Soru Ritzy servisi önerir misiniz?

FK9N6

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ferhat
Cihazım
iPhone 7
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
8 Temmuz 2020
Konular
8
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
7 gün önce kapalı kutu aldığım mi8 cihazımın ekranında kare şeklinde iz var. Bunun yanık olduğunu sanmıyorum. Fabrikasyon bir hata gibi.

Bugün ritzy'i aradım. Google maps yorumlarındaki meşhur Gülşah hanımla konuştum. Durumu anlattım ve kesinlikle tamir istemiyorum, değişim istiyorum dedim. O da direk cihazı, kutu ve faturasını alın getirin, teknisyen arkadaşlar incelesin dedi. Değişim süreci olarak bir kaç günden bahsetti. Ama zaten cihazın sorunu belli? Ben birde telefonsuz mu kalacağım? Birde değişim olursa kapalı kutu mu oluyor?
Ritzy Hakkında inanılmaz kötü yorumlar okudum. Arada bir kaç iyi yorumda var. Mağdur olur muyum? Eğer öyle olursa tüketici haklarına başvurup hakkımı sonuna kadar ararım. Fakat inanın çok yorucu bir süreç. Bana yol gösterirseniz ve yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
Ben süreci beklemedim gittim lg g7 aldım yapıcak bişey yok süreç lehinize sonuçlanır en nihayetinde. Vaktiniz ve nakdiniz varsa alın bi cihaz
 
Oyla:

sedaturetgen

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Sedat
Cihazım
Mi 8
Yaş
30
Konum
İstanbul/Bahçelievler
Katılım
5 Mart 2019
Konular
2
Mesajlar
31
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Hocam inanın bu ritzy servis kadar düzenbaz servis göremezsiniz. Benim 5 günlük telefonumda sim kartı görmeme problemi vardı bu arkadaşlara aynı şikayetten 3 kere gitti telefonum. Her defasında 1 hafta kaldı. Ayriyetten ilk servisten sonra telefonun ekranını çizmişler.Sonrasında aynı problem tekrar yaşanınca verdim uzun inceleme yapıcaz diyip cihazı 1 ay beklettiler. İadesini ve değişimini talep edip her gün şiddetli telefon görüşmelerimden sonra cihazın değişimi kararını verdiler. En son eve kargo ile yolladılar kutuyu açtım bir de ne göreyim Adamlar benim mavi kapağı değişip lacivert kapak takıyorlar sırf eskisini çakmıyım diye. Ama bi bakıyorum çentik altındaki çizikler noktasına virgülüne aynı sonra da telefonda karşı tarafla görüşürken yankı problemi yaşamaya başladım micte bi bozukluk var. Aylardır bu şekilde kullanıyorum. Sırf yakınım vefat etti zor günler geçirdim diye uğraşmadım bu firmayla ama kendileri sahtekar oldukları için aman diyim uzak durun bulaşmayın bulaşırsanızda burunlarından getirin.
 
Oyla:

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
Hocam inanın bu ritzy servis kadar düzenbaz servis göremezsiniz. Benim 5 günlük telefonumda sim kartı görmeme problemi vardı bu arkadaşlara aynı şikayetten 3 kere gitti telefonum. Her defasında 1 hafta kaldı. Ayriyetten ilk servisten sonra telefonun ekranını çizmişler.Sonrasında aynı problem tekrar yaşanınca verdim uzun inceleme yapıcaz diyip cihazı 1 ay beklettiler. İadesini ve değişimini talep edip her gün şiddetli telefon görüşmelerimden sonra cihazın değişimi kararını verdiler. En son eve kargo ile yolladılar kutuyu açtım bir de ne göreyim Adamlar benim mavi kapağı değişip lacivert kapak takıyorlar sırf eskisini çakmıyım diye. Ama bi bakıyorum çentik altındaki çizikler noktasına virgülüne aynı sonra da telefonda karşı tarafla görüşürken yankı problemi yaşamaya başladım micte bi bozukluk var. Aylardır bu şekilde kullanıyorum. Sırf yakınım vefat etti zor günler geçirdim diye uğraşmadım bu firmayla ama kendileri sahtekar oldukları için aman diyim uzak durun bulaşmayın bulaşırsanızda burunlarından getirin.

