09.08.2019 Forum İstanbul AVM xiaomi mağazasından ( Evofone) dan Redmi Note 7 Moonlight White Renkli olanından satın aldım.
Ürün Gerçektn F/P ürünü. Buradaki F , inanın Dosnanım bakımından emsali marka cihazlara göre Yarı Yarıya uygun.Gayet Başarılı bir telefon.
Ürünü Almadan 1 ay boyunca araştırdım. Forumuda takip ettim.Olumsuz paylaşımlarla yonumu başka cihazlara yönelttim. Gittim Geldim Yine Bu Ürünü Aldım.
Araştırmalarımda ve Elektronik Mağazalarda Mavi Siyah ve Kırmızı Ürünlere rastlamıştım. xiaomi mağazasında beyaz rengi görünce Allah Allah dedim incelemelerimde Görüntüsü hoşuma gitti, Parmak izinide fazla göstermiyordu ve mi web sayfalarında renk olarak göremediğim bu ürünü almaya karar verdim. Burada Forumdaki Ghost ekran ve tianman ekran olayı aklıma geldi ve bu renk web araştırmalarımda hiç karşıma çıkmamıştı ve bende yeni üretim olabileceği , Belki bahsi geçen problmlerden ötürü iyileştirmeler yapılmış olabileceği düşüncesiyle bu renkte 2. kez karar kıldım.
Ürün Deneyimlerim;
* Genel Hatlarıyla Ürün Gayet Başarılı. Kararım beni Pişman etmedi. 12.08.2019 Saat 03:30da %100 doluyken şarjdan çıkardım ;
Gün içinde %50 Ekran Parlık Oranıyla Wifi , 4,5g bağlantılarla Web Sosyal medya kullanımlarım oldu MAlum Bayram Telefon görüşmelerimde oldu Oyun Oynamadım 2-3 tane 20-30 dk lık video izledim. An itibariyle Saat 23:32 ve pil oranım %64 ve daha 13 Saat 45 Dk kullanım bildiriyor.
* Ürünü alırken reng ile alakalı tespitimdende yanılmadığımı kutusundaki Etiketten farkettiğim ( Daha Önce yanılmıyorsam bu forumda İmal Tarihi diye bildirildiği aklımda kalmış olan ) Etiket Bölümünde 2019-07 Yazmaktaydı. Bu üretim olmasada ülkeye giriş tarihi olma olasılığı yüksek bildirimden Ürünün üretim tarihinin aldığım tarihe çok yakın olduğu kanaati uyandırdı bana. Yanlışım Varsa ustalar benide bilgilendirirse sevinirim Resmi Paylaşacağım.
* Cihazın Ekran Panelide BOE TD 4320 fhdplus video mpd dsi panel olduğunu gördüm.
Forumlarda Paylaşımda bulunan arkadaşlar. Cihazın Modelini , Üretim Tarihi / Ülkeye Giriş Tarini , Rengini , Panel Modelini Ürünü getiren Garantörü varsa sorununu yada en önemlisi memnuniyetlerini yazarsa herkeze daha faydalı olabiliriz kanısındayım.
Bu Ürünlerden almak isteyen ve Forum sayfalarında kaybolan arkadaşlarada Forumlarla ilgili Araç alırken yaşadığım bir durumuda sizlere aktarmak isterim.
