- Adım
- serkan
- Cihazım
- Mi6 seramik
- Meslek
- isletme lisans
- Yaş
- 35
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 28 Haziran 2014
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 188
- Tepkime puanı
- 66
- Puanları
- 28
Değerli Forum yöneticileri ve Arkadaşlarım Merhaba;
Uzun yıllardır Xiaomi kullanıyorum bu sevdam mi4 ile başlamıştı sonrasında level atladım ve mi6 kullanma deneyimim oldu. 10 Aylık Delta Servis garantili mi6 Seramik cihazımı ekranın içindeki beyaz mat nokta nokta oluşan lekeler (yaklaşık 15-20 adet kadar) sebebiyle 40 dk kadar önce servise teslim ettim. Panel olarak JDİ panel mevcut idi. Lg paneldeki panel sorunlarını çok fazla duymuştum fakat mi6 Seramik cihazımda başıma böyle talihsiz bir olay geldi. Cihazı teslim etmeden önce bankodaki bayan arkadaştan teknik ekipten bir yetkili ile görüşüp cihazı ondan alacağım bilgiye göre teslim edeceğimi bildirdim fakat teknik ekiple görüşmemin mümkün olmadığını ve ekrandaki lekenin büyüyebileceğini ilerde daha kötü duruma gelebileceğini söyledi biraz tırstım ve cihazı teslim ettim. Cihazımın kasasında ve ekranında neredeyse nokta dahi çizik yok denecek kadar temiz. Cihaza onarım yapılmasını istemedim yapılacak işlem garanti dahilinde olsa bile onarım yapılmadan bilgi verilmesini istedim onay doğrultusunda işlem yapılmasını belirttim. Açıkçası cihazın kasasının açılmasını istemiyorum. Sonunda ne gibi durumlar yaşayacağımı az çok tahmin ediyorum kasa kenarlarında boşluk kalması, ışık sızması vs gibi durumlar. Bu tip durumlar olursa Xiaomi serüvenim burada noktalanacak bir daha xiaomi cihaz almayacağım düşüncesindeyim. Yedek bir cihazım da olmadığı için foto çekemedim. Kısacası Xiaomi denince akla Delta Servis geliyor diyoruz ama bakalım sonuç ne olacak. Umarım servis değişim raporu verir de aynı cihazı satıcıdan talep edebilirim sorunsuz olarak. Bu konu da @Delta Servis ten yardım bekliyorum. İnşallah müşteri memnuniyeti ile sonuçlanır da (Tehdit Değil!) Thh ile beni uğraştırmazlar. Onarım süreci hakkında da gelişmeleri buradan forum kullanıcılarıyla paylaşacağım inşaallah. Açtığım konu ile ilgili bir eksiklik veya hata var ise forum yöneticilerimiz düzeleyebilirler mi?
Ek olarak bu ürün kampanya kapsamında 2.099 TL ye alınmıştı 5m migrostan. Servis değişim raporu verdiğinde şuan sitedeki fiyatları 2.399 tl olarak nasıl bir işlem yapılabilir? Fiyat farkı yansıtırlar mı Migros şirketinden. Delta servisin ilgimi çeken şu uygulaması beni çok memnun etti belirtmek isterim; Çalışanlar molaya bile çıkarken güvenlik görevlisi abla tarafından cihazla taranıyor o şekilde kapıdan çıkabiliyorlar. İthalatçı garantisi deyip geçmemek gerek !!!
Uzun yıllardır Xiaomi kullanıyorum bu sevdam mi4 ile başlamıştı sonrasında level atladım ve mi6 kullanma deneyimim oldu. 10 Aylık Delta Servis garantili mi6 Seramik cihazımı ekranın içindeki beyaz mat nokta nokta oluşan lekeler (yaklaşık 15-20 adet kadar) sebebiyle 40 dk kadar önce servise teslim ettim. Panel olarak JDİ panel mevcut idi. Lg paneldeki panel sorunlarını çok fazla duymuştum fakat mi6 Seramik cihazımda başıma böyle talihsiz bir olay geldi. Cihazı teslim etmeden önce bankodaki bayan arkadaştan teknik ekipten bir yetkili ile görüşüp cihazı ondan alacağım bilgiye göre teslim edeceğimi bildirdim fakat teknik ekiple görüşmemin mümkün olmadığını ve ekrandaki lekenin büyüyebileceğini ilerde daha kötü duruma gelebileceğini söyledi biraz tırstım ve cihazı teslim ettim. Cihazımın kasasında ve ekranında neredeyse nokta dahi çizik yok denecek kadar temiz. Cihaza onarım yapılmasını istemedim yapılacak işlem garanti dahilinde olsa bile onarım yapılmadan bilgi verilmesini istedim onay doğrultusunda işlem yapılmasını belirttim. Açıkçası cihazın kasasının açılmasını istemiyorum. Sonunda ne gibi durumlar yaşayacağımı az çok tahmin ediyorum kasa kenarlarında boşluk kalması, ışık sızması vs gibi durumlar. Bu tip durumlar olursa Xiaomi serüvenim burada noktalanacak bir daha xiaomi cihaz almayacağım düşüncesindeyim. Yedek bir cihazım da olmadığı için foto çekemedim. Kısacası Xiaomi denince akla Delta Servis geliyor diyoruz ama bakalım sonuç ne olacak. Umarım servis değişim raporu verir de aynı cihazı satıcıdan talep edebilirim sorunsuz olarak. Bu konu da @Delta Servis ten yardım bekliyorum. İnşallah müşteri memnuniyeti ile sonuçlanır da (Tehdit Değil!) Thh ile beni uğraştırmazlar. Onarım süreci hakkında da gelişmeleri buradan forum kullanıcılarıyla paylaşacağım inşaallah. Açtığım konu ile ilgili bir eksiklik veya hata var ise forum yöneticilerimiz düzeleyebilirler mi?
Ek olarak bu ürün kampanya kapsamında 2.099 TL ye alınmıştı 5m migrostan. Servis değişim raporu verdiğinde şuan sitedeki fiyatları 2.399 tl olarak nasıl bir işlem yapılabilir? Fiyat farkı yansıtırlar mı Migros şirketinden. Delta servisin ilgimi çeken şu uygulaması beni çok memnun etti belirtmek isterim; Çalışanlar molaya bile çıkarken güvenlik görevlisi abla tarafından cihazla taranıyor o şekilde kapıdan çıkabiliyorlar. İthalatçı garantisi deyip geçmemek gerek !!!
Son düzenleme: