Soru Mi6 | Cepport | Delta Teknik Servis

Vitsson

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
33
Konum
Lüleburgaz
Katılım
12 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhabalar. Daha önce Hepsiburada Ritzy Teknik Servis destekli aldığım ürünümde geri tuşu kendi kendine basma problemi ile ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve 2,5 ayda zorla paramı iade alabildiğim bir süreç yaşadım. Şimdi yeniden şansımı denemek istiyorum. Cepport'tan ve Delte Teknik Servis destekli ürün alıp olumlu/olumsuz deneyim yaşayanlar fikirlerini paylaşabilir mi acaba? Şimdiden çok teşekkürler.
 

hidalgo58

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
mehmet
Cihazım
Poco f5
Meslek
sağlık
Yaş
48
Konum
istanbul
Katılım
2 Ocak 2016
Konular
30
Mesajlar
784
Tepkime puanı
216
Puanları
58
Merhabalar. Daha önce Hepsiburada Ritzy Teknik Servis destekli aldığım ürünümde geri tuşu kendi kendine basma problemi ile ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve 2,5 ayda zorla paramı iade alabildiğim bir süreç yaşadım. Şimdi yeniden şansımı denemek istiyorum. Cepport'tan ve Delte Teknik Servis destekli ürün alıp olumlu/olumsuz deneyim yaşayanlar fikirlerini paylaşabilir mi acaba? Şimdiden çok teşekkürler.
kardeşim ithalat garantili servislerin hepsi aynı sadece isimleri degişik :D yani garanti hikaye dua et şansın yaver gitsin cihaz arızalanmasın
 
Oyla:

antbyotic

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fikret
Cihazım
iPhone X
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
15 Mart 2015
Konular
0
Mesajlar
28
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Hocam biraz şans işi bu, ben kendime hb den Mi5 almıştım evo garantili bahsettiğiniz sorun vardı iade ettim geri aldılar. Sonra Mi6 aldım(delta) sorun çıkmadı. Kardeşime Mi6 aldık (evo) problem yoktu. En son Mi Max 2 aldık yine (evo) problem yok. Hepsiburada'dan aldım 1tane mi5 sorunu yaşadım.Özetle daha servise yolum düşmedi, Mi5 te yaşadığım problemde satıcısı hb olduğu için hemen geri aldılar. Yoksa bende uğraşırdım diye tahmin ediyorum. Cepport'tan 1kez cep telefonu aldım Blackberry Priv sorun yaşamadım. Minimum riskli olsun derseniz en azından Satıcısı Hepsiburada olup Kvk lı ürün tercih edebilirsiniz.Kısmen daha kurumsal yapıda firmalar.
 
Oyla:

by_colakoglu

Vatan toprağı kutsaldır, kaderine terkedilemez.
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Habil
Cihazım
Redmi note 4
Meslek
Elektronik tekn.
Yaş
44
Konum
İstanbul
Katılım
26 Kasım 2017
Konular
15
Mesajlar
261
Tepkime puanı
225
Puanları
58
Merhabalar. Daha önce Hepsiburada Ritzy Teknik Servis destekli aldığım ürünümde geri tuşu kendi kendine basma problemi ile ilgili bir sıkıntı yaşamıştım ve 2,5 ayda zorla paramı iade alabildiğim bir süreç yaşadım. Şimdi yeniden şansımı denemek istiyorum. Cepport'tan ve Delte Teknik Servis destekli ürün alıp olumlu/olumsuz deneyim yaşayanlar fikirlerini paylaşabilir mi acaba? Şimdiden çok teşekkürler.
Daha önceki CEPPORT ile alışveriş olumlu deneyimlerim den sonra bu forumun bir üyesi oldum. Kendi açımdan CEPPORT tan oldukça memnun kaldım. Ürünün bir tanesinde ufak bir problem yaşadım anında çözdüler. DELTA servisle ilgili supheleriniz varsa eğer CEPPORT kvk garantili de satıyor bilginize...
 
