Allah kavuşturmuş ))Mi 5 prime telefonumu bugün garantiye yolladım gelişmeler konusunda bilgilendirme yapcam arkadaşlar. Umarım yolladığıma pişman etmezler .
Yollarken bu metni yazıp yolladım.
Cihazımı ilk aldığım günden itibaren hayalet ekran (Ghost Screen) sorunlu olarak kullanmaktayım bu sorun takılı olan panelden kaynaklanmakta. Ancak son zamanlarda bu rahatsızlık vermeye başladı. Ayrıca bazen şarj %5 te iken bir anda 0 oluyor eskisi kadar batarya performansı yok yani memnun değilim. Uzun videolar çektiğimde çok ama çok fazla donmalar olmakta kamerasında sorun var gibime geliyor önceden nekadar uzun olsada videolar sorunsuzdu. Ses eskisi kadar iyi gelmiyor yani kısık.
Cihazdaki sorunlar özetle
- Hayalet ekran sorunu
- Batarya
- Video çekiminde yaşanan donmalar
- Ses seviyesindeki düşüklük
- Telefonda ara sıra yaşanan donmalar
- Cihaza format atılmasını istemiyorum
Merhabalar,
Cihazınızın kaydına ulaşabilceğimiz bilgileri bize özel mesaj yoluyla iletmeniz halinde gerekli kontroller sağlanarak tarafınıza bilgiledirme yapılacaktır.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Kayıt numarası yanımda yok ama pazartesi günü görüşmüştük telefonla. Cengiz çelik adıyla bulabilirsiniz sanırım. Aslında mikrofon bozulduğu için önce ankarada yaptırmayı düşündüm. Burada yapamayız denince servise göndereyim dedim. Mikrofon arızasının köşedeki ezikliğe bağlanacağını biliyordum. Telefonun mikrofonu cebimden düştükten 1 hafta 10 gün sonra bozuldu ama sebebi o düşüşe bağlanabilir sıkıntı yok, ücretini verecektim.
Fakat, hazır göndermişken bataryasının değişmesini de istedim. Çünkü aldıktan 3-5 ay sonra pil performansı düşmeye başladı. Toplam 1 yılda sürekli düşüş göstererek ilk aldığım zamanki performansın neredeyse üçte birine düştü. Daha önceki samsung ve iphone telefonumda sorunsuzca değiştirdiklerinden bunun da değişmesini istedim. Ama 1 yıl içinde sürekli ve düzenli performans kaybını 10-15 gün önceki darbeye bağladınız.
Merhabalar Cengiz Bey,
Vermiş olduğunuz bilgilere istinaden kontrollerini sağladığımızda cihazınızın almış olduğu darbeden kaynaklı arızalandığı tespit edilmiştir. Kullanıcı hatası olması sebebiyle garanti kapsamı dışında değerlendirilerek tarafınıza ücret bilgisi verilmiştir. Servisimizde onarımı yapıldığı takdirde garanti süresi devam etmektedir. Batarya pil ömürü zamanla azalmakta , kullanıcı hatası olmaması durumunda ücretsiz garanti kapsamında değişimi mümkündür. Detaylı incelemeniz üzere görseller ektedir.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis