Haber Kvk garantisi altında aldığımız A1

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.134
Puanları
438
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


bu hatayı alıyorum, ne demek oluyo bu acaba
Hocam sizin cihazınız zaten KVK Serviste işlem görmemiş miydi? Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba? KVK garantili olmasa zaten KVK servisleri hiç kabul etmiyor diye biliyorum... Yani siz birebir servisle cihazınızın KVK garantili olduğunu teyit etmemiş miydiniz?
 

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
Hocam sizin cihazınız zaten KVK Serviste işlem görmemiş miydi? Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba? KVK garantili olmasa zaten KVK servisleri hiç kabul etmiyor diye biliyorum... Yani siz birebir servisle cihazınızın KVK garantili olduğunu teyit etmemiş miydiniz?
cihazımı servise kabul ettirebilmek için 3 kez fatura gönderdim, cepport yetkilileri sağolsun imei filan işledi faturaya gönderdi ama serviste tamir olamadı cihaz maalesef, cepport kendi halletti, eğer kvk böyle bir işlem yapıyor ise sorumluluğunu taşımalı
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.134
Puanları
438
cihazımı servise kabul ettirebilmek için 3 kez fatura gönderdim, cepport yetkilileri sağolsun imei filan işledi faturaya gönderdi ama serviste tamir olamadı cihaz maalesef, cepport kendi halletti, eğer kvk böyle bir işlem yapıyor ise sorumluluğunu taşımalı
Hocam cihazınıza ait IMEI'leri özel mesajla rica edebilir miyim?
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
47
Mesajlar
3.857
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.898
Puanları
238
Hocam sizin cihazınız zaten KVK Serviste işlem görmemiş miydi? Ben mi yanlış hatırlıyorum acaba? KVK garantili olmasa zaten KVK servisleri hiç kabul etmiyor diye biliyorum... Yani siz birebir servisle cihazınızın KVK garantili olduğunu teyit etmemiş miydiniz?

Sevgili cantara hocam ,

Anladığım kadarıyla bu garanti meselesi hakkında forumda kafası karışmış bir çok arkadaşımız var. Daha evvel siz Cepport vasıtasıyla Kvk garantili cihazların durumunda hiç bir sıkıntı olmadığını bizzat firma yetkilileriyle yaptığınız görüşmeler neticesinde edindiğiniz bilgilere dayandırarak belirtmiştiniz. Hatta hatırlarsanız benden de Cepport vasıtasıyla satın aldığım cihazımı Kvk sistemi üzerinde kontrol etmemi istemiştiniz.

Anladığım kadarıyla Cepport menşeili satılan cihazların kvk garantili olup olmadığı hususunda bir tereddüt yok. Bunu bizzat sizin Cepport yetkilileriyle yaptığınız görüşmelerden anlıyoruz. Diğer taraftan, kvk garantili almış oldukları cihazların aslında evobt garantisi kapsamında olduğunu öğrenen arkadaşların hayal kırıklıklarına ne derece faydası olur emin değilim ama Kvk tarafında edindiğim bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum.

musteridestek@kvkteknikservis.com adresine üç dört gün önce gönderdiğim e-maile az önce gelen cevab-ı mailde, cihazımın kvk garantisi altında olduğu ve faturam ile birlikte başvurduğumda kvk teknik servisinden teknik bakım ve onarım desteği alabileceğim yazıyordu. Ayrıca kvk nın internet sitesinde imei numaramla sorgulama yaptığımda cihazımın Kvk garantisinde olduğu belli oluyordu. Fakat ben yine de iyice emin olmak için Kvk nın genel müdürlüğünü aradım ( Bu arada kvk nın müşteri hizmetlerine telefonla ulaşmak mümkün olmuyor ) ve oradaki memurun ısrarlı konuşmalarım sonucu bana vermiş olduğu telefon numarasından bir şekilde teknik servise ulaştım. Durumu kendilerine izah ettiğimde " Kvk garantili cihazların sadece kvk servisleri tarafından hizmet alabileceği, ve sizin de dediğiniz gibi Kvk garantili olmasa Kvk servisleri tarafından kabul edilmediğini söyledi. ( Yanlız Evobt ile alakalı bir cevap alamadığımı da söylemeliyim. Ben bu konuda bilgisi olmadığına hükmediyorum. )

Uzun sözün kısası sevgili hocam, Cepport vasıtasıyla kvk garantili satılan cihazların mutlak kvk garantisi altında olduğu aşikârdır. A101 ve benzeri firmalardan kvk garantili olarak satılan cihazlarda ise anladığım kadarıyla Evo garantili olduğunu öğrenen insanlar cihazları almaktan vazgeçince bir şekilde kvk garantisi adı altında satma yoluna gidiyorlar gibi bir durum var. Kvk gibi kurumsal bir firmanın adını nasıl kullanabiliyorlar orası da bir muamma ama durum böyle.

Sanırım site yöneticisi olarak sizlere bu konuda bir görev düşüyor hocam. O da insanları bilgilendirmek. Biliyorum bunu sürekli yapıyorsunuz ve zaten miuitürkiye forumu bunun için var. Lâkin hadisenin vehametini halâ sezememiş arkadaşlar olduğunu da görüyorum. Eğer bundan sonra xiaomi bir cihaz alacak olan varsa ve kvk garantisi kapsamında olmasını istiyorlarsa mutlaka Cepport vasıtasıyla almalarında fayda olduğunu düşünüyorum. Yada Mkalkan21 hocamın tavsiyelerine uyarak Delta garantili alsınlar. En azından bir sıkıntı çıkması durumunda karşılarında bir muhatap bulma şansları olur. Kvk ve Delta haricindeki cihazlar benim gözümde dışarıdan getirilip pasaporta işlenmiş cihazlar gibi garantisi olmayan cihazlardır.