Gecmis olsun. Ben yuzlerine sovdum utanmalari yok malesef. Su durumda thh ye basvurma hakkiniz var para iadesi alirsiniz diyorlar bide saka gibi :) serviste hem hakli hem haksiz durumdasin
 
Oyla:

Yunus1987

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Yunus
Cihazım
Red Note 4 64gb
Yaş
38
Konum
Konya
Katılım
29 Nisan 2019
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Kardes test ediliyordan sonra kontrol cikacak ondan sonra kargoya verilecek yazacak araya bayram girdigi icin kanimca biraz daha beklersin kontrol asamasinda her severinde ariza gorulmedi yaziyordu benimkinde seninkindede yazabilir bu servis sahte rapor duzenlemeyi cok sever haberin olsun...
 
Oyla:

FK9N6

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ferhat
Cihazım
iPhone 7
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
8 Temmuz 2020
Konular
8
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
Hocam inanın bu ritzy servis kadar düzenbaz servis göremezsiniz. Benim 5 günlük telefonumda sim kartı görmeme problemi vardı bu arkadaşlara aynı şikayetten 3 kere gitti telefonum. Her defasında 1 hafta kaldı. Ayriyetten ilk servisten sonra telefonun ekranını çizmişler.Sonrasında aynı problem tekrar yaşanınca verdim uzun inceleme yapıcaz diyip cihazı 1 ay beklettiler. İadesini ve değişimini talep edip her gün şiddetli telefon görüşmelerimden sonra cihazın değişimi kararını verdiler. En son eve kargo ile yolladılar kutuyu açtım bir de ne göreyim Adamlar benim mavi kapağı değişip lacivert kapak takıyorlar sırf eskisini çakmıyım diye. Ama bi bakıyorum çentik altındaki çizikler noktasına virgülüne aynı sonra da telefonda karşı tarafla görüşürken yankı problemi yaşamaya başladım micte bi bozukluk var. Aylardır bu şekilde kullanıyorum. Sırf yakınım vefat etti zor günler geçirdim diye uğraşmadım bu firmayla ama kendileri sahtekar oldukları için aman diyim uzak durun bulaşmayın bulaşırsanızda burunlarından getirin.
hocam artık onlardan umudu kestim. cihaz test aşamasında helen. 27'sinden beri telefonsuzum. arayıp durumu anlatıyorum ama halen bir hareketlilik yok. en geç bu cumartesi almam lazım. ne yapacağımı bilmiyorum. büyük ihtimalle ya sorun görülemedi diyecekler ya da kullanıcı hatası diyecekler. ama artık elimde cihazı aldıktan 10 gün sonraki servis fişi ve sorunu kanıtlar nitelikte video ve fotoğraflar var. cihazı aldıktan sonra büyük ihtimalle tüketici haklarına upuzun bir yazıyla başvuru yapacağım. bu süre zarfında da yeni bir telefon bakarım artık. normalde 3 ayda sonuçlanıyordu ama şimdi 1 yıl diyenler var..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kardes test ediliyordan sonra kontrol cikacak ondan sonra kargoya verilecek yazacak araya bayram girdigi icin kanimca biraz daha beklersin kontrol asamasinda her severinde ariza gorulmedi yaziyordu benimkinde seninkindede yazabilir bu servis sahte rapor duzenlemeyi cok sever haberin olsun...
yazsınlar hocam, tüketici hakları var. 27 temmuzdan beri beklemedeyim. evet araya bayram girdi ama uzun bir süreç. altıüstü soruna bakıp ona göre karar verecekler neyini uzatıyorlar ki.. belki cihazı ellerine alıp bakmadılar bile.
 
