Soru Mi6 | Cepport | Delta Teknik Servis

Vitsson

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
33
Konum
Lüleburgaz
Katılım
12 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhabalar. Daha önce Hepsiburada Ritzy Teknik Servis destekli aldığım ürünümde geri tuşu kendi kendine basma problemi ile ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve 2,5 ayda zorla paramı iade alabildiğim bir süreç yaşadım. Şimdi yeniden şansımı denemek istiyorum. Cepport'tan ve Delte Teknik Servis destekli ürün alıp olumlu/olumsuz deneyim yaşayanlar fikirlerini paylaşabilir mi acaba? Şimdiden çok teşekkürler.
 

XiaomiClub

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hakan
Cihazım
Xiaomi mi6
Yaş
42
Konum
Gaziantep
Katılım
12 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
11
Tepkime puanı
2
Puanları
3
2017/09 üretim tarihli 128 gb seramik mi6 aldım migrostan. Forumda donanımsal olarak belirtilen hiçbir sorunla karşılaşmadım. Ritzy ile delta garantili olan mi6 ları karşılaştırdığımda delta garantili olan mi6 nın kutusu daha mat görünüyordu ritzy ise bir ton daha parlak...Daha önce kullandığım lg g2 de delta garantiliydi sonuç olarak memnunum değerlendirebilirsiniz.
 
Oyla:

Vitsson

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
33
Konum
Lüleburgaz
Katılım
12 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
İlginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Yaşadığım problemden sonra ne kadar telefondan soğumuş olsamda, tekrar şansımı denemekten alıkoyamadım kendimi... :) Cepport'tan seramik128 gb mi6'mı aldım. Şimdilik bir problem yok gibi gözüküyor. İş yoğunluğundan pek kurcalayamadım da açıkçası :) Kimsenin böyle problemler ile uğraşmaması dileğiyle...
 
Oyla:

cilekci

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Koray
Cihazım
mi6
Yaş
46
Konum
istanbul
Katılım
25 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
13
Tepkime puanı
13
Puanları
3
Merhaba 20 Kasım 2017 Tarihinde gittigidiyor dan cepport mağazasından mi 6 128gb seramik model bir telefon aldım. Cihazı aldığım günden beri cihazda sarz tutmama problemi vardı cihazı sarz ettikten sonra 5, 6 saat içinde pili kendi kendine bitiyordu. Aralık ayı başında cihazımi Delta servise yolladım 3 ocak 2018 tarihine kadar cihazım serviste kaldı 3 ocak 2018 tarihinde değişim raporuyla birlikte tarafıma kargoyla yollandı. Cepport mağazasından Cenk beyle yaptığım görüşme sonucu cihazı kendilerine yollamami en kısa sürede değişim yapacaklarini söylediler 4 ocak 2018 tarihinde kargoyla cepport mağazasına cihazı değişim için yolladım. O günden beri her aramada 2. 3 gün içinde sorununuz çözülecek denip oyalayıp duruyorum. Cihazım 1 ay delta serviste kaldı 20 gündür de cepport magazasinda. Her aramamda telefonum alınıyor size dönücez deniyor ama hiç arayan yok. Bilgi veren yok. Cepport tan uzak durun. Malı satana kadar arkasında sattiktan sonra muhatap bulamıyorsunuz. Ne yapacağımı bilmiyorum cihazdan haber yok 2 aydır telefonum yok nezaman geleceği bellidegil. Daha doğrusu geleceği belli değil 2000 TL para verdiğim cihaz 2 aydır ortada yok.

Yönetim düzenlemesi : Mesaj sahibi arkadaşımızın sorunu ile ilgili konuya buradan ulaşabilirsiniz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyla:

