Acikcasi garantisiz alin diyen arkadasa bende katiliyordum eski samsung kullanicisiyin root room atma yazilim brick ten kurtarma herturlu sorunu kendim cozuyordum o yuzden garantiye ihtiyac duymuyordum mesela ekran kirildi diyelim direk kullanici hatasi garanti cöp garanti anca yazilim ve sarj soketi mikrofon batarya vs islerine yariyor evet ama oda ayri bir sikinti 1 hafta 10 gun bekletiyor yogunluktan benim dusuncem 10 gün 1 hafta bekleyecegime misal veriyorum 100 tl verip yeni batarya alir yada arizali parca gideririm tabi dogru duzgun bir tamirciyi bulup
hocam batarya konusu ayrı bir sorun zaten yine klasik delta. telefon %30-%40 sarj seviyelerinde kapanma sorunuyla gittim. normalde batarya değişimi yapılması lazım ama delta uğraştıracak ya yazılım atıp yolluyorlar. (biz zaten anlamıyoruz ya bu işlerden)
2 veya 3. gönderişimde değiştirdiler ama o zamana kadar göstermediğim kanıt kalmadı. bir kez de soket temas sorunu oldu parça değişimi yapmadılar tabi ki de soketin olduğu yeri lehimlemişler.
kvk'nin yöntemi de şu yasada olan 30günlük bir süre var 29. gün teslim ederler. Siz alırsınız bir sorun çıkar tekrar verirsiniz tekrar 29 gün beklersiniz. (kvk ve deltayı denedim havadan sallama değil) bizim servislerin çalışma prensibi bu kısacası daha söylenecek çok şey var da işte.
bide ben garantisiz almak şu yüzden mantıklı dedim. telefonların içindeki parçaların çoğu değiştirilebilir olduğu için çok daha ucuza geliyor. redmi 5 plus kasa + ekran 130tl normalde işin içine servis girse ucuk rakamlar alırlar. hadi servise o paraları verdin sizin dediğiniz gibi bekleme sorunu var ve 1-2 hafta kafadan telefonsuz kalıyorsunuz.
sonuç olarak bizim ülkemizde akkyi kaldırdık diyip kotalı internet satılabiliyorsa. servislerimizin bu şekilde hizmet vermesini ben çok normal buluyorum.