Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İpucuTürk Telekom Hattınızı Farklı Cihazlara Takmadan 4.5G ve VoLTE Etkinleştirme
Mi 8 SE kullanıyorum hattım vodafone, kod ile volte açmayı denediğimde volte aktif gözüküyor ama bildirimde volte yazısı gözükmüyor. Vodafone için bunun çözümü nedir ?
13'ünde gerekli başvuruda bulundum 15 temmuzda muhtemelen ilgilenmediler tatil diye biliyorum fakat bugün aradılar ve gerekli işlemlerin yapıldığı cihazın kayıt edildiğini ve servisi kullanabileceğimi tarafıma bildirdiler. Rehber için teşekkürler
bende 13 unde her ıkı telefondanda başvurdum şuana kadar ne arayan ne soran var bakalım bekliyoruz.
ekleme: az önce aradılar, sistemde Mi Mix 2s olara görünüyor ama telefonunuzun VOLTE desteği olmadığı için açamıyoruz dediler, Bende eminmisiniz, cihazın Volte desteği mevcut tekrar inceleyin dedim, ayrıca sistem uzerındende ben cihaz bilgileri gorunmuyor - - ibareleri var dedim.. bilmiyorum tekrar bakalım diyip kapattılar
Teknoloji alanında en çok yatırım yaptığını iddia eden Turkcell bu tarz bir çözümü üretemiyor maalesef.
Sırf sistemlerinde Xiaomi cihazlar için destek bulunmuyor diye VoLTE'yi etkinleştirme yapamıyorlar. Halk arasında en düşük bütçeli ve teknoloji olarak en geride olarak bilinen Türk Telekom bile çok basit ama efektif bir çözüm üretebilmiş.
13'ünde gerekli başvuruda bulundum 15 temmuzda muhtemelen ilgilenmediler tatil diye biliyorum fakat bugün aradılar ve gerekli işlemlerin yapıldığı cihazın kayıt edildiğini ve servisi kullanabileceğimi tarafıma bildirdiler. Rehber için teşekkürler
Rica ederim hocam. En yakın zamanda sistemde direkt cihazlarımızın ismini çıkartacağım inşallah. Her bildiğim platformda şikayet/istek talebi oluşturdum. BTK ve Türk Telekom benden illallah etmiştir diyebilirim yani.
Mi 8 SE kullanıyorum hattım vodafone, kod ile volte açmayı denediğimde volte aktif gözüküyor ama bildirimde volte yazısı gözükmüyor. Vodafone için bunun çözümü nedir ?
Vodafone ile ilgili bir malumatım yoktur maalesef. Şikayet/istek oluşturmak lazım çoğu platformda. Yoksa kimse sallamıyor. BTK etkili bu noktada. Oradan talep oluşturun.
Hocam konu kesin çözüm sağlıyor sanırım ama "tüketici şikayetleri" kısmını bulamadım, tam olarak nerede söyler misiniz?
Düzenleme: üstteki mesaj şimdi göründü, hallettim