- Adım
- Delta Servis
- Cihazım
- Xiaomi
- Yaş
- 45
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Aralık 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 124
- Tepkime puanı
- 113
- Puanları
- 43
cantara Delta Servis 1 Delta Servis 2 bugun servisteki cihazimin 20. is gunu tamamlaniyor ve servis halen parca tedarik edemedi. Servisin cagri merkezini aradim ve yarin gelip kendilerinden yasal sure icerisinde onarim yapilamadigini ve degisim/ iade raporu talep edecegimi bildirdim, cm gorevlisi servis size boyle bir rapor vermez onarim yapilacaksa beklemeniz gerekiyor diyor. Yasal haklarimizi yasal yollara basvurarak alabilecegimizi soyluyorlar. Delta serviste rezillik ve musteri magduriyeti diz boyu devam ediyor. Miuiturkiye formuna uye olan tum forumdaslarimizin bu durumdan ders almasini istiyorum ben gerekiyorsa delta servis garantili cihaz almasinlar ve aldirmasinlar hic kimseye. Yarin servise rapor almak icin gittigimde yasanan sorunlari da buradan paylasacagim. Herkese iyi forumlar. Servis yarin rapor vermez ise yasal sureclerde yasananlari ve yaptirimlari daforumumuzdan paylasacagim merak edenler icin.
Merhabalar,
Konu hakkında en çok uğraşan personellerden birisi benimdir sanırım.Ürünün sorunları olabilir teknik montaj hataları olabilir malzeme hataları olabilir bunların hepsi servis hatasıdır kabul ediyorum ama firmamız hiç bir zaman müşterilerimizi bilerek ve isteyerek mağdur etmemiştir.Yarın gün içerisinde geldiğinizde benimle görüşebilirsiniz ismim uğur bu arada.Ürününüzün iade işlemlerini başlatıyorum bu süreç biraz uzun sürebilir ithalatçı onayları tahminen 2 3 gün içerisinde tarafımıza ulaşıyor.Yaşanan durum adına tekrar özür dilerim.Görüşmek üzere.