Çözüldü 20 İş Günü Doldu ( Teknik Servis GENPA ) Redmi Note 7

tarix

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Tarık
Cihazım
Mi 8 Lite
Konum
Konya
Katılım
23 Ocak 2019
Konular
3
Mesajlar
80
Tepkime puanı
35
Puanları
18
Yasada parça temini süresi ile ilgili bir detay var mıdır ne biliyorum ne de hatırlıyorum. Zamanında buradan öğrenmiştim neyin ne olduğunu.
Güncel yasalar hakkında bilgi edinip eğer heyete başvurmanız gerektiğini söylerlerse ona göre hareket etmek daha doğru olur sanırım. Karşınızdaki kişiyi ikna etmenin yollarına bakın. Yasal haklarınızın farkında olduğunuzu bilsin. Sizi ezmelerine izin vermeyin ama efendiliğinizden de ödün vermeyin :)

Ülkede herkes birbirini ütmeye çalışıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

internette izlediğim videoda 20 iş günü dolduğu taktirde satıcıya veya sağlayıcıya başvurup cihazın para iadesi veya cihazın yenisini vermeleri gerekir diyor bende telefonu Vatan Bilgisayardan aldım yani vatan Bilgisayar cihazın yenisini vermek zorunda demi
Servis iade veya değişim raporu hazırlar, siz de vatana gidip iade/değişim yaparsınız. Normal şartlarda süreç böyle işliyor.
 

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Yasada parça temini süresi ile ilgili bir detay var mıdır ne biliyorum ne de hatırlıyorum. Zamanında buradan öğrenmiştim neyin ne olduğunu.
Güncel yasalar hakkında bilgi edinip eğer heyete başvurmanız gerektiğini söylerlerse ona göre hareket etmek daha doğru olur sanırım. Karşınızdaki kişiyi ikna etmenin yollarına bakın. Yasal haklarınızın farkında olduğunuzu bilsin. Sizi ezmelerine izin vermeyin ama efendiliğinizden de ödün vermeyin :)

Ülkede herkes birbirini ütmeye çalışıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Servis iade veya değişim raporu hazırlar, siz de vatana gidip iade/değişim yaparsınız. Normal şartlarda süreç böyle işliyor.
Sonuçta ordaki bayan ile muhattap olduğum için bana yine aynı şeyi diyebilir yani mahkemeye başvurmanız lazım diyebilir kendisi bu konuda bilgisi varsa bile bana bu şekilde lansa edebilr yani ben kime hakkımı söylicem bu durumda Yani benim hakkım varsa birde ordakilerimi ikna edecem kendilerinin bunu bilip bana yardımcı olmaları gerek sonuçta ama böyle bir durumla karşılaşırsam ne yapmak gerek acaba
 
Son düzenleme:

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Arkadaşlar net bilgi verebilecek kimse yok mu :?
 

ChoccyWoccy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ChoccyWhoccy
Cihazım
Mi Note (3)
Konum
Kocaeli
Katılım
16 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
43
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Aynısı geçen sene başıma geldi, hepsiburada:Dan aldığım mi5'i hızlı şarj etmiyor diye bizzat ellerimle karaköydeki evo servisine verdim,(cihaz evo garantiliydi.) Daha sonra haftada bir aradım akıbetini sordum, ama hep aynı cevaplar filan, bu şekilde 20 iş günü geçti ve aramama rağmen adamların umrunda değilmiş gibi tavırları kafamı bozdu, gittim sıfır mi note 3 aldım, aradan 35 iş günü geçtikten sonra teledon bana geldi ama teslim bile almadım kargocu kapıdan geri öndü iade etti.( Göndermemelerini teslim almayacağımı söyememe rağmen sorunu çözmeden yazılımı sıfırlyarak gönderdiler). Gittim hakem heyetine verdim satıcı hb oldğunu için muhatap ım onlardı. %100 ben haklıydım. Sonuç olarak yaklaşık 5-6 ay sonra sonuçlandı lehime. Hb'ye bildirdim topu evoya attılar, evo yu aradım topu hb'ye attılar, böyle baya bi telefon trafiğiyle uğştım bir süre, en sonunda aradım iki tarafıda dedim icraya vericem sonra paramı iade ettiler.
Bu hikayeden çıkan sonuç, hakkınızı hukukunuzu araştırın öğrenin sizin lehinize sonuçlanacaksa sonuna kadar gidin hakkınızı alın, bu firmalar bence kessinlikle böyle bürokrasi yapıp müşteriyi kendi işlerine geldiği şeklde razı ettirmye çalışıyorlar.



Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mustafa12

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Michael
Cihazım
Redmi4x
Yaş
34
Konum
Abd
Katılım
6 Eylül 2018
Konular
26
Mesajlar
116
Tepkime puanı
39
Puanları
28
Hakem heyeti kararı geldi 21 gün geçti para iade edilmedi daha ne yapmalıyım Hepsiburada dan aldım?
Aynısı geçen sene başıma geldi, hepsiburada:Dan aldığım mi5'i hızlı şarj etmiyor diye bizzat ellerimle karaköydeki evo servisine verdim,(cihaz evo garantiliydi.) Daha sonra haftada bir aradım akıbetini sordum, ama hep aynı cevaplar filan, bu şekilde 20 iş günü geçti ve aramama rağmen adamların umrunda değilmiş gibi tavırları kafamı bozdu, gittim sıfır mi note 3 aldım, aradan 35 iş günü geçtikten sonra teledon bana geldi ama teslim bile almadım kargocu kapıdan geri öndü iade etti.( Göndermemelerini teslim almayacağımı söyememe rağmen sorunu çözmeden yazılımı sıfırlyarak gönderdiler). Gittim hakem heyetine verdim satıcı hb oldğunu için muhatap ım onlardı. %100 ben haklıydım. Sonuç olarak yaklaşık 5-6 ay sonra sonuçlandı lehime. Hb'ye bildirdim topu evoya attılar, evo yu aradım topu hb'ye attılar, böyle baya bi telefon trafiğiyle uğştım bir süre, en sonunda aradım iki tarafıda dedim icraya vericem sonra paramı iade ettiler.
Bu hikayeden çıkan sonuç, hakkınızı hukukunuzu araştırın öğrenin sizin lehinize sonuçlanacaksa sonuna kadar gidin hakkınızı alın, bu firmalar bence kessinlikle böyle bürokrasi yapıp müşteriyi kendi işlerine geldiği şeklde razı ettirmye çalışıyorlar.



Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Redmi 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

smh06

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Semih
Cihazım
Redmi note 7
Yaş
35
Konum
Mardin
Katılım
8 Haziran 2019
Konular
3
Mesajlar
40
Tepkime puanı
12
Puanları
8

Ekli dosyalar

  • 19E22EC6-3918-4750-9E65-C79B6777D2E5.jpeg
    19E22EC6-3918-4750-9E65-C79B6777D2E5.jpeg
    98,9 KB · Görüntüleme: 30

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
50
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.789
Tepkime puanı
5.081
Puanları
188
Aynısı geçen sene başıma geldi, hepsiburada:Dan aldığım mi5'i hızlı şarj etmiyor diye bizzat ellerimle karaköydeki evo servisine verdim,(cihaz evo garantiliydi.) Daha sonra haftada bir aradım akıbetini sordum, ama hep aynı cevaplar filan, bu şekilde 20 iş günü geçti ve aramama rağmen adamların umrunda değilmiş gibi tavırları kafamı bozdu, gittim sıfır mi note 3 aldım, aradan 35 iş günü geçtikten sonra teledon bana geldi ama teslim bile almadım kargocu kapıdan geri öndü iade etti.( Göndermemelerini teslim almayacağımı söyememe rağmen sorunu çözmeden yazılımı sıfırlyarak gönderdiler). Gittim hakem heyetine verdim satıcı hb oldğunu için muhatap ım onlardı. %100 ben haklıydım. Sonuç olarak yaklaşık 5-6 ay sonra sonuçlandı lehime. Hb'ye bildirdim topu evoya attılar, evo yu aradım topu hb'ye attılar, böyle baya bi telefon trafiğiyle uğştım bir süre, en sonunda aradım iki tarafıda dedim icraya vericem sonra paramı iade ettiler.
Bu hikayeden çıkan sonuç, hakkınızı hukukunuzu araştırın öğrenin sizin lehinize sonuçlanacaksa sonuna kadar gidin hakkınızı alın, bu firmalar bence kessinlikle böyle bürokrasi yapıp müşteriyi kendi işlerine geldiği şeklde razı ettirmye çalışıyorlar.



Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizler, mağdur üretmeyen tüketici hakları istedikçe, tüketicinin hakkını mücadeleye dayalı vermek isteyen ve bu sektörden para kazanıp vergi/harç toplayan iradenin olması insanı çileden çıkartıyor... :(
 

emreli01

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
EMRE SARI
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
32
Konum
Adana
Katılım
31 Aralık 2018
Konular
19
Mesajlar
242
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Arkadaşlar bugün son gün saat 5,45 e kadar yapılmaz ise yarın gidicem ve yeni cihaz isteyecem bana Zorluk çıkarırlar mi sonuçta telefonun Vatan Bilgisayardan aldım yeni cihaz istediğimi Genpaya dedikten sonra bana Zorluk çıkarırlar mi mahkemeye gitmeden işlem yapmaları gerek deniyor edindiğim bilgilere göre
 

tarix

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Tarık
Cihazım
Mi 8 Lite
Konum
Konya
Katılım
23 Ocak 2019
Konular
3
Mesajlar
80
Tepkime puanı
35
Puanları
18
Hocam buradaki herkes yasalara göre olması gerekeni söylüyor. Ancak sizinde bildiğiniz ve daha önce de söylediğim gibi herkes birbirini ütmeye çalışıyor. Burada kimse size şöyle yaparlar diye kesin birşey diyemiyor. Çünkü koca koca firmalar bile bazen ne koparsak kâr kafasıyla hareket edebiliyor veya karşılarındaki insanın konuyla ilgili bilgisizliğinden faydalanmaya çalışıp mevzuyu geçiştirmeye, müşteriyi caydırmaya çalışıyorlar.

Anlattıklarınıza göre değişim veya iade hakkınız. Olabildiğince firmadan hakkınızı almaya çalışın, ulaşabildiğiniz kadar üst yetkiliye ulaşın. Israrla vermemeleri durumunda ne yazık ki tüketici hakları ile hakkınızı arayacaksınız.
 

ChoccyWoccy

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ChoccyWhoccy
Cihazım
Mi Note (3)
Konum
Kocaeli
Katılım
16 Mart 2017
Konular
0
Mesajlar
43
Tepkime puanı
16
Puanları
8
Hakem heyeti kararı geldi 21 gün geçti para iade edilmedi daha ne yapmalıyım Hepsiburada dan aldım?

Redmi 4X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hepsiburada'ya mail atman gerekiyor hakem heyeti tebligatını, 15 gün yasal itiraz hakları var tarafların, bu süre zarfında itiraz etmezse, telefon ederek hatırlatma yapabilirsiniz


Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt