Yardım ORD ( Obsessive ROM Disorder ) Hastalığı ve tedavisi

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.481
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Bilindiği üzere, tıbbi adı ORD ( Obsessive ROM Disorder ) olan hastalığın maalesef tedavisi yok ve bu kaşıntının azaltılmasının tek çözümü, cihazına devamlı farklı ROM'lar yükleyip, denemekten geçiyor....
Hatta öyle bir hastalıkki, çok iyi olan bir Rom'dan sıkılıp, başka bir rom'u denemeye kadar gidiyor...
Maalesef bende uzun yıllardır bu hastalığa muzdaripim ve tedavime iyi geleceğini bildiğim için de Xiaomi'ye geçtim....Benim Cihazımın daha çok yeni olması nedeniyle, fazla hareket şansım henüz mevcut değil ve haftalık Beta EU, kararlı global ve MIUIPro Rom'lar arası gidip geliyorum....

Bu hastalığa muzdarip bir çok kişinin varlığını biliyorum...her hafta Beta Rom'u yüklemek için beklemekte aynı hastalık, ancak henüz ilerlememiş olan safha da

Sizlerden ricam, hangi cihaza sahipsiniz ve bugüne kadar hangi Custom Rom'ları denediniz ve hangi sıklıkta sıkılıp, Rom değiştiriyorsunuz....Teşekkürler ve iyi kaşıntılar...8=)drunk~~happy~~
 

foor.cun24

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Furkan
Cihazım
POCO F8 Ultra
Meslek
Night Auditor
Yaş
32
Konum
Bodrum
Katılım
4 Haziran 2021
Konular
19
Mesajlar
196
Çözümler
2
Tepkime puanı
136
Puanları
43
Bende de bunlar var
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Benim sd kart bundan daha kötü bi halde. Neyseki 32 gb'lik. 64'lüğüm olsaydı daha beter durumda olurdum biliyorum :D
 
Oyla:

KrakoW

Ne Mutlu Türküm Diyene!
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alperen
Cihazım
S26 Ultra
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
23 Temmuz 2021
Konular
148
Mesajlar
1.254
Çözümler
9
Tepkime puanı
883
Puanları
128
Oyla:

Save_Mi

Snowflake
Emekli Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Muhammed
Cihazım
Platina/Courbet
Konum
Fatsa
Katılım
23 Mayıs 2019
Konular
207
Mesajlar
5.231
Çözümler
38
Tepkime puanı
8.958
Puanları
338
Bende günlük kullanıma uygun rom arıyorum
Kardeşim yaklaşık 1 yıldır cihazı hiç sıfırlamadı mi room 11.0.3 kullanıyor, her halde günlük kullanıma daha uygunu yoktur. giggle~~
 
Oyla:

KrakoW

Ne Mutlu Türküm Diyene!
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alperen
Cihazım
S26 Ultra
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
23 Temmuz 2021
Konular
148
Mesajlar
1.254
Çözümler
9
Tepkime puanı
883
Puanları
128
Oyla:

firatbirben

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
FIRAT
Cihazım
Poco X3 NFC
Yaş
36
Konum
Bursa
Katılım
17 Ocak 2017
Konular
6
Mesajlar
96
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Tek bir telefonum var ve tüm yedeklerim yüzde doksan telefon belleğinde
Yıllardır Rom değiştirme hastalığından dolayı defalarca telefon brick oldu kimi zaman Twrp şifrelendi kimi zaman bir çok kez her şey silindi
Her zaman bir yolunu bulup düzeltiyorum...
Her defasında bu son bir daha rom yüklemek yok desem de en geç 1 ay içinde rom bakmaya başlıyorum
Bizim gibilere geçmiş olsun
forum.miuiturkiye derneğimiz olsun
 
Oyla:

Skorpi26

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.481
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Maşallah, maşallah, ne kadar da çok Hasta varmış....hastalığı azaltmak mümkün ama hiç bir zaman sonsuza kadar kurtulmak neredeyse imkansız...Cihazım Max 3 için güncelleme kesildi ve uzun bir süre kaşınmadan durabildim ama bazen kaşıntı öyle bir hal alıyorki, ne yapıp, edip, mutlaka bir CR yüklemeye yelteniyorum, bu genelde portlanmış MIUI bazlı rom oluyor ama bir kaç saatlik kullanım sonrası çeşitli buglar, kasmalar vs baş gösterince, mecburen mevcut EU kararlı romuma dönüyorum...MIUI bazlı olmayan romları, ki Android 12 mevcut, yüklemeye bir türlü elim varmıyor...Bir kaç rom indirdim ve SD kartımda hala duruyor..Cihazı yenilemeyi de düşünmedim değil ancak Max3 gibi küçük bir Xiaomi cihaz bulamadım henüz 8=) haha-- drunk~~

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 
Oyla:

halilgurbuz3

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Halil
Cihazım
Samsung S24 Fe
Meslek
Bilişim ırgatı
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
24 Haziran 2017
Konular
227
Mesajlar
3.420
Çözümler
2
Tepkime puanı
6.527
Puanları
238
Ben hastalıktan kurtuldum sayılır.
Redmi 10s aldım. Malum MTK işlemcili. Rom yok. :D
 
Oyla:
Üst Alt