- Adım
- NUMAN UÇAR
- Cihazım
- Redmi Note 7
- Meslek
- Hemşir(e)
- Konum
- MALATYA
- Katılım
- 14 Temmuz 2016
- Konular
- 18
- Mesajlar
- 795
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 638
- Puanları
- 108
Eğer ki Türk Telekom kullanıcısıysanız, hattınızı farklı cihazlara takmadan 4.5G ve VoLTE özelliklerini etkinleştirmenizin bir yolu var...
İzlemeniz gereken yol:
Şikayet oluştururken:
Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...
Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.
Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından, gerekse
Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.
İzlemeniz gereken yol:
-
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir'e giriş yapmak.
- 'Tüketici Şikayetleri' kısmından ilgili konu başlığını seçip, açıklama kısmına yaşadığınız sorunu anlatmak. (Aşağıdaki görsellerden faydalanılabilir.)
Şikayet oluştururken:
Lütfen cihazınızın 4.5G ve VoLTE desteklediğini kanıtlayacak şekilde ekran resmini çekip, 'Dosya Seç' butonuna tıklayarak ekleyiniz.
Türk Telekom Tarafından Yapılan İşlem/Çözüm:
Şikayete istinaden hattınıza 'Geçiçi Telefon Tanımlama' yaparak çözüm buluyorlar. (Geçici olarak tanımlanan cihaz: iPhone 7)
Not: Adı üzerinden de anlaşılacağı üzere, cihaz tanımlaması 'geçici' olarak yapıldığı için, 'Türk Telekom Online İşlemler' uygulamasına girip, 4.5G ve VoLTE'yi aktive etmeniz gerekiyor.
Aşağıdaki görseller yardımcı olacaktır...
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Dikkat edilirse, çözüm notunda "...cihaz bilgisinin, ilerleyen zamanlarda sisteme yansıtılacak olduğu ve güncelleme yapılacağı tespit edilmiştir." ifadesi yer almaktadır.
Ama bu ifadeler kendiliğinden olmuyor arkadaşlar. Sİzler de bu sorunu yaşıyor ve bir an önce düzeltilmesini istiyorsanız, gerek operatör şirketinizin destek sayfasından, gerekse
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
bildirimi oluşturarak sürecin hızlanmasına katkıda bulunabilirsiniz.Ben bayağı bir uğraştım. Hem BTK hem operatör şirketim (Türk Telekom) üzerinden.
Son düzenleme: