- Adım
- Kadir
- Cihazım
- Poco X8 Pro
- Yaş
- 36
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 20 Haziran 2019
- Konular
- 29
- Mesajlar
- 975
- Tepkime puanı
- 2.479
- Puanları
- 118
Hocam mevcetin hocamın mi9t'lerde 48MP kamerayı kullandıran modülü anlattığı konuya bakıp denediniz mi? O konuda paylaşılan versiyonu deneyerek sonucu yazabilir misiniz?Bende olmadi hocam telefon mi 9t olduğu için sorun olabilir mi acaba ?