Merhabalar, başlıkta da belirttiğim gibi Mi4 C ve Redmi 3 Pro arasında kaldım. Kamerası benim için onemli ürün çekimi vs yapıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Siz de herkesle aynı şeyleri söylüyorsunuz şimdi. Tek fark siz ya Mi5 yada diğerlerinden işinize geleni derken içine Mi4'ü de katıyorsunuz, diğer kişiler (ben dahil) Mi5 yada Mi4 diyoruz. Çünkü Mi4, türevlerinden daha iyi bir cihaz. Öyle olmasa mesela Mi4C'yi Mi5 diye çıkarırlardı yada elinize aldığınızda attan inip eşeğe binmiş hissini almazdınız. Mi4S için bir sözüm yok, görmedim. Bunda kızacak yada Mi4 lafını duydunuz mu küfür yemiş gibi oluyorsunuz diyecek bir durum yok. Mi4'e haksızlık ettiğinizde de mutlaka bir eleştiri gelecektir.Son kez yazayim herkes anlasin.Üç kuruş için Mi4 4c 4s bilmem neye para verme mi5 al bi kere al uzun sure kullan. Yok ben çok para vermek istemiyorum işimi görsün dersen 4 4c 4s note pro hepsi ayni işini görecektir hoşuna gideni özellikleri en iyi olanı al geç. Çok acik yazdım bilale anlatır gibi.
Mi-4c cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayırlı olsun. Daha iyi bir kamera istiyorsanız Galaxy S7'ye yönelmeniz gerekiyor.Herkese çok teşekkür ederim, en iyisi olsun her özelliği olsun takıntım asla yoktur bu zamana kadar neye ihtiyacım varsa ona göre f/p cihazlar tercih etmeye çalıştım o yüzden redmi3 pro ve mi4c tarzı cihazlara yönelmeye çalıştım kaldı ki mi3 cihazımda sarı ekran lekesi sorunu olmasa uzun yıllar daha kullanırdım ama malesef sarı leke midemi bulandırdı... İşim gereği ürünlerimin çekimi yapıyorum ve bunları sürekli cihazımda bulundurmam gerekiyor hatta bazen pro makina cekimlerini de cihaza atıyorum bir fotoğraf 30 MB'ı bulabiliyor pro foto makinasında. Tum bu gereksinimler iyi kamera ve hafıza demek, Mi4c kağıt uzerinde bu isteklerimi karşılayacak özelliklere sahip olmasına rağmen sizlerin değerli tecrübeleri neticesinde aslinda öyle bir cihaz olmadığını anlayıp eledim. Redmi serisi zaten alt sınıf ve kamera olarak çok daha geride olduğunu öğrendiğim için eledim. Mi4 ise 16 lık hafızası dışında tamamen bana göre bir cihazdı ama malesef hafıza yüzünden elemek zorunda kaldım. Sonuç olarak Mi5 64 te karar kıldım umarım hayırlı olur. Yorum yazarak degerli vaktini ve bilgilerini esirgemeyen herkese can-ı gönülden teşekkür ederim...
Sa hocam gerçekten Samsung kamera performansını beğeniyormusunuz kuzenimde S7 Edge var gerçekten kamerası bana göre tabi ki kaliteli değil hocam 3200 civarı verip böle bir kamera performansı almak Huawei İnceleme fırsatınız oldu mu hiç Leica lensleri kullanıyor artık ve kamera performansları bir harika hocamHayırlı olsun. Daha iyi bir kamera istiyorsanız Galaxy S7'ye yönelmeniz gerekiyor.
MI PAD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sadece S7 ile karşılaştırma yapmıştık. Diğer telefonları bilmiyorum.Sa hocam gerçekten Samsung kamera performansını beğeniyormusunuz kuzenimde S7 Edge var gerçekten kamerası bana göre tabi ki kaliteli değil hocam 3200 civarı verip böle bir kamera performansı almak Huawei İnceleme fırsatınız oldu mu hiç Leica lensleri kullanıyor artık ve kamera performansları bir harika hocam