NOT: Bu konuda menfi düşüncelere sahip Asaf04 hocamı nasıl ikna edebiliriz, orası da ayrı bir muamma...


Saygılarımla, iyi forumlar.....
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.612
Çözümler
63
Tepkime puanı
24.134
Puanları
438
Sevgili cantara hocam ,

Anladığım kadarıyla bu garanti meselesi hakkında forumda kafası karışmış bir çok arkadaşımız var. Daha evvel siz Cepport vasıtasıyla Kvk garantili cihazların durumunda hiç bir sıkıntı olmadığını bizzat firma yetkilileriyle yaptığınız görüşmeler neticesinde edindiğiniz bilgilere dayandırarak belirtmiştiniz. Hatta hatırlarsanız benden de Cepport vasıtasıyla satın aldığım cihazımı Kvk sistemi üzerinde kontrol etmemi istemiştiniz.

Anladığım kadarıyla Cepport menşeili satılan cihazların kvk garantili olup olmadığı hususunda bir tereddüt yok. Bunu bizzat sizin Cepport yetkilileriyle yaptığınız görüşmelerden anlıyoruz. Diğer taraftan, kvk garantili almış oldukları cihazların aslında evobt garantisi kapsamında olduğunu öğrenen arkadaşların hayal kırıklıklarına ne derece faydası olur emin değilim ama Kvk tarafında edindiğim bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum.

musteridestek@kvkteknikservis.com adresine üç dört gün önce gönderdiğim e-maile az önce gelen cevab-ı mailde, cihazımın kvk garantisi altında olduğu ve faturam ile birlikte başvurduğumda kvk teknik servisinden teknik bakım ve onarım desteği alabileceğim yazıyordu. Ayrıca kvk nın internet sitesinde imei numaramla sorgulama yaptığımda cihazımın Kvk garantisinde olduğu belli oluyordu. Fakat ben yine de iyice emin olmak için Kvk nın genel müdürlüğünü aradım ( Bu arada kvk nın müşteri hizmetlerine telefonla ulaşmak mümkün olmuyor ) ve oradaki memurun ısrarlı konuşmalarım sonucu bana vermiş olduğu telefon numarasından bir şekilde teknik servise ulaştım. Durumu kendilerine izah ettiğimde " Kvk garantili cihazların sadece kvk servisleri tarafından hizmet alabileceği, ve sizin de dediğiniz gibi Kvk garantili olmasa Kvk servisleri tarafından kabul edilmediğini söyledi. ( Yanlız Evobt ile alakalı bir cevap alamadığımı da söylemeliyim. Ben bu konuda bilgisi olmadığına hükmediyorum. )

Uzun sözün kısası sevgili hocam, Cepport vasıtasıyla kvk garantili satılan cihazların mutlak kvk garantisi altında olduğu aşikârdır. A101 ve benzeri firmalardan kvk garantili olarak satılan cihazlarda ise anladığım kadarıyla Evo garantili olduğunu öğrenen insanlar cihazları almaktan vazgeçince bir şekilde kvk garantisi adı altında satma yoluna gidiyorlar gibi bir durum var. Kvk gibi kurumsal bir firmanın adını nasıl kullanabiliyorlar orası da bir muamma ama durum böyle.

Sanırım site yöneticisi olarak sizlere bu konuda bir görev düşüyor hocam. O da insanları bilgilendirmek. Biliyorum bunu sürekli yapıyorsunuz ve zaten miuitürkiye forumu bunun için var. Lâkin hadisenin vehametini halâ sezememiş arkadaşlar olduğunu da görüyorum. Eğer bundan sonra xiaomi bir cihaz alacak olan varsa ve kvk garantisi kapsamında olmasını istiyorlarsa mutlaka Cepport vasıtasıyla almalarında fayda olduğunu düşünüyorum. Yada Mkalkan21 hocamın tavsiyelerine uyarak Delta garantili alsınlar. En azından bir sıkıntı çıkması durumunda karşılarında bir muhatap bulma şansları olur. Kvk ve Delta haricindeki cihazlar benim gözümde dışarıdan getirilip pasaporta işlenmiş cihazlar gibi garantisi olmayan cihazlardır.


NOT: Bu konuda menfi düşüncelere sahip Asaf04 hocamı nasıl ikna edebiliriz, orası da ayrı bir muamma...


Saygılarımla, iyi forumlar.....
Hocam açıklamanız için çok teşekürler. Aynen sizin gibi düşünüyorum ve benim de ulaşabildim sonuç yazdıklarınızın birebir aynısı. Ancak bizlerin buradan yapacağı bir açıklama EVO firmasına ciddi anlamda zarar verecektir dolayısıyla açıklamayı kendilerinin yapması daha uygun olur kanaatindeyim. Bildiğim kadarı ile hem EVO çalışanı hem de forumumuz üyesi olan kişiler mevcut. Distribütörlük konusunda pek çok mesajları var, umarım burada da bir açıklamaları olur ve herkes aydınlanır. Cepport konusunda ise şüphe yok zannediyorum. Cepport yetkilisi arkadaşlar kayıtları kontrol ettiler ve bralakir hocamın cihazının da ikinci IMEI'sinin kayıtlı olduğunu görüntülediler.

Asaf04 hocamın ise zannediyorum çevresinde kontrol ettiği tüm cihazlar Evo tarafından ithal edilmiş ve böyle bir yargıