Evet satıcı ve müşteriyi birbirine düşürmeye yarayan mükemmel bir konudayız. üstte adı geçen özellikle
Himalaya hocamın bahsettiği satıcılar ben değilim. ancak konuyu artık noktalamak adına cevap verme ihtiyacı duyuyorum. yoksa bu konu uzayıp derin tartışmalara yol açacak. konu sahibi arkadaş sonradan anlayışla durumu kabul etti teşekkür ediyorum. ancak nedense bu konu hala devam ediyor. konu hakkında satıcı taraftan da alıcı taraftan da yanlış mesajlar gelmiş. satıcı olarak kendi adıma hatam olduysa özür diliyorum.
daha önce de dediğim gibi bir satıcı olarak en iyi fiyatı verip en çok satışı yapıp en memnun müşterilere sahip olmaya çalışıyoruz.
bu bana has bir durum değil. bütün satıcılar için aynı durum. eminim onlar da bunun için çabalıyordur.
bilmenizi isterimki çok kişinin aklından geçtiği gibi biz bu işten 200 - 300 tl para kazanmıyoruz. bazı arkadaşların kafasında öyle canlanıyor. benden indirim isterken de 100 tl - 200 tl indirim isteyen var . ve evet bende de indirim yoktur. çünkü bunu yapacak kadar çok kazanan biri değilim. kimse bu işi tek başına yapamaz imkansız bir şey. herkes de aynı fiyata mal edemez , oda imkansız.
ucuza cihaz almak istiyorsanız Çine gidersiniz , gitmişken de bir cihaz alır cebinize koyar getirirsiniz. en uygun yöntem. yada piyasada bazı arkadaşlar var o çine gider gitmişken de bi cihaz alır yanına. gelince burada satar . insaflıysa oda ucuz bir yöntem. ama ne olur ? cihaz gelir boot loader kilidini açtırırsınız , kayıt yaptırırsınız sonra bakarsınız kamera flu. satıcıya mesaj atarsnız ve beklenen cevap gelir . "ben satarken öyle bir şey yoktu. "
yada farklı bi açıdan bakalım. sıfır cihaz alırsınız kayıtlı mis gibi. kullanmaya başlarsınız bir hafta sonra güncelleme yaparsınız ve mi hesabı kilitlenir.
bunlar size farazi gelmesin. neredeyse iki günde bir biri beni arar. "birisinden cihaz aldım mi hesabı kilitli ne yapmalıyım ? " evet bende satıcı ile yada yazılımcı arkadaşlar ile irtibata geçmesini söylerim . ama iş işten geçmiştir. dolandırılmanın verdiği huzur ile soğuk suyu içmek gerekir. suçu sadece satıcıda da bulmayalım. ben fabrikadan gelen cihazın üretim hatalı olarak geldiğini de gördüm. müşterim bile 2 gün sonra fark etti. ama haklıydı hata fabrikasyondu ve ben cihazımı iade aldım. burada benim yaptığım zararı kimse bilmez. yada farklı sebeplerden ötürü yaptığım zararları kimse bilmez. bilemez. herkesin tek bir odak noktası var . Kazandığımız para...
yanlış anlaşılmasın örnek olarak diyorum. bakkaldan ekmek alırken ne kadar kazandığına , marketten makarna alırken ne kadar kazandığına ve nalburdan vida alırken ne kadar kazandığını hesaplayan biri iseniz çok zarar edersiniz ve her zaman kazıklanan taraf siz olursunuz.
forumda , diğer forumlarda yada diğer sitelerde yüzü aşkın cihaz satmışımdır. çok şükür olumsuz geri dönüşü olan hiç müşterim olmadı.
sabah 6 ta uçağı olan müşterime gece 4 de yazılım da attık, çocuğu düşürüp ekranını kırda diye tamir ile de defalarca uğraştık. şikayet etmedim , etmem . ben bu işten para kazanıyorum. benim hakkımı gözetip bana yardımcı olan herkese de yardımcı olurum. lütfen artık kazandığımız para kimseye dert olmasın.
kimse gidipte hepsiburada.com dan indirim istemiyor. kimse gidipte onlardan anlık yazılım destek istemiyor. onlar da cihaz satıyor. Biz elimizden gelenin en iyisin, yapmaya çalışıyoruz , çok şükür yapıyoruz da ama yine de (bazen) dolandırıcı muamelesi görüyoruz. kimsenin cebindeki parada gözümüz yok , artık kimsenin de bizim kazandığımızda gözünün olmamasını istiyorum. kötü niyetli değilim , değiliz. anlayışınız için teşekkürler.