hknslmn

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
hakan
Cihazım
mi 6
Yaş
44
Konum
Afyonkarahisar
Katılım
21 Ocak 2018
Konular
1
Mesajlar
98
Tepkime puanı
26
Puanları
18
ekim ayinda mi6 64 gb aldim. hepsi burada dan cihaz 1 gunde elime ulasti. cihazi kullabinininda herhangi vir problem yasamadim. fakat cihazda soyle bir provkem vardi. cihazi LTE 4G ye aldigimda aramalar ya dusuyor yada konusurken kesiliyordu bir turlu baglanti gerceklestiremiyirdum. 3g ye aldigimda bir problem yasanmiyordu. cihazi geri iade etmek istedim hepsi buradayi aradim ve cihazi servise yonlendirmeniz gerekiyor ancak servia raporuyla iade edebilirsiniz dendi. servisi aradim sorununuz turk telekom hattim dan kaynaklandigini yada simden kaynakli olacagini soylediler. turktelekom ve hatla ilgili olmadigini deneyerek coDum sorun cihazdaydi ve delta servise gonderdim. 1 hafta sonra aradilar ve cihazin sorununu sordular anlattim. karsimdaki kisi sizi suan kendi telefonunuzdan ariyorum herhangi bir problem yok dediler. bende cihazin hat duamelerinin fotograflarinida gonderdigimi surekli yaptigini soyledim. delta servis yetkilisi cihazinizi detayli teste alacaz 20 gun surer dedi tamam dedim.
3 - 5 gun arayla surekli arayi sordum takip etmek icin. sonunda 20 gun sonra anakart degisimi yaptilar 128 gb lik olanla ve cihazda hic bir problem yok. gecde olsa delta servis cozum gerceklestirdi. paylasmak istedim.
 
Oyla:

M.Ufuk YILDIRIM

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Ufuk
Cihazım
Mi 6
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
17 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
19
Tepkime puanı
7
Puanları
3
Geri tuşu problemini bende yaşıyorum ama cepporta götürdüm orda yapmadı hergün birkaçkez sorun devam ediyor. Sanırım garantiye göndersem deltaya onlarda hiçbirşey yapmadan geri yollayacaklar 2000 tl çöpe gitti. 1 haftalık telefon. Bana lütfen bir öneri sunun en kısa zamanda video yükleyeceğim sorunu çekip. Cepporttan çok mennunum tavsiye ederim çok ilgililer. Garanti konusuna bişey diyemeceğim.
 
Son düzenleme:
Oyla:

burhan0660

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
burhan
Cihazım
mi max 2
Yaş
34
Konum
ankara
Katılım
2 Kasım 2017
Konular
26
Mesajlar
1.942
Çözümler
20
Tepkime puanı
1.002
Puanları
138
kvk olur genpa olur delta olur evo varmış onu bilmiyorum 3 firmada çalıştım iphone 5s gördüm en son sonraki modellerini yapabilirim ama teknik servisi bıraktıgımda en son iphone 5s çıkmıştı yıl olarak hatırlamıyorum genpa ve delta anı zımbırtı sayılır ama sıralama yapmak gerekirse kvk genpa ve delta olarak sıralayabilirim içerideki hiyerarşi aynı kvk az daha kurumsal diyeceğim olmayacak kurumsallığın etrafında geziniyorlar :) garanti işini pek sevmiyorum genelde içerideki servis elemanının insafına kaldınız sayılır ama çizik var garanti dışı tuş bozuldu garanti dışı yere düştü garanti dışı bu garanti niye var bilmiyorum buz dolabının kapağı çizilince garanti dışı mı kalıyor anlamıyorum telefona nazar değip bozulacaksa bozulsun her neyse artık telefonda garantili birşey almıyorum :) yurt dışı 1000 tl olan telefona tr kayıtlı garantili diye 2000 bin tl vermek istemiyorum 2 tane alırım 1000 tl den çalınmaya da düşmeye de bozulmaya da bire bir garantili oluyor eve gidip 2 ci telefonu kullanıyorsun :) garanti beklemesi yok en güzeli budur :D
 
