- Adım
- Emre
- Cihazım
- Xiaomi 13
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Mayıs 2014
- Konular
- 427
- Mesajlar
- 15.650
- Çözümler
- 64
- Tepkime puanı
- 24.196
- Puanları
- 438
Sim etkinleştirmesi için Ana Başlık - Sıkça Sorulan Sorular bölümünden bir alıntı yapayım...Hocam bende kullanırım sorun değil ancak ilk yazımda belirttim ama unuttunuz sanırım ya da görmediniz.cihaz sim kartı aktif edilemiyor şuan.bu sebeple de resmi servislerde garantili görünmüyor.btkdan bilgi gelmedi diyorlar.genpa evofone.1 haftadır garantisiz kullanıyrum cihazı. Getireyim soruna bakın resmi cihaz diyorum.imei kayıtlı olmadığı için hizmet veremiyoruz diyorlar.
SIM Kart Etkinleştirilemedi hatası alıyorum?
Mi Cloud üzerinden sunulan uzaktan cihaz bulma, kilitleme, silme fonksiyonların, yapılan çağrıların ya da gelen/giden SMS'lerin yedeklenmesi vb. bazı işlevlerin çalışabilmesi için cihazınızda takılı olan SIM kart ile Çin'de yer alan Xiaomi sunucularına bir adet SMS gönderilmesi ve sunucunun gelen SMS'i onaylayarak cihazınızı etkinleştirmesi gerekmektedir. Bu SMS gönderilemediğinde, sunucu cevap vermediğinde ya da cihaz etkinleştirme esnasında her hangi bir hata olması durumunda bu bildirim alanında bu uyarı ile karşılaşırsınız. Uyarının bildirim olarak belirmesi cihazınızı normal şekilde kullanmanıza her hangi bir engel oluşturmayacaktır ancak etkinleştirme için gönderilen her SMS için -başarısız olsa dahi- ayrı ayrı operatörünüz tarafından faturanıza Yurt Dışı SMS tutarı yansıtılacağı için beklenmedik faturalar ile karşılaşabilirsiniz. Bu nedenle tavsiyemiz SMS'in hiç gönderilmemesini sağlamanız. SMS gönderimini engellemek için ise ayarlar/ek ayarlar/yetkilendirme ve geri alma altından Xiaomi SIM etkinleştirme hizmetine ait yetkileri geri almanız ve ayarlar/mi hesabı altından cihazı bul, çağrılar ve SMS yedeklemenizi kapatmanız yeterli olacaktır.
Garanti için ise faturanızı saklamanız yeterli hocam. Satıcının yurtiçinde satılan tüm elektronik ürünlere 2 yıl boyunca garanti sunması zorunudur. Yani sim etkinleşmesi ya da garantide görünmemesi falan sizin sorununuz değil, satıcının sorunu. Sistemini ona göre kurmak zorunda. Hiç sim takmadan cihazı tablet olarak kullanmak istediğinizi varsayalım. Garantisiz cihaz mı satmış olacaklar bu durumda? Eğer bir sorun yaşarsanız fatura üzerinde belirtilen satıcıya gönderirsiniz ve garanti olayını o çözmek zorunda. Eğer çözemem falan derse de THH'ye başvurursunuz ve cihazın parasını alırsınız. Yani burada sorun yaşayacak olan kişi siz değilsiniz satıcı. Hatta isterseniz 1.5 yıl kullanın cihazı sonra garantiye göndermek istiyorum bildirimini yapın, garanti bulunamadı bilgisini aldığınızda THH'ye başvurun ve paranızı geri alın.