Duyuru MIUI Türkiye Telefon Satışları Başlamıştır

  • Konbuyu başlatan cantara
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 295
  • Görüntüleme 38K

Conquistador

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Fatih
Cihazım
Samsung s4
Yaş
31
Konum
Kayseri
Katılım
5 Ocak 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Gittigidiyor.com üzerinden yapılan alışverişte muhattap olduğumuz firma yani cepport, şuan sitede konu ile ilgili açıklama yapan adminler mi yoksa sitenin anlaşmalı olduğu bir firma mı? Maduriyet yaşanması durumunda garantör kim?
 

haylas55

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ahmet
Cihazım
GM4G-Mİ MAX
Yaş
28
Konum
samsun
Katılım
8 Ocak 2017
Konular
3
Mesajlar
40
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Gittigidiyor.com üzerinden yapılan alışverişte muhattap olduğumuz firma yani cepport, şuan sitede konu ile ilgili açıklama yapan adminler mi yoksa sitenin anlaşmalı olduğu bir firma mı? Maduriyet yaşanması durumunda garantör kim?
Bende merak ediyorum bunu acikcasi

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.481
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
Gittigidiyor.com üzerinden yapılan alışverişte muhattap olduğumuz firma yani cepport, şuan sitede konu ile ilgili açıklama yapan adminler mi yoksa sitenin anlaşmalı olduğu bir firma mı? Maduriyet yaşanması durumunda garantör kim?

Sitemiz ve cepport işbirliği ile satılıyor hocam cihazlar. Garantör derken tam anlayamadım ama süreci anlatmaya çalışayım, umarım açıklayabilirim :) Eğer ki cihazınızı ilk açtığınızda donanımsal bir problem var ise anında iade edebilirsiniz ve ücret iadesi ya da değişim isteyebilirsiniz. İlerleyen dönemlerde cihazlarınızda meydana gelebilecek sorunlarda yetkili servis Delta'dır. Kullanıcı hatası olmayan arızalar ücretsiz bir şekilde onarılır/değiştirilir. Kullanıcı hatası ise arıza ücreti karşılığında giderilir. Bildiğiniz üzere ülkemizde bu süreçler firmaların ellerinde olmayan nedenlerden dolayı oldukça uzayabiliyor, bizler ise bu süreçleri kısaltmaya çalışıyoruz. Örneğin cihazı elinize aldınız ancak açılırken sorun yaşadınız ve iade etmek istemiyorsunuz. Bizler uzaktan bağlanarak eğer yazılımla düzeltilebilecek bir sorun ise gideriyoruz ve cihazınızı vakit kaybetmeden kullanıyorsunuz. Ya da cihazınızı kullanırken bir sorun yaşadınız ama garantiye göndermeniz halinde bir süre cihazsız kalmayı göze alamıyorsunuz. Yine bizler bu aşamada devreye girerek sorunu gidermeye çalışıyoruz. Veya cihazda bir sorun var ama firmaya ulaşamadınız ya da tatmin edici bir yanıt alamadınız. Sorunu bize ileterek anında cevap alabilir ya da sorununuz için çözüm bulabilirsiniz. Gibi örnekleri çoğaltmak mümkün :)
 

Conquistador

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Fatih
Cihazım
Samsung s4
Yaş
31
Konum
Kayseri
Katılım
5 Ocak 2017
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Sitemiz ve cepport işbirliği ile satılıyor hocam cihazlar. Garantör derken tam anlayamadım ama süreci anlatmaya çalışayım, umarım açıklayabilirim :) Eğer ki cihazınızı ilk açtığınızda donanımsal bir problem var ise anında iade edebilirsiniz ve ücret iadesi ya da değişim isteyebilirsiniz. İlerleyen dönemlerde cihazlarınızda meydana gelebilecek sorunlarda yetkili servis Delta'dır. Kullanıcı hatası olmayan arızalar ücretsiz bir şekilde onarılır/değiştirilir. Kullanıcı hatası ise arıza ücreti karşılığında giderilir. Bildiğiniz üzere ülkemizde bu süreçler firmaların ellerinde olmayan nedenlerden dolayı oldukça uzayabiliyor, bizler ise bu süreçleri kısaltmaya çalışıyoruz. Örneğin cihazı elinize aldınız ancak açılırken sorun yaşadınız ve iade etmek istemiyorsunuz. Bizler uzaktan bağlanarak eğer yazılımla düzeltilebilecek bir sorun ise gideriyoruz ve cihazınızı vakit kaybetmeden kullanıyorsunuz. Ya da cihazınızı kullanırken bir sorun yaşadınız ama garantiye göndermeniz halinde bir süre cihazsız kalmayı göze alamıyorsunuz. Yine bizler bu aşamada devreye girerek sorunu gidermeye çalışıyoruz. Veya cihazda bir sorun var ama firmaya ulaşamadınız ya da tatmin edici bir yanıt alamadınız. Sorunu bize ileterek anında cevap alabilir ya da sorununuz için çözüm bulabilirsiniz. Gibi örnekleri çoğaltmak mümkün :)
Şikayet sitelerinde ve ekşisözlükte cepport ve diğer adıyla intellicel/mys hakkında haddinden fazla şikayet mesajı gördüm o yüzden bu işbirliği çok da tercih edilesi gelmedi bana. Şahsi gözlemlerim ve deneyimlerim sonucunda da bu sitedeki yetkililerin cepporttan daha çözümcü yaklaşmakta olduğunu fark ettim. O yüzden sordum aynı kişiler misiniz diye. Sanırım bi çeşit ticari ortaklık söz konusu. Bilgilendirme için teşekkürler.
 

erdistanbul

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
erdi
Cihazım
iphone 5
Yaş
32
Konum
istanbul
Katılım
4 Ocak 2017
Konular
18
Mesajlar
68
Tepkime puanı
10
Puanları
8
Şikayet sitelerinde ve ekşisözlükte cepport ve diğer adıyla intellicel/mys hakkında haddinden fazla şikayet mesajı gördüm o yüzden bu işbirliği çok da tercih edilesi gelmedi bana. Şahsi gözlemlerim ve deneyimlerim sonucunda da bu sitedeki yetkililerin cepporttan daha çözümcü yaklaşmakta olduğunu fark ettim. O yüzden sordum aynı kişiler misiniz diye. Sanırım bi çeşit ticari ortaklık söz konusu. Bilgilendirme için teşekkürler.

hocam bende senın gördüklerini gördüm ve sanırım sırf o entryler sebebiyle vazgeçicem telefonu almaktan
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.481
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
Conquistador erdistanbul

Arkadaşlar ne yalan söyleyeyim bu işbirliği başlamadan önce benim de ilk gördüğüm ve ciddi anlamda aklıma takılan şeyler bunlardı. Bunlara ek DH'de cepport adına açılan başlıklar da ciddi anlamda kafamı karıştırdı. Daha önce Semers ile çalışıyorduk -ki hala telefon dışı ürünlerimiz için çalışmaya devam ediyoruz- ve bugüne Semers için hiç şikayet almamıştık. Bir kaç küçük sorun da anında çözülmüştü. Cepport, mys vs. başlıklarını okuyunca gözüm korktu ancak firma sahibi Burak bey yazılan şikayetler ve açılan başlıklar için tatmin edici açıklamalar yaptı. Aynı zamanda bu tarz sorunların kesinlikle yaşanmayacağına dair güvence verdi. İşbirliğimizin başlamasından bu yana geçen yaklaşık bir aylık süre içerisinde çok fazla sorunlu cihaz çıkmadı. Sorunlu çıkan cihazlarda ise sadece bir kaç arkadaş ücret iadesi istedi ve ertesi gün iade yapıldı. Diğer arkadaşlar ise değişim istediler ve onları cihazları için de hemen değişim yapıldı. Yazılımsal sorunu olan bir kaç cihaz vardı onları da uzaktan bağlanarak hallettik. Yani şu ana kadar oradaki şikayet ve başlıkların doğruluğunu teyit edecek her hangi bir veri elimde değil. Burak bey ve diğer cepport yetkilileri ise tamamen çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetini yukarıya çekmeye odaklı yaklaşıyorlar. Sorunlu cihazlar için görüşüldüğünde acaba bile demeden hemen iadeyi başlatıyoruz dediler. Zannediyorum sorunu çözülmeyen arkadaş olsa sıkıntısını burada da farklı platformlarda da dile getirirdi. Tabii bunları benim yazmam çok da güvenilir bir referans oluşturmayacaktır keşke sorunları çözüme kavuşan arkadaşlar forumda biraz daha aktif olsalar ve yaşadıkları süreç hakkında bilgilendirme yapsalar da herkesin içi rahatlasa :)
 

