- Adım
- Kemal
- Cihazım
- Mi 12 Lite
- Yaş
- 25
- Konum
- Giresun
- Katılım
- 25 Aralık 2018
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 232
- Tepkime puanı
- 98
- Puanları
- 43
Dün ses seda çıkmayınca tekrardan ben aradım cihazımı geri gönderin demiştim geçen hafta. Sözde KVK garantili cihazım hala mys denen bir tamircide duruyormuş. Madem yapmayacaklar neden 1 haftadır orada duruyor diye sorunca dalga geçer gibi süreç böyle diye cevap verdiler. Bundan sonra KVK nın önünden bile geçmem. KVK garantili diye alıyoruz cihazı başka tamirciye gönderiyorlar.
KVK garantili diye ekstra ödediğim parayı helal etmiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
% 70 e kadar şarj olma olayını kasanın ucundaki milimetrik çatlağa bağlamışlar.
bu işte kvk kadar cepport da suçlu.
insanların aklıyla alay ediyorlar.
yukarda ki gönderimde uyarmıştım
thh ye gidin servis raporuyla şikayet edin.
aman hocam suçlu demeyin suçlu her zaman tüketicidir.