Yardım Sim kart aktivasyon sorunu

osmanali

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ali
Cihazım
Xiaomi Mİ4
Yaş
33
Konum
ANTALYA
Katılım
25 Kasım 2014
Konular
55
Mesajlar
229
Tepkime puanı
43
Puanları
28
[font='Open Sans', sans-serif]Merhaba arkadaşlar gün itibari ile avea olan hattımı vodafone taşıdım ve sonrasında ise mi hesabım senkronize etmeyi kesti senkronize etmeya çalıştığımda ise sim kart aktivasyonu başarısız "sunucudan telefon numarası alınamadı" diye bir uyarı almaktayım. Aynı zamanda mi mesajlaşma da aktif edilmiyor. Hesaptan çıkış yapıp yeniden giriş yapabiliyorum fakat bir türlü aktivasyon başarılı olmuyor. Konu hakkında yardımcı olabilecek birileri varsa çok memnun olurum.


[font='Open Sans', sans-serif]Not : Vodafone ile görüşüp yurt dışı olan tüm servisleri aktif ettirdim cihazı fastboot modunda yeniden kurdum sonuç aynı. Sim kartı defalarca çıkarıp yeniden taktım her açılışta sim kartınız değişmiş gibi görünüyor şimdi aktif etmek ister misiniz doğrulama SMS gönderilecek uyarısını aldım aktif et SMS gönder dedim sonuç hala aynı. 




[font='Open Sans', sans-serif]http://i.hizliresim.com/EYO9P9.png
 

anymph

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih
Cihazım
Note 6 pro
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
İmeileri btk dan sorguladınız mı?
Hayır. Bakayım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

IMEI kopyalanmış! Ne yapmam gerekiyor smoking~~
Telefonu Hepsiburada.com dan almıştım. Teknik servislerine bildirdiler, dönüş yapacaklarmış. Ağlamak istiyorum :(
 
Son düzenleme:
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.620
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.149
Puanları
438
Hayır. Bakayım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

IMEI kopyalanmış! Ne yapmam gerekiyor smoking~~
Telefonu Hepsiburada.com dan almıştım. Teknik servislerine bildirdiler, dönüş yapacaklarmış. Ağlamak istiyorum :(

Normal şartlarda cihazının ithalatçı firması BTK'ya bildiriyordu ve BTK tarafından SIM kartınızla eşleştiriliyor ve cihazınızı kullanmaya devam ediyordunuz fakat son yapılan yasal düzenlemeler sonrasında bu işlem yürürlükten kaldırıldı. Servisinizden haber beklemeniz en mantıklısı olacaktır.
 
Oyla:

anymph

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih
Cihazım
Note 6 pro
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Normal şartlarda cihazının ithalatçı firması BTK'ya bildiriyordu ve BTK tarafından SIM kartınızla eşleştiriliyor ve cihazınızı kullanmaya devam ediyordunuz fakat son yapılan yasal düzenlemeler sonrasında bu işlem yürürlükten kaldırıldı. Servisinizden haber beklemeniz en mantıklısı olacaktır.
Gün içerisinde bu durumu biraz araştırdım. Tamamen illegal olarak nitelendirilen ve dolandırıcılık olarak kabul edilen bir olay. Cihaz kutusunun içerisinde IMEI no vs gibi bilgiler cihazın orijinal belgeleri üzerinde bulunuyor. Dolayısıyla benim yasal anlamda elim güçlü. Bir çözüm bulunacak, ben ise biraz sabredeceğim. Sonuçları sizinle paylaşacağım.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.620
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.149
Puanları
438
Gün içerisinde bu durumu biraz araştırdım. Tamamen illegal olarak nitelendirilen ve dolandırıcılık olarak kabul edilen bir olay. Cihaz kutusunun içerisinde IMEI no vs gibi bilgiler cihazın orijinal belgeleri üzerinde bulunuyor. Dolayısıyla benim yasal anlamda elim güçlü. Bir çözüm bulunacak, ben ise biraz sabredeceğim. Sonuçları sizinle paylaşacağım.
Dolandırıcılık değil hırsızlık... Size ait olan ve ücretini ödeyerek satın aldığınız benzersiz kimlik bilginiz çalınmış durumda. Çalan kişiye karşı yasal haklarınızı elbette ki kullanabilirsiniz. Sorun bu hakları kullanıp kullanmamanız değil, yasak düzenlemelerin henüz tam anlamıyla yürürlüğe girmemesi nedeniyle oluşan boşluk ve bu haklarınızı kullanırken sizden talep edilmesi yasal bir dayanağa oturtulan ücretler.
 