Oyla:

ugurtp

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 6
Yaş
53
Konum
İstanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Mİ 6 telefonum arızalandığı için Delta servise gittim. Sorunumu anlatmak için bir teknik elemanla görüşmek istedim. Kesinlikle olmaz dediler. yedek telefon istedim, o da 10 gün sonra dediler. Sinirlenip çıktım. Kesin kuralları prensipleri var.
Sonra kargoyla içinde not ile gönderdim. Delta servise 3 mayısta 2018 gönderdiğim mi 6 telefonum önce serviste 15 gün bekletilip bir şey yok diye geri gönderildi. Sonra gönderdiğim notu bile okumadıklarını öğrendim. Tekrar görüşüp bana geldiğinin ertesi günü geri gönderdim. Sorun bulundu bu sefer parça beklemeye başladılar. Süre 20 günü geçti. Ben de iyi niyetli olarak önce misliyle değişim istedim. Servis bunun mümkün olmadığını ve Mys ile görüşmemi istedi. Onlarda tüketici hakem heyetine gitmemi söylediler. Şimdi;
- servise gelen biri neden müşteri temsilcilerini geçemez?
-servis niçin yazdığımız notu okumaz?
-neden 20 günde onarım bitmez?
-yedek telefon niçin verilmez?
- onarım süresi 20 gün geçildiğinde neden yasal hak olan misli değişim veya para iadesi kabul edilmez?
-biz sizin yanınızdayız denmesine rağmen neden tüketici hakem heyetine gidilmesi istenir?
- bu talep müşterinin 2 ay daha uğraşmasına zaman kaybına neden olmaz mı?
Şİmdi Delta ve Mys iyi niyetli çözüm odaklı denilebilir mi?
 
Oyla:

umutchatin

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Mi9
Meslek
Bilişim
Yaş
33
Konum
Antalya
Katılım
30 Aralık 2016
Konular
37
Mesajlar
445
Tepkime puanı
164
Puanları
58
üçüncü aldığım mi telefon bu mi5s, mi6 ve mia1 aldım hepsiburada üzerinden bir sorun çıkmadı ve servise göndermedim ama sonuçta iphone a gösterilen ilgiyide beklemiyorum servisten hiç görmedim ama zamanında telefon teknik servis işi yapmış biri olarak mahalledeki telefonculardan da ahım şahım bir farkı olacağını sanmıyorum bu servislerin belki aranızda hatırlayan vardır nokia zamanında twisterlar falan vardı telefona onla komple yazılım atardık brick olduğunda o zamanlar o cihazlar deli paralara satılırdı şimdi herşey basitleşti ne bozuk anakart mı at çöpe yenisini tak eskisi gibi 1 hafta boyunca bir telefonu tamir etmek için yol takip et sıvı lehimle işlemciye bacak yap kalmadı elektronik şans işi... geçenlerde mia1 ekranı kırıldı turkcell platinium u aradık biz mi diye bir cihaza destek vermiyoruz apple lg samsung cihazlarına destek veriyoruz diyor şeytan diyor al internetten kendin tek :D
 
Oyla:

dnzgndz93

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Deniz Gündüz
Cihazım
Değişir :)
Yaş
30
Konum
İzmir
Katılım
13 Ağustos 2017
Konular
5
Mesajlar
100
Tepkime puanı
19
Puanları
18
08.05 2018 tarihinde optimum 5m Migrosdan Alınma mi 6 seramic edition cihazim ghost scren & aşırı ısınma & pilin çabuk bitmesine yönelik değişim talebi ile servise gonderilmistir. Servis ise cihazın ekranini tekrar LG display yeni bir ekranla değiştirip 9.5.6 global olan yazılımı ise 9.2.2 ye düşürerek pilin çabuk bitmesi ve ısınmaya kendince çözüm bulmuştur. Bununla ilgili tüketici kanununda bulunan gizli ayıp maddesine dayanarak tüketici hakları hakem heyetine vereceğim. Buradan delta yetkililerine de bildirmiş olayım.
 
Oyla:

ozgrcvdr

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Özgür
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
45
Konum
Kocaeli
Katılım
17 Nisan 2017
Konular
23
Mesajlar
3.638
Tepkime puanı
3.452
Puanları
188
Hocam bu işler eskiden böyle değildi.eskiden servis servis gibiydi.şimdi servisler insanlara yolunacak kaz gözüyle bakıyorlar maalesef.değişimler iadeler ve müşteri memnuniyeti hep eskide kaldı.insanlar iyice fakirleşti,kimsenin kimseye zırnık koklatmadığı bi dönem yaşıyoruz,hakkın olanı sana ait olanı almak için bile ya çok uğraşıyorsun ya çok aşırı zaman kaybediyorsun yada tabiri caizse seni süründürüyorlar
 
Oyla:
Üst Alt