Hocam cepport'ta kiminle görüştünüz veya görüşemediniz bilemiyorum ama konunun gelişimini size aktarayım, değerlendirmeyi siz yapın. Siz bu konuyu açtıktan hemen sonra biz durumu kendilerine ilettik. Hatta yanlış hatırlamıyorsam mesai dışı bir saatti ve cepport ortaklarından Burak Bey'e kişisel cep telefonundan ulaştık. Ertesi sabah erkenden birden fazla cihazın kapaklarını kendisi söktü ve resimleri bana attı. Ancak resimlerden tam anlamıyla anlaşılamıyor.
casibao hocam yönetim ekibimizden cepport adresine en yakın kişi olarak cepport'a gitti ve cihazların arka kapaklarını sökerek yeniden inceledi. O tarihte elimizde siyah ve beyaz kapak olmadığı için karşılaştırma yapamadık ve Cumartesi günü kaçak getirilen cihazlardan temin ederek karşılaştırdık. Kapakta her hangi bir sorun olmadığına bizler emin olduk ancak sizlerin de içini rahatlatmak adına gold renk bir cihazın kapağını kırarak (oldukça zor kırıldı, gerçekten gorilla glass) bu testi gerçekleştirdik.
Cepport yetkilileri bu süreçte her türlü maddi gideri üstlendi. Burak Bey her gün telefon ederek bizlerden bilgi aldı, süreci takip etti. Ekibimizin yol masraflarına kadar karşıladı. Süreç içerisinde bizlere söylediği "sizler bu cihazları bizlerden daha iyi tanıyorsunuz, dolayısıyla testleri siz yapın oldu" yani kişisel anlamda süreci değerlendirdiğimde bu konudaki her hangi bir iletişimsizlik probleminde de suç cepport da değil bizler oluyoruz çünkü bu konudaki iletişi biz sağladık kendileri ellerinden gelen her türlü desteği sundu. Cepport'un nasıl ilgilendiğini birebir gözlemlemiş biri olarak ben her hangi bir art niyetleri olmadığına eminim. Ancak elbette ki yaşanan sorunlardan ders çıkartmamız lazım ki yenden aynı şeyler yaşanmasın. Siz bana özel mesajla şikayetlerinizi iletebilirseniz tekrar edilmemesi için cepporttaki arkadaşlarımızla görüşüp gerekli bilgilendirmeleri yapmaya çalışacağım