2012 yılında bir araç almaya karar verdim.Yurt içinde satışı yapılan ve alabileceğim segmentteki tüm MArka ve Modelleri teknik özelliklerine varıncaya KAdar. Resmi sayfalarından ve Forumlarından takip ettip Eleye eleye alabileceğim fiyatta olan 3araç arasında şhowromlarında inceleme yaptım Fiyat ve Donanımları karşılaştırdım. ve şu anda hala kullandığım aracın fiyatı donanımlarına ve üretim geliştirme aşamalarına göre diğerlerine Tur bindirdi. Araç yeni yekpare şasesi ile avrupada güvenlik ödüllerini segmentinde silip süpürmüş. Emsallerinden fazla Airbag ( 8 adet ) Yokuş Kalkış , Kruze Kontrol , ARS , ABS , Çelik JAnt vs vs bir sürü donanım artısıyla ve görüntüsü , iç dizaynının rahatlığıyla aklımı çelmişti. Ama forumlarda kos kocaman bir furya kopuyordu Code 89 hatası ( Motorla İlgili Bir HAta Olduğu ve Servise Gidilmesi Gerektiği Kitapçığında yazıyordu) Cod 89 aşağı cod 89 yukarı kıyamet Aracı deneme sürüşü yaptım 1,3 Dizel olmasına rağmen bana göre süper bir performansı vardı. ve tüm hayranlığıma rağmen Forumlardaki cod 89 hata furyası beni 3 kere galerinin kapısından döndürdü. ve diğer seçeneklerin test sürüşüne yöneltti. Kiminin iç dizaynını kiminin performansını fiyatının yüksekliğini malzeme kalitesini beğenmedim ( Çamurlukları ve Tavanı Plastik Araçlar ve Eksik birçok güvenlik ve sürüş konforu donanımlar vs) Sonunda Cod 89 hata furyası ve forumlarda bazı karalamalara rağmen Araçı satın aldım.
Evet bendede cod 89 hatası verdi araç. Ramazanda Kurtköye giderken otobanda aracımla yolda kaldım. Araç Gaz yemiyordu. 1500 devirde 1. viteste tıngır mıngır gidiyordu ama ilerisi yok. Servisi Aradım Çekici Gönderdiler. Aldığım Galerinin servisine Cumartesi günü çektirdim aracı. ( Çekiciye ücret ödemedim desem yeri var. ) P.Tesi günü servis kaydını yaptırdım Akşamına arabayı teslim ettiler. ABARTILAN Cod 89 hatası benim araçda Baş Parmak büyüklüğünde KAtalitik konvertörle alakalı bir selenoid valfin arızalanmasıymış. Muhtemelen bu parça düzgün çalışmadığı içinde katalizör tıkanmış ve araç gaz yemiyormuş. Parçayı KEndi orjinal parçası yerine farklı bir markanın parçasını taktılar. (Aynı Distrübütörün Diğer MArkasının Aynı Segmentteki Aracında Kullanılan Parçayı )temizlikleri yapıp aracı teslim ettiler. Koskoca marka bir valf yüzünden forumlarda al aşağı ediliyordu. ve kimsede çözümünden bahsetmiyordu. Parola COD 89 Hatası kıyamet kopuyordu. Ben Herkeze Tecrübemi aktardım. Birde Araç Hem Spor ve Agresif görünümüne Rağmen 1.3 motor olduğu için agresif kullanımlara fazla gelemediğini tespit ettim MEsela Yazın Klima Açıkken Otobanda 120-160 km aralarında uzun süre kullanınca motor zorlanıyor ve bu şekilde agresif kullanımda cod 89 hatası aldığım oldu. Ama anlık hatalardı ve hiçbirinde ne motorla nede diğer hiçbir aksamla alakalı servisde hataya rastlanamadı ve dedimki bu aracada bukadar yüklenmek haksızlık Sonuçda 600 bg lik bir canavar değildi araç. 75 bg di ve çekeri belliydi. Ama Furya Cod 89 du Herhalde deneyimlerini aktaranlar aracın uçmasını istiyorlar diye forumlardaki eleştirilere güldüm geçtim. Ve Dert yananlara damdan düşenn olarak tecrübeleri aktardım.
Fazla Uzattım Belki ama ez cümle
Kişisel Kullanımlar , Ürünün Kapasite sınırları , Fiyat vs hepsi aslında göreceli bir kavram. Ben Xiaomi Redmi Note 7 Aldığımada Arabamı Aldığımada Memnunum İnşallah bu telefonuda Aldığım her telefonu en az 5 yıl kullanma geleneğimin bir parçası yaparım. Herkeze Hayırlı Akşamlar. Hayırlı Bayramlar.