Hocam biraz şans işi bu, ben kendime hb den Mi5 almıştım evo garantili bahsettiğiniz sorun vardı iade ettim geri aldılar. Sonra Mi6 aldım(delta) sorun çıkmadı. Kardeşime Mi6 aldık (evo) problem yoktu. En son Mi Max 2 aldık yine (evo) problem yok. Hepsiburada'dan aldım 1tane mi5 sorunu yaşadım.Özetle daha servise yolum düşmedi, Mi5 te yaşadığım problemde satıcısı hb olduğu için hemen geri aldılar. Yoksa bende uğraşırdım diye tahmin ediyorum. Cepport'tan 1kez cep telefonu aldım Blackberry Priv sorun yaşamadım. Minimum riskli olsun derseniz en azından Satıcısı Hepsiburada olup Kvk lı ürün tercih edebilirsiniz.Kısmen daha kurumsal yapıda firmalar.
Öncelikle hem size hem diğer arkadaşlara ilgisi için teşekkür ederim. Fakat bende size tecrübemi aktarmak isterim.

Satıcısı hepsiburada olan üründe yaşadım yukarıda bahsettiğim problemi. 2,5 aylık süreçte müşteri hizmeterinin ve hepsiburadanın telefonun nerede olduğundan bihaber olduğu durumda kendim teknik servis-kargo şirketi arasında iletişime geçerek nerede olduğunu ben bildirmek durumunda kaldım. İşin daha sinir bozucu tarafı iadeye ilk gönderimde arıza yok deyip geri gönderdiler ürünü ve ambalajın içine edilmişti. Bariz bir arızanın tespiti ve müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetleri düşündürücü oldu benim adıma. (Hepsiburada) 2 kez gönderimde videolu kanıtları da kargo içeriğine ekledim ve ithalatçı değişim onayı verdi. Fakat değişimi ben kabul etmedim. Kullanamadığım üründe hem kırılmaz camım kullanılamaz hale getirildi, hem de kullanamadığım ürünün fiyatı 2 aylık mağduriyet boyunca zaten düşmüştü. İletişime geçip ya yan mağduriyetlerimide giderin ya da dava açacağım dedim. Sıfır ürünü göndermek yerine 2,5 aylık ayıbı örtmek adına kırılmaz cam ücreti ile birlikte paramı iade ettiler. Lakin Değişim onayı çıkmasına rağmen ürün 1-1,5 hafta kargoda bekletildi, teslim alınıp bana ulaştırılamadı...
Aynı problemleri tekrar yaşamamak adına yaşanılan tecrübeleri duymak istedim
