İpucu Türk Telekom Hattınızı Farklı Cihazlara Takmadan 4.5G ve VoLTE Etkinleştirme

Blackelectro

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yavuz Orhan
Cihazım
Xiami mi9t pro
Meslek
Bilgisayar Bileşen
Yaş
37
Konum
Kırklareli
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
650
Tepkime puanı
244
Puanları
58
Müşteri temsilcisi ile görüştüm prime özel müşteri hattından arayıp 5 dakika sonra servisi aktif ettiler şuan volte çalışıyor simgesi gözüküyor.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende görüştüm fakat bana desteklemiyor dediler.. Senin gibi bir kaç kişi daha aktif ettirmiş bu şekilde arayarak.. Bende iPhonea sim kartı takip aktif ettim. Sorunsuz kullanıyorum.
 

Tati80

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Mi 9 se
Konum
İstanbul
Katılım
13 Temmuz 2019
Konular
0
Mesajlar
470
Tepkime puanı
205
Puanları
58
Müşteri temsilcisi ile görüştüm prime özel müşteri hattından arayıp 5 dakika sonra servisi aktif ettiler şuan volte çalışıyor simgesi gözüküyor.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hattın faturasızmı ? Müşteri hizmetlerine bağlanmanın kısayolu varmı bir türlü ulaşamadım bir insanoğluna
 

eXcitinG

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Erdoğan
Cihazım
Mi 9T
Yaş
40
Konum
bursa
Katılım
16 Ekim 2019
Konular
5
Mesajlar
78
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Hattım faturayı faturasız hatlarda volte desteklemiyor ve özel müşteri numarası var prime olarak orayı arayıp hallettirdim hemen yaptılar müşteri temsilcisine bağlanmak için kısa yoldan robot konuşurken direk adres değişikliği diyin hemen müşteri temsilcisine bağlıyor sizi faturasız ken bu yöntem ile hemen bağlanıyordum ben :)

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Tati80

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Mi 9 se
Konum
İstanbul
Katılım
13 Temmuz 2019
Konular
0
Mesajlar
470
Tepkime puanı
205
Puanları
58
Hattım faturayı faturasız hatlarda volte desteklemiyor ve özel müşteri numarası var prime olarak orayı arayıp hallettirdim hemen yaptılar müşteri temsilcisine bağlanmak için kısa yoldan robot konuşurken direk adres değişikliği diyin hemen müşteri temsilcisine bağlıyor sizi faturasız ken bu yöntem ile hemen bağlanıyordum ben :)

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
faturasızların çilesi desene :D eyvallah sağol
 

Blackelectro

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yavuz Orhan
Cihazım
Xiami mi9t pro
Meslek
Bilgisayar Bileşen
Yaş
37
Konum
Kırklareli
Katılım
8 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
650
Tepkime puanı
244
Puanları
58
Benim faturalı olduğu halde desteklemedigini söylediler. Kişiye göre muamele yapıyorlar sanırım.
 

eXcitinG

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Erdoğan
Cihazım
Mi 9T
Yaş
40
Konum
bursa
Katılım
16 Ekim 2019
Konular
5
Mesajlar
78
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Benim faturalı olduğu halde desteklemedigini söylediler. Kişiye göre muamele yapıyorlar sanırım.
Arayın söyleyin telefon destekliyor diye ısrarcı olun ve gerekirse btk ya şikayette bulunun hallederler ozaman

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

burakdemir02

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Burak
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Öğrenci
Yaş
25
Konum
Adiyaman
Katılım
26 Ocak 2019
Konular
10
Mesajlar
33
Tepkime puanı
13
Puanları
8
ben yaptım dedıgınız fakat bende olmadı. mail attılar maıl su sekılde