ruth

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Ruth
Cihazım
Samsung S5
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
45
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Conquistador erdistanbul

Arkadaşlar ne yalan söyleyeyim bu işbirliği başlamadan önce benim de ilk gördüğüm ve ciddi anlamda aklıma takılan şeyler bunlardı. Bunlara ek DH'de cepport adına açılan başlıklar da ciddi anlamda kafamı karıştırdı. Daha önce Semers ile çalışıyorduk -ki hala telefon dışı ürünlerimiz için çalışmaya devam ediyoruz- ve bugüne Semers için hiç şikayet almamıştık. Bir kaç küçük sorun da anında çözülmüştü. Cepport, mys vs. başlıklarını okuyunca gözüm korktu ancak firma sahibi Burak bey yazılan şikayetler ve açılan başlıklar için tatmin edici açıklamalar yaptı. Aynı zamanda bu tarz sorunların kesinlikle yaşanmayacağına dair güvence verdi. İşbirliğimizin başlamasından bu yana geçen yaklaşık bir aylık süre içerisinde çok fazla sorunlu cihaz çıkmadı. Sorunlu çıkan cihazlarda ise sadece bir kaç arkadaş ücret iadesi istedi ve ertesi gün iade yapıldı. Diğer arkadaşlar ise değişim istediler ve onları cihazları için de hemen değişim yapıldı. Yazılımsal sorunu olan bir kaç cihaz vardı onları da uzaktan bağlanarak hallettik. Yani şu ana kadar oradaki şikayet ve başlıkların doğruluğunu teyit edecek her hangi bir veri elimde değil. Burak bey ve diğer cepport yetkilileri ise tamamen çözüm odaklı ve müşteri memnuniyetini yukarıya çekmeye odaklı yaklaşıyorlar. Sorunlu cihazlar için görüşüldüğünde acaba bile demeden hemen iadeyi başlatıyoruz dediler. Zannediyorum sorunu çözülmeyen arkadaş olsa sıkıntısını burada da farklı platformlarda da dile getirirdi. Tabii bunları benim yazmam çok da güvenilir bir referans oluşturmayacaktır keşke sorunları çözüme kavuşan arkadaşlar forumda biraz daha aktif olsalar ve yaşadıkları süreç hakkında bilgilendirme yapsalar da herkesin içi rahatlasa :)
Sizin Eminönü'nde dükkanınız var mı? Varsa tam olarak neresi?

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.481
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
Sizin Eminönü'nde dükkanınız var mı? Varsa tam olarak neresi?

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Telefonlar için bu adresten Burak beyle görüşebilirsiniz hocam.

Mimar Kemalettin Cad. Gencten İş Merkezi Kat:3 No:56 Sirkeci/İstanbul
 

ruth

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Ruth
Cihazım
Samsung S5
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
25 Aralık 2016
Konular
4
Mesajlar
45
Tepkime puanı
9
Puanları
8
Telefonlar için bu adresten Burak beyle görüşebilirsiniz hocam.

Mimar Kemalettin Cad. Gencten İş Merkezi Kat:3 No:56 Sirkeci/İstanbul
Peki Kılıflar için Hasırcılar iş hanı mı?

MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt