Merhaba Kaydı açılmış şuanda işlem sırası bekliyor.Form açılmış durumda. Son durumu öğrenebilir miyim?
Her işlem için servis süremiz bulunuyor. Şuanda cihazınız inceleme aşamasında. Servise gelen her cihaz her gelişinde bu işlemler gerçekleşir. cihazların bir işlem sırası var. bu süreci takipteyiz.lütfen yapılan işlem sonrası kalite kontrol kısmında üzerinde yüklü uygulamaların hepsini tek tek açarak arka planda çalışır şekildeyken google hesabı ekleyin ve antutu benchmark testi yapın. bu işlemleri bir kaç kez telefonu yoracak şekilde yapın. elime geçtiği anda bu işlemleri bende yapacağım. ve tekrar söylüyorum eğer tamiratı yapılamayacak ise bana göndermenizin anlamı yok. bu testler zor değil, en fazla 10 dk sürecek işlemler. eğer cihaz tamiratı yapılamıyor ise zaman kaybetmeden ücret iadesi işlemlerini başlatırsanız sevinirim. iyi çalışmalar.
Tabiki sıralama şeklinde devam etmeli ancak benim sizden tek isteğim ürün kalite kontrol aşamasına geldiğinde bahsettiğim şekilde bir kalite kontrolden geçirilmesi. Eğer kalite kontrolden onay almıyorsa bana tekrar gönderilmeden sonuca ulaştırılması. Sonuç olarak bu cihaz benim elime geçiyor ve arızanın devam edip etmediğini ben fark edebiliyorum. Bunu sizin kalite kontrol ekibinizde fark edebilir diye düşünüyorum. Sadece 10 dk. gibi bir sürede cihaz arızasını belli ediyor. Lütfen bu sefer onarım yapılamayacak gibiyse geri göndermeyin ve gerekli işlemleri başlatın. Tekrar söylüyorum "benim cihazımı öne alın daha hızlı sonuçlansın" gibi birşey söylemiyorum. Şuan işleme alındıysa bu işlem sıralamasında devam edilsin sadece kalite kontrol ONAYI sonrası bana gönderin. Teşekkürler.Her işlem için servis süremiz bulunuyor. Şuanda cihazınız inceleme aşamasında. Servise gelen her cihaz her gelişinde bu işlemler gerçekleşir. cihazların bir işlem sırası var. bu süreci takipteyiz.
saygılarımla.
ilgili birime bizimle paylaştığınız bilgiler aktarılmıştır.Tabiki sıralama şeklinde devam etmeli ancak benim sizden tek isteğim ürün kalite kontrol aşamasına geldiğinde bahsettiğim şekilde bir kalite kontrolden geçirilmesi. Eğer kalite kontrolden onay almıyorsa bana tekrar gönderilmeden sonuca ulaştırılması. Sonuç olarak bu cihaz benim elime geçiyor ve arızanın devam edip etmediğini ben fark edebiliyorum. Bunu sizin kalite kontrol ekibinizde fark edebilir diye düşünüyorum. Sadece 10 dk. gibi bir sürede cihaz arızasını belli ediyor. Lütfen bu sefer onarım yapılamayacak gibiyse geri göndermeyin ve gerekli işlemleri başlatın. Tekrar söylüyorum "benim cihazımı öne alın daha hızlı sonuçlansın" gibi birşey söylemiyorum. Şuan işleme alındıysa bu işlem sıralamasında devam edilsin sadece kalite kontrol ONAYI sonrası bana gönderin. Teşekkürler.
Kolay gelsin, cihazla ilgili bir gelişme var mıdır? Delta Servis Delta Servis 1 Delta Servis 2ilgili birime bizimle paylaştığınız bilgiler aktarılmıştır.
teşekkürler henüz bir bilgi yok. teknis servis inceliyor.
Öngörülen teslim tarihi bugün olan cihazımın son durumu nedir? Eğer tamiratı yapılamıyorsa lütfen zaman kaybetmeden ücret iadesi raporu hazırlayınız. Bu kadar mağduriyet yeterli gibi görünüyor. Ve lütfen cihaz kalite kontrolden daha önce dediğim kontroller yapılmadan geçirilmesin, tamiratı yapılmayan cihaz gönderilmesin.teşekkürler henüz bir bilgi yok. teknis servis inceliyor.
öngörülen teslim tarihi anakart beklediği için uzayabilir. bu anlamada servis süreniz devam ediyor.Öngörülen teslim tarihi bugün olan cihazımın son durumu nedir? Eğer tamiratı yapılamıyorsa lütfen zaman kaybetmeden ücret iadesi raporu hazırlayınız. Bu kadar mağduriyet yeterli gibi görünüyor. Ve lütfen cihaz kalite kontrolden daha önce dediğim kontroller yapılmadan geçirilmesin, tamiratı yapılmayan cihaz gönderilmesin.