Sayın Burak Demir, Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. Tarafımızdan yapılan incelemelerde *********** numaralı hattınızın kullanmış olduğu cihazın sistemlerde tanımlı olduğu tespit edilmiş olup, cihaz güncellemeleri otomatik olarak yapılmaktadır. Hattınız üzerinden işlem yapabilmeniz için cihazınız geçici olarak sistemlerimizde güncellenmiştir. HD+ görüşme teknolojisi VoLTE ( Voice over LTE) olarak adlandırılmaktadır. HD+ görüşme (VoLTE) ses ve görüntülü görüşmelerinizi 4.5G şebekesi üzerinden çok daha yüksek bir ses ve görüntü kalitesiyle gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. Konuya ilişkin volte servisinden bireysel faturalı abonelerimiz faydalanabilmektedir. Detaylı bilgi için linkini ziyaret edebilirsiniz. *********** numaralı hattınız için sistemlerde görünen Xiaomi Redmi Note 7 cihazınızın volte servisinden faydalanabilen cihazlar arasında olmadığı tespit edilmiştir. Konuya ilişkin HD+ görüşme den yararlanabilen cihazlar; Apple İphone 6, Apple Iphone 6 Plus, Apple Iphone SE, Apple Iphone 6S, Apple Iphone 6S Plus, Apple Iphone 7, Apple Iphone 7 Plus, LG G4, LG G5, LG G5 SE, LG G6, LG V10, LG V20, General Mobile 5M Plus, General Mobile 6, Samsung Galaxy A3, Samsung Galaxy A5, Samsung Galaxy A7, Samsung Galaxy Note 5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 Edge, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8, Samsung Galaxy S8 Plus ve Türk Telekom Stylus 3 cihazlarıdır. Bilginize sunarız.
 

ykaptan41

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
halil
Cihazım
Redmi note7
Yaş
62
Konum
kocaeli
Katılım
30 Ağustos 2017
Konular
2
Mesajlar
115
Tepkime puanı
28
Puanları
28
Sayın H.... A...., Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin 5070810 numaralı talepte gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıdaki gibidir. HD+ görüşme teknolojisi VoLTE ( Voice OVER LTE) olarak adlandırılmaktadır. HD+ görüşme (VoLTE) ses ve görüntülü görüşmelerinizi 4.5G şebekesi üzerinden çok daha yüksek bir ses ve görüntü kalitesiyle gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. Konuya ilişkin VoLTE servisinden bireysel faturalı abonelerimiz faydalanabilmektedir. Detaylı bilgi için linkini ziyaret edebilirsiniz. xxxxxxxxxxxx numaralı hattınız için sistemlerde görünen Xiaomi Redmi Note 7 cihazınıza operatörümüzce VOLTE hizmeti sunulamamaktadır. Konuya ilişkin VoLTE servisinden bireysel faturalı abonelerimiz faydalanabilmektedir. Detaylı bilgi için linkini ziyaret edebilirsiniz. Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Türk Telekom için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü talep ve öneri büyük önem taşımaktadır. Türk Telekom, ürün ve hizmetlerinde sürekli olarak yenilik yapmayı ilke edinmiştir. Görüşleriniz, ilgili birimlerimize iletilmiş olup; en kısa süre içinde değerlendirilecektir. Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için, anında görüşmek üzere 7 gün 24 saat 444 1 444'ü tuşlayarak Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz. Bilginize sunarız.
Defalardır hem müşteri hizmetlerine hemde btk ya yazıyorum hep aynı cevap
 

leonardo22

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ramazan
Cihazım
mi 5s plus
Yaş
41
Konum
İstanbul
Katılım
1 Şubat 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Müşteri temsilcisi ile görüştüm prime özel müşteri hattından arayıp 5 dakika sonra servisi aktif ettiler şuan volte çalışıyor simgesi gözüküyor.
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba benimde sağ köşede gözükmekte lakin online işlemler bölümünde cihaz desteği - olarak gözüküyor cihaz desteği var yazmıyor.

Mi 9T cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

no_Antijen

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mi
Cihazım
Mi Pad 2
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
12 Haziran 2016
Konular
12
Mesajlar
154
Tepkime puanı
17
Puanları
18
Peki İmei atılmış bir cihaza da aynı desteği sağlar mı acaba? Online işlemlerde samsung s3 mini görünen telefona mesela?
 
Üst Alt