Oyla:

anymph

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih
Cihazım
Note 6 pro
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Dolandırıcılık değil hırsızlık... Size ait olan ve ücretini ödeyerek satın aldığınız benzersiz kimlik bilginiz çalınmış durumda. Çalan kişiye karşı yasal haklarınızı elbette ki kullanabilirsiniz. Sorun bu hakları kullanıp kullanmamanız değil, yasak düzenlemelerin henüz tam anlamıyla yürürlüğe girmemesi nedeniyle oluşan boşluk ve bu haklarınızı kullanırken sizden talep edilmesi yasal bir dayanağa oturtulan ücretler.

Doğru diyorsunuz. Bakalım süreç nasıl sonuçlanacak.
 
Oyla:

anymph

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih
Cihazım
Note 6 pro
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Doğru diyorsunuz. Bakalım süreç nasıl sonuçlanacak.

Bugün itibariyle HB, distribütöre ulaşıldığının ve 7 gün içerisinde cihazı onlara göndermem gerektiğinin bilgisini verdi. 2 iş günü içerisinde telefon distribütör tarafından incelenecek ve düzeltme yapacaklarmış...
 
Oyla:

anymph

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Fatih
Cihazım
Note 6 pro
Yaş
39
Konum
Türkiye
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
0
Mesajlar
13
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Bugün itibariyle HB, distribütöre ulaşıldığının ve 7 gün içerisinde cihazı onlara göndermem gerektiğinin bilgisini verdi. 2 iş günü içerisinde telefon distribütör tarafından incelenecek ve düzeltme yapacaklarmış...
Arkadaşlar para iadesi yapıldı.
 
Oyla:

eldara

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
eldar
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
46
Konum
ankara
Katılım
18 Şubat 2020
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Benim de Redmi 5 Plus telefonum aynı hatayı vermeye başladı. Türk Telekom'a abone olduktan sonra Sim servisi çalışmıyor. Garantiye gönderdim fakat sorun yok diye geri gönderdiler. Sorun devam edince tanıdığım bir telefoncuya baktırdım onda da sorun yok diye geri gönderildi telefon. Fakat sim kartımı takınca 10 dk kadar çalışıyor, sms gönderip alabiliyorum, telefon açabiliyorum. Fakat sonrasında sim kart etkinleştirilemedi hatası verip sinyal kısmında çarpı işareti çıkıyor ve arama yapmak istediğimde hücresel ağa erişilemiyor hatası veriyor. Dolayısıyla ne sms gönderebiliyorum ne telefonla arama yapabiliyorum. Çıkarıp diğer slota takıyorum yine aynı sıkıntı oluyor. Belki sim kart etkinleştirme yapamadığından kaynaklıdır diye Türk Telekom internet sitesinden yurtdışı servisini açtım, 15 sms lik bir paket bile aldım. Fakat sorun devam ediyor.

-Eski model ve başka bir operatöre ait bir sim kart takınca telefon çalışıyor. Kendi sim kartım 4,5G ve arkasında E21H yazıyor. Bu kartı başka bir telefonda kullandığımda bir sıkıntı gözükmüyor. Teknik servislerde sanırım bu yüzden arama, sinyal vb kısımlarda bir sorun yok diye geri gönderdiler.
-IMEI numaraları 2 adet ve BTK sitesinde ikisi de normal olarak gözüküyor.
-Sim kart etkinleştirme olayını kapattım, uygulamayı durdurdum fayda etmedi.
-i.mi.com adresinden telefonu bulma olayını iptal edip geri açtım, dili İngilizce yapıp kapatıp açtım çözülmedi.
-Geliştirici kısmından radyo frekansını iptal edip geri açtım o da olmadı. Fabrika ayarlarına alıp aynı işlemleri denedim olmadı.Uçak moduna alıp geri normal moda aldım o da olmadı.
-Çalışır belki düşüncesiyle eski model bir sim kart bulabilir miyim diye Türk Telekom bayilerini dolaştım ama en son 4-5 yıl önce bu kartların değiştiğini ve eski model bulmanın pek mümkün olmadığını söylediler.
Yani özetle rom atma hariç her yolu denedim gibi birşey. Ama sim kart sinyali şu an hep çarpı işaretli durumda. Arada sorunun düzelmiş olduğunu görmesem veya telefon açıkken bir süre düzelip geri bozulsa telefonda sorun var derim ama sorunum büyük ihtimalle Türk Telekom'un sim kartı veya servislerinden biri kaynaklı gibi duruyor. Operatör değişikliği yaparsam bu sorun düzelir mi?Turkcell, Vodafone kullanıcılarında aynı sıkıntı var mı?Operatörden de düzelmezse artık telefonu değiştirme yoluna gideceğim.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.620
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.149
Puanları
438
Benim de Redmi 5 Plus telefonum aynı hatayı vermeye başladı. Türk Telekom'a abone olduktan sonra Sim servisi çalışmıyor. Garantiye gönderdim fakat sorun yok diye geri gönderdiler. Sorun devam edince tanıdığım bir telefoncuya baktırdım onda da sorun yok diye geri gönderildi telefon. Fakat sim kartımı takınca 10 dk kadar çalışıyor, sms gönderip alabiliyorum, telefon açabiliyorum. Fakat sonrasında sim kart etkinleştirilemedi hatası verip sinyal kısmında çarpı işareti çıkıyor ve arama yapmak istediğimde hücresel ağa erişilemiyor hatası veriyor. Dolayısıyla ne sms gönderebiliyorum ne telefonla arama yapabiliyorum. Çıkarıp diğer slota takıyorum yine aynı sıkıntı oluyor. Belki sim kart etkinleştirme yapamadığından kaynaklıdır diye Türk Telekom internet sitesinden yurtdışı servisini açtım, 15 sms lik bir paket bile aldım. Fakat sorun devam ediyor.