Oyla:

m35

Sony Fans
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mustafa
Cihazım
Mix 2
Meslek
Kimya Mühendisi
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
16 Nisan 2017
Konular
29
Mesajlar
1.335
Tepkime puanı
653
Puanları
128
hocam artık onlardan umudu kestim. cihaz test aşamasında helen. 27'sinden beri telefonsuzum. arayıp durumu anlatıyorum ama halen bir hareketlilik yok. en geç bu cumartesi almam lazım. ne yapacağımı bilmiyorum. büyük ihtimalle ya sorun görülemedi diyecekler ya da kullanıcı hatası diyecekler. ama artık elimde cihazı aldıktan 10 gün sonraki servis fişi ve sorunu kanıtlar nitelikte video ve fotoğraflar var. cihazı aldıktan sonra büyük ihtimalle tüketici haklarına upuzun bir yazıyla başvuru yapacağım. bu süre zarfında da yeni bir telefon bakarım artık. normalde 3 ayda sonuçlanıyordu ama şimdi 1 yıl diyenler var..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


yazsınlar hocam, tüketici hakları var. 27 temmuzdan beri beklemedeyim. evet araya bayram girdi ama uzun bir süreç. altıüstü soruna bakıp ona göre karar verecekler neyini uzatıyorlar ki.. belki cihazı ellerine alıp bakmadılar bile.
1yil...
Ben gecen gorustum 1yil dediler.
Aralik ayinda basvuru yaptim hesap et iste bilir kisi gorusu istendi artik kac ay sonra siram gelir bilmiyorum
 
Oyla:

FK9N6

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ferhat
Cihazım
iPhone 7
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
8 Temmuz 2020
Konular
8
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
1yil...
Ben gecen gorustum 1yil dediler.
Aralik ayinda basvuru yaptim hesap et iste bilir kisi gorusu istendi artik kac ay sonra siram gelir bilmiyorum
anladım hocam. şu anda müşteriden bilgi bekleniyor yazıyor. sorunu göremediler galiba :) video ve fotoğraf çekmiştim onları attım şimdi.
 
Oyla:

FK9N6

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ferhat
Cihazım
iPhone 7
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
8 Temmuz 2020
Konular
8
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
gönderdiğim belgelerden sonra tekrardan test aşamasında yazıyor. insanı delirtir bunlar..
 
Oyla:

ilhan24

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ilhan
Cihazım
mi note 3
Yaş
44
Konum
bilecik
Katılım
17 Ocak 2017
Konular
1
Mesajlar
47
Tepkime puanı
11
Puanları
8
mi note 3 cihazı 3 kere yolladım sorun videoları ile beraber en son gittiginde 3 ay kaldı sürekli parca bekleniyor yuksek seviye onarım hatta değişim sonra tekrar tamirde diye süreç ilerledi en son para iadesi onayladılar şimdide 3 haftadır migrosu bekliyorum paramı alabilmek için. sonuç olarak iş görüyormu evet ama sonuclanan kadar sinirden ölürsün. bu sürecte tüketici heyetine de verdim paramı almadıgım için o sürecte devam ediyor
 
Oyla:

FK9N6

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ferhat
Cihazım
iPhone 7
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
8 Temmuz 2020
Konular
8
Mesajlar
63
Tepkime puanı
11
Puanları
8
mi note 3 cihazı 3 kere yolladım sorun videoları ile beraber en son gittiginde 3 ay kaldı sürekli parca bekleniyor yuksek seviye onarım hatta değişim sonra tekrar tamirde diye süreç ilerledi en son para iadesi onayladılar şimdide 3 haftadır migrosu bekliyorum paramı alabilmek için. sonuç olarak iş görüyormu evet ama sonuclanan kadar sinirden ölürsün. bu sürecte tüketici heyetine de verdim paramı almadıgım için o sürecte devam ediyor
bu kadar zor mu değişim yapmak veya tamir etmek anlamıyorum. sürekli iletişimdeyim onlarla gülşah hanım var o yine diğer telefona çıkan kişilere göre daha ılımlı ve daha çok yardımcı oluyor. 2 yıl öncesinin cihazı değişim yapsalar bir yerlerinden bir şey eksilmez herhalde. süreci hızlandırmak için her gün arayıp acil olduğunu söylüyorum ki zaten öyle. yarın en geç cumartesi günü o telefonu oradan almam gerekiyor.
 
Oyla:
Üst Alt