Bu olaydan sonra satıcıya (cepporta) mesaj da attım ancak elemanlar cevap verme ya da bilgi verme zahmetinde bile bulunmadılar.
Benim için arka kapağın plastik olması ya da cam olması hiç önemli değil. Plastik olması da işime gelir. O konuda bir sıkıntım yok.
Ancak mi5 hakkında yapılan bir çok incelemede, facebook gruplarında, forumlarda..vs arka kapağın cam olduğu hatta ve hatta gorilla glass olduğu belirtiliyor. Ne zaman ki bu CE damgası ortaya çıktı cam kaplama,cam değil yorumları yapıldı hatta yukarda gördüğünüz üzere testi de yapıldı. Hiç değilse olay birazcık da olsun tartışmaya açılarak insanların aklındaki soru işaretleri giderildi.
Bu arada ben telefonu kullanmaya devam ediyorum. Ayrıca cepport firması hakkındaki olumsuz görüşlerimi de her platform da dile getireceğim.
MiuTürkiye'nin de bu satıcı ile ilişkilerini gözden geçirmesi dileklerimle. Zira xiaomi imajını zedeliyor !
Hocam cepport'ta kiminle görüştünüz veya görüşemediniz bilemiyorum ama konunun gelişimini size aktarayım, değerlendirmeyi siz yapın. Siz bu konuyu açtıktan hemen sonra biz durumu kendilerine ilettik. Hatta yanlış hatırlamıyorsam mesai dışı bir saatti ve cepport ortaklarından Burak Bey'e kişisel cep telefonundan ulaştık. Ertesi sabah erkenden birden fazla cihazın kapaklarını kendisi söktü ve resimleri bana attı. Ancak resimlerden tam anlamıyla anlaşılamıyor.
casibao hocam yönetim ekibimizden cepport adresine en yakın kişi olarak cepport'a gitti ve cihazların arka kapaklarını sökerek yeniden inceledi. O tarihte elimizde siyah ve beyaz kapak olmadığı için karşılaştırma yapamadık ve Cumartesi günü kaçak getirilen cihazlardan temin ederek karşılaştırdık. Kapakta her hangi bir sorun olmadığına bizler emin olduk ancak sizlerin de içini rahatlatmak adına gold renk bir cihazın kapağını kırarak (oldukça zor kırıldı, gerçekten gorilla glass) bu testi gerçekleştirdik.
Cepport yetkilileri bu süreçte her türlü maddi gideri üstlendi. Burak Bey her gün telefon ederek bizlerden bilgi aldı, süreci takip etti. Ekibimizin yol masraflarına kadar karşıladı. Süreç içerisinde bizlere söylediği "sizler bu cihazları bizlerden daha iyi tanıyorsunuz, dolayısıyla testleri siz yapın oldu" yani kişisel anlamda süreci değerlendirdiğimde bu konudaki her hangi bir iletişimsizlik probleminde de suçlu cepport değil bizler oluyoruz çünkü bu konudaki iletişimi biz sağladık, kendileri ellerinden gelen her türlü desteği sundu. Cepport'un nasıl ilgilendiğini birebir gözlemlemiş biri olarak ben her hangi bir art niyetleri olmadığına eminim. Ancak elbette ki yaşanan sorunlardan ders çıkartmamız lazım ki yeniden aynı şeyler yaşanmasın. Siz bana özel mesajla şikayetlerinizi iletebilirseniz tekrar edilmemesi için cepporttaki arkadaşlarımızla görüşüp gerekli bilgilendirmeleri yapmaya çalışacağım