-Eski model ve başka bir operatöre ait bir sim kart takınca telefon çalışıyor. Kendi sim kartım 4,5G ve arkasında E21H yazıyor. Bu kartı başka bir telefonda kullandığımda bir sıkıntı gözükmüyor. Teknik servislerde sanırım bu yüzden arama, sinyal vb kısımlarda bir sorun yok diye geri gönderdiler.
-IMEI numaraları 2 adet ve BTK sitesinde ikisi de normal olarak gözüküyor.
-Sim kart etkinleştirme olayını kapattım, uygulamayı durdurdum fayda etmedi.
-i.mi.com adresinden telefonu bulma olayını iptal edip geri açtım, dili İngilizce yapıp kapatıp açtım çözülmedi.
-Geliştirici kısmından radyo frekansını iptal edip geri açtım o da olmadı. Fabrika ayarlarına alıp aynı işlemleri denedim olmadı.Uçak moduna alıp geri normal moda aldım o da olmadı.
-Çalışır belki düşüncesiyle eski model bir sim kart bulabilir miyim diye Türk Telekom bayilerini dolaştım ama en son 4-5 yıl önce bu kartların değiştiğini ve eski model bulmanın pek mümkün olmadığını söylediler.
Yani özetle rom atma hariç her yolu denedim gibi birşey. Ama sim kart sinyali şu an hep çarpı işaretli durumda. Arada sorunun düzelmiş olduğunu görmesem veya telefon açıkken bir süre düzelip geri bozulsa telefonda sorun var derim ama sorunum büyük ihtimalle Türk Telekom'un sim kartı veya servislerinden biri kaynaklı gibi duruyor. Operatör değişikliği yaparsam bu sorun düzelir mi?Turkcell, Vodafone kullanıcılarında aynı sıkıntı var mı?Operatörden de düzelmezse artık telefonu değiştirme yoluna gideceğim.

Sorununuz SIM kart kaynaklı gibi duruyor. Operatör değiştirmek yerine SIM kart değişikliği de yapabilirsiniz.
 
Oyla:

eldara

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
eldar
Cihazım
Redmi 5 Plus
Yaş
46
Konum
ankara
Katılım
18 Şubat 2020
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Sorununuz SIM kart kaynaklı gibi duruyor. Operatör değiştirmek yerine SIM kart değişikliği de yapabilirsiniz.
Telekom'da eski model sim kart bulunmuyor, bir sürü Telekom bayisi dolaştım ama hiçbirinde eski model sim kart yok. Dün itibarıyla Vodafone'a geçtim. Herhangi bir sorun yok telefon çalışıyor. Mi hesabımı da devre dışı bıraktım. Kullanabileceğim bir özelliği var o da Mi Cloud ama onda da google kullanıyorum o yüzden bir eksiklik yaşamam sanırım.

Turkcell ve Vodafone hatların çalışması, Telekom hattın çalışmaması enteresan bir durum. Sırf yurtdışı mesaj atabilmek için mesaj paketi alıp telefonu yurtdışına açtım ama sürekli bakiye yeterli değil hatası vermeye devam etti. Telefonu bu yüzden garantiye yolladım oradan bir sorun yok diye geri yolladılar, Mi Shop'a gittim sanki bu sorunu ilk defa duyuyormuş gibi yaptılar. Velhasıl uzun bir süredir çözmeye uğraşıyordum, operatör veya sim değişikliği de olmasa telefonu değişecektim.
 
Oyla:
Üst Alt