delta teknik servis

  1. ardaxiaomi

    Soru Mi Yüksek seviye değişim yapar mı?

    Cihazımı 4 temmuzda n11 sitesinde techpazar firmasından sipariş verdim 5 temmuzda akşam saatlerinde kargodan aldım. Telefonda herhangi bir sıkıntı yoktu ama telefonu açınca ekranın sağ üst köşesinde kararma olduğunu fark ettim. 6 temmuz’da kvk servise verdim ve değişim istedim. Bugün 18 temmuz...
  2. Fkızıltepe

    Çözüldü Delta Destek! Cihazım 7 gündür serviste inceleniyor deniyor !!

    442278 forum nolu cihazım ayın 20 sinde delta teknik servise ulaştı hala bir dönüş sağlanmadı lütfen yardım ! Cihazımı kutudan çıkardığım günden itibaren var olan ekranda ki dikey piksel yanığı gibi çizgiler oluşan gittikçe artıp daha belirgin hala gelen redmi note 5 cihazımın ücret iadesini...
  3. Fkızıltepe

    Çözüldü Redmi note5 EKRAN DA İNCE DİKEY ÇİZĞİ SORUNU!Lütfen yardım

    Çok beğenerek aldığım redmi note 5 global versiyon (delta servis garantili)cihazım hayal kırıklığı yaşattı.Cihazı alalı 1 ay olmadı hiç bir darbe düşürme çizik olmadan kutuya açtıktan iki gün sonra ekranın sol tarafında yukarıdan aşağı çok ince bir çizği oluştuğunu fark ettim başta umursamadım...
  4. Delta Servis

    Ana Başlık Delta Bölge Servisleri Hakkında

    Delta servis olarak öncelikli amacımız; her zaman farklı, teknolojiyi takip eden, modern ve yenilikçi bir satış sonrası hizmet sağlamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmaktır. Bu konuda kullanıcılarımızın memnuniyeti ve geri dönüşü bizler için önemlidir. Çünkü daha kaliteli ve...
  5. U

    Yardım İade Talep Durumu

    Cihazımı ilk önce açılmama sorunu ile gönderdim bataryası değişti sonra şebeke wifi ve bluetooth sorunu ile ikinci kez gönderdim anakart değişimi yaptıklarını söylediler.Üçüncü kez şebeke sorunu için gönderdim yaptık dediler geri gönderdiler bu sefer sim aparatına iğne takınca sim kart kızağı...
  6. Y

    Yardım Mi6 Kamera Lensinde Toz Nedeniyle Yaşadığım Servis Sıkıntısı

    Merhaba , yaklaşık 1 ay önce hepsiburada.com'da e-Zenticc isimli mağazadan telefonu aldım ancak telefonun kutusunu actığımda lensin üzerinde toz parçaları vardı. Bu mağazayı hemen tüketici mahkeme heyetine şikayet ettim ve değişim ya da malın şuan ki değeriyle iadesini talep ettim. Tabi değişim...
  7. H

    Çözüldü Şişmiş batarya aynen geri geldi

    30 temmuzda hayalet ekran, batarya şişmesi ve ahize kısıklığı problemleriyle yolladığım mi 5 telefonum iki hafta sonra geri geldi. Ne yazık ki şişen batarya aynen duruyor. Seri no ve tarihi not etmiştim. Onlar da aynı. Kapak açık göndermiştim aynı şekilde kapak ayrı şekilde geri geldi. LG ekran...
  8. Gunesismet

    Çözüldü Delta Teknik Servis hataları

    Öncelikle merhaba arkadaşlar. Ben mi 5s telefon kullanıyorum ilk başlarda çok güzeldi hiç bir sorun yoktu ancak sonralarda hayalet ekran sıkıntısı ortaya çıktı bir süre idare ettim ancak tahammül edilecek gibi olmamaya başladı bende teknik servise göndermeye karar verdim gonderdikten tam 1 ay...
  9. Murat Ülker

    Çözüldü Xiaomi Mi5 Dokunmatik Algılamama

    Merhaba, Xiaomi Mi5 telefonumu 3 ay önce servise göndermiştim. Sebep; telefon birden kapandı geri açılmadı. Geri geldiğinde telefonda hafif takılmalar mevcuttu ancak güncellemelerle birlikte düzeldi. Sonrasında dokunmatiği çalışmamaya başladı. Kapatıp açınca düzelmeler mevcut ancak bazen o bile...
  10. Vitsson

    Soru Mi6 | Cepport | Delta Teknik Servis

    Merhabalar. Daha önce Hepsiburada Ritzy Teknik Servis destekli aldığım ürünümde geri tuşu kendi kendine basma problemi ile ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve 2,5 ayda zorla paramı iade alabildiğim bir süreç yaşadım. Şimdi yeniden şansımı denemek istiyorum. Cepport'tan ve Delte Teknik Servis...
Üst Alt