan 1 hafta kaybettim şuanda 2 haftadır telefonsuzum
cepport cantara Admin
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

.
 
Son düzenleme:

serdar48

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Serdar
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
46
Konum
Bodrum
Katılım
4 Mayıs 2018
Konular
6
Mesajlar
936
Tepkime puanı
383
Puanları
78
Global mi sorusuna laf ebeliği yapıp (biz cihaza global demedik yazılıma global dedik gibi) bu KVK olayından nasıl bir laf ebeliği yapıp sıyrılacaklar merakla bekliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gelen cevabı cepport'ta sorsaydınız bakalım ne diyeceklerdi ?
 
Son düzenleme:
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Daha önce farklı bir konuda KVK'nın Xiaomi cihazlarına her şubesinde bakmadığına, sadece belirli şubelerde onarım yapıldığına dar bir açıklama yapılmıştı. Cepport ile bu konuda görüştünüz mü?
 
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
23
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Global mi sorusuna laf ebeliği yapıp (biz cihaza global demedik yazılıma global dedik gibi) bu KVK olayından nasıl bir laf ebeliği yapıp sıyrılacaklar merakla bekliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Gelen cevabı cepport'ta sorsaydınız bakalım ne diyeceklerdi ?
Kendilerine daha önce birşey sorduğumda kendilerinin teknik servise karışamadıklarını söylemişlerdi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Daha önce farklı bir konuda KVK'nın Xiaomi cihazlarına her şubesinde bakmadığına, sadece belirli şubelerde onarım yapıldığına dar bir açıklama yapılmıştı. Cepport ile bu konuda görüştünüz mü?
Kvk bana;cihaz kartal kvk da değil farklı şubeye gönderdik demedi,ithalatçı firmanın yüksek seviye onarım merkezi'ne gönderildi dedi ve emin olmak için birkez daha sordum ithalatçı firma miui türkiye yüksek seviye onarım merkezi'ne gönderdiklerini ilettiler.
 
Oyla:

serdar48

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
Serdar
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
46
Konum
Bodrum
Katılım
4 Mayıs 2018
Konular
6
Mesajlar
936
Tepkime puanı
383
Puanları
78
Kendilerine daha önce birşey sorduğumda kendilerinin teknik servise karışamadıklarını söylemişlerdi.

Bu yazışmaların ekran görüntülerini alıp hiç vakit kaybetmeden Tüketici Hakem Heyetine gidip dava açın bence, bu nedir ya ?
Satarken ismini kullan sattıktan sonra biz karışmıyoruz :)
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
Kvk bana;cihaz kartal kvk da değil farklı şubeye gönderdik demedi,ithalatçı firmanın yüksek seviye onarım merkezi'ne gönderildi dedi ve emin olmak için birkez daha sordum ithalatçı firma miui türkiye yüksek seviye onarım merkezi'ne gönderdiklerini ilettiler.

İyi de MIUI Türkiye biziz ve ithalatçı değiliz. Artı bizim bırakın yükseğini, küçük dahi olsa onarım merkezimiz de yok ki :) Servisin kurduğu bu cümlenin baştan sonra hatalı olduğunu teyit edebilirim yani.

Bildiğim kadarıyla Cepport'un da servis gibi bir yeri yok ve bir süredir delta veya başka bir yetkili servis ile de çalışmıyor. Tek çalıştıkları servis KVK... Onlar da farklı bir servise gönderemez.
 
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
23
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Birde bu var işte kvk yı bugün aradığımda ise durumun böyle olmadığını garantisinin devam edeceğini söyledi(iyi bari kargomu "ithalatçı mi yüksek seviye onarım merkezi'ne iletecekleri için sevindim)
Cepport ise bana bu bilgiyi veremedi neden bilmiyorum?
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İyi de MIUI Türkiye biziz ve ithalatçı değiliz. Artı bizim bırakın yükseğini, küçük dahi olsa onarım merkezimiz de yok ki :) Servisin kurduğu bu cümlenin baştan sonra hatalı olduğunu teyit edebilirim yani.

Bildiğim kadarıyla Cepport'un da servis gibi bir yeri yok ve bir süredir delta veya başka bir yetkili servis ile de çalışmıyor. Tek çalıştıkları servis KVK... Onlar da farklı bir servise gönderemez.
"İyi de" Market bölümünüzde cepport satış yapıyor cihaz aynı cihaz "garanti" aynı "garanti" ve ben kvk'nın bana söylediğini söylüyorum.
 
Son düzenleme:
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.476
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.907
Puanları
438
"İyi de" Market bölümünüzde cepport satış yapıyor cihaz aynı cihaz "garanti" aynı "garanti" ve ben kvk'nın bana söylediğini söylüyorum.

Evet hocam ben de aynı şeyi söylüyorum zaten. Biz ithalatçı firma değiliz, telefon satışlarımız Cepport üzerinden yapılıyor ve telefonların servis hizmeti KVK tarafından sağlanıyor. Yani KVK'nın size vermiş olduğu cevapta bir sıkıntı var. Sıkıntınızı Cepport yetkililerine ilettim, yarın mesai başladığında ilgileneceklerini belirttiler.
 
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
23
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Evet hocam ben de aynı şeyi söylüyorum zaten. Biz ithalatçı firma değiliz, telefon satışlarımız Cepport üzerinden yapılıyor ve telefonların servis hizmeti KVK tarafından sağlanıyor. Yani KVK'nın size vermiş olduğu cevapta bir sıkıntı var. Sıkıntınızı Cepport yetkililerine ilettim, yarın mesai başladığında ilgileneceklerini belirttiler.
Teşekkürler beklemedeyim.
 
Oyla:

ALP--

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Mehmet Alp
Cihazım
Redmi 5 plus
Yaş
23
Konum
Denizli
Katılım
5 Ekim 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Evet hocam ben de aynı şeyi söylüyorum zaten. Biz ithalatçı firma değiliz, telefon satışlarımız Cepport üzerinden yapılıyor ve telefonların servis hizmeti KVK tarafından sağlanıyor. Yani KVK'nın size vermiş olduğu cevapta bir sıkıntı var. Sıkıntınızı Cepport yetkililerine ilettim, yarın mesai başladığında ilgileneceklerini belirttiler.
Evet saat 15:15 oldu fakat ne GittiGidiyor üzerinden yazdığım mesaja cevap verdiler ne de serviste ki telefonum hakkında bilgi verdiler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kvk teknik servise çok telefon yolladım Max 1 hafta da yapıyorlardı veya haber veriyorlardı fakat cepport 'un kvk garantisini de müşteri desteğini de görmüş olduk.
 
Oyla:
Üst Alt