Temmuz ayında 64gb yeşil modelini almıştım, toz kaçma haberini gördükten sonra baktığımda 2 tane toz görünüyordu, hemen servise(evofone) gönderdim tarih 12 eylüldü. İşlem yapılmamasını, kusurlu cihaz olduğunu ve değişim istediğimi belirttim. 30 eylülde değişim/iade kararlı doa raporu çıktı. Raporla birlikte cihazı hepsiburadaya gönderdim değişim yapılmasını isteyerek. 12 ekimde sıfır cihaz tarafıma ulaştı. Yine aynı sorunu yaşamamak için kenarlara bant yapıştırdım ve lens korumalı silikon kılıf aldım. 3-4 gün sonra bantların gevşeyip çıktığını fark etmemle birlikte önceki cihazda olduğu gibi aynı yerde yine 2 adet toz olduğunu gördüm
Hemen hepsiburada ve evofonu aradım. Yine servise göndermem gerektiğini söylediler. 1 ay beklemek istemediğimden bu sefer göndermeyeceğim.
Madem rapor aldın niye iade etmedin derseniz 2.9kya aldığım cihaz şu an 3.3-3.4k bandında ve zararlı çıkıyorum.
Paramızla rezil oluyoruz maalesef.
Tozlanma artarsa çerçeveyi çıkarıp temizlemeyi düşünüyorum.
Aslında hakem heyetine başvurup, mağduriyetimi belirterek güncel tutarında iade talep etmeyi düşünüyorum. Ama onun da sonuçlanması en az üç ay sürüyor.
İşin içinden çıkamıyorum anlayacağınız