- Adım
- ibrahim
- Cihazım
- Mi Note 10 Lite
- Meslek
- Orm. End. Müh.
- Yaş
- 38
- Konum
- Antalya
- Katılım
- 26 Aralık 2016
- Konular
- 5
- Mesajlar
- 141
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 56
- Puanları
- 28
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #41
Teşekkür ederim bilgilendirme için, daha önce sorduğum soruları bu durumda tekrar sormak istiyorum.öngörülen teslim tarihi anakart beklediği için uzayabilir. bu anlamada servis süreniz devam ediyor.
sitenizde yazan süreler içerisinde (10 iş günü) tamirat yapılamadığında eşdeğer cihaz temini yapacak mısınız veya 20 iş günü sonunda cihaz tamiratı yapılamaz ise talep ettiğim takdirde cihazı yenisi ile değişim veya ücret iadesi yapacak mısınız? bu konularında bilgisini verirseniz herkes bilgilenmiş olur. Teşekkürler.
Ek olarak aynı sorundan dolayı kaçıncı kez servise başvurduğumuzda ücret iadesi veya yeni ile değişim yapmaktasınız?