Oyla:

Vitsson

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
33
Konum
Lüleburgaz
Katılım
12 Kasım 2017
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Hocam biraz şans işi bu, ben kendime hb den Mi5 almıştım evo garantili bahsettiğiniz sorun vardı iade ettim geri aldılar. Sonra Mi6 aldım(delta) sorun çıkmadı. Kardeşime Mi6 aldık (evo) problem yoktu. En son Mi Max 2 aldık yine (evo) problem yok. Hepsiburada'dan aldım 1tane mi5 sorunu yaşadım.Özetle daha servise yolum düşmedi, Mi5 te yaşadığım problemde satıcısı hb olduğu için hemen geri aldılar. Yoksa bende uğraşırdım diye tahmin ediyorum. Cepport'tan 1kez cep telefonu aldım Blackberry Priv sorun yaşamadım. Minimum riskli olsun derseniz en azından Satıcısı Hepsiburada olup Kvk lı ürün tercih edebilirsiniz.Kısmen daha kurumsal yapıda firmalar.
Öncelikle hem size hem diğer arkadaşlara ilgisi için teşekkür ederim. Fakat bende size tecrübemi aktarmak isterim. :) Satıcısı hepsiburada olan üründe yaşadım yukarıda bahsettiğim problemi. 2,5 aylık süreçte müşteri hizmeterinin ve hepsiburadanın telefonun nerede olduğundan bihaber olduğu durumda kendim teknik servis-kargo şirketi arasında iletişime geçerek nerede olduğunu ben bildirmek durumunda kaldım. İşin daha sinir bozucu tarafı iadeye ilk gönderimde arıza yok deyip geri gönderdiler ürünü ve ambalajın içine edilmişti. Bariz bir arızanın tespiti ve müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetleri düşündürücü oldu benim adıma. (Hepsiburada) 2 kez gönderimde videolu kanıtları da kargo içeriğine ekledim ve ithalatçı değişim onayı verdi. Fakat değişimi ben kabul etmedim. Kullanamadığım üründe hem kırılmaz camım kullanılamaz hale getirildi, hem de kullanamadığım ürünün fiyatı 2 aylık mağduriyet boyunca zaten düşmüştü. İletişime geçip ya yan mağduriyetlerimide giderin ya da dava açacağım dedim. Sıfır ürünü göndermek yerine 2,5 aylık ayıbı örtmek adına kırılmaz cam ücreti ile birlikte paramı iade ettiler. Lakin Değişim onayı çıkmasına rağmen ürün 1-1,5 hafta kargoda bekletildi, teslim alınıp bana ulaştırılamadı...
Aynı problemleri tekrar yaşamamak adına yaşanılan tecrübeleri duymak istedim :)
 
Oyla:

Dijinorm

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ömer
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
11 Temmuz 2017
Konular
2
Mesajlar
86
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Bunların hepsi aynı ellerine düşersen yandın 1 ay cihazı alıkoyarlar sonra hiçbirşey yapmadan sana geri yollarlar ben garanti yok gibi düşünüyorum ama zorda kalırsan tabiki şansını denersin
 
Oyla:

antbyotic

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
fikret
Cihazım
iPhone X
Yaş
40
Konum
istanbul
Katılım
15 Mart 2015
Konular
0
Mesajlar
28
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Vitsson

Valla hocam geçmiş olsun. Can sıkıcı bir durum olmuş sizinki, ben şahsen sorun yaşamamak adına hb den alışveriş yapıyordum ama demek ki pek birşey değişmiyor. Hakkınızda hayırlısı inşallah bu kez sorunsuz cihaz denk gelir.
 
Oyla:

Hydrbyt

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haydar
Cihazım
Mİ6 128GB
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
12 Ekim 2017
Konular
1
Mesajlar
16
Tepkime puanı
8
Puanları
3
Cepport KVK garantili satış yapmaya başladı, garanti sağlam olsun diyorsan KVK garantili Mİ6 alabilirsin
 
Oyla:

Dijinorm

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ömer
Cihazım
Mi5 Prime
Yaş
48
Konum
İstanbul
Katılım
11 Temmuz 2017
Konular
2
Mesajlar
86
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Mi 6 da şu anda kronikleşen bi kaç sorun var 1 kulaklık la müzik dinlerken ses bildirim falan gelince kendiliğinden yükseliyor bunu uzun süredir düzeltmediler ikincisi bu enteresan normalde titreşim gücü düşük birde soğuk havalarda dışarıda kullanırken ellerin soğukken titreşimi kapatıyor yada gücü azalıyor bunları ileride belki düzeltirler ama uzun süredir bu şekilde garantiyle falan bunları düzelttiremezsiniz bilerek davranın

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

hammerhead

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Atacan Sinan
Cihazım
Mi Mıx2
Yaş
29
Konum
İstanbul
Katılım
10 Ocak 2018
Konular
2
Mesajlar
29
Tepkime puanı
16
Puanları
3
Benim arkadaşım aldı internetten 1 sene önce falan ekranda ölü piksel vardı bir türlü yapmadılar 3 kez servise gitti geldi en sonunda mahkemeye mi ne verdi. ücreti alıp almadığını bilmiyorum ama bayağı bir uğraştırdılar.
 
Oyla:
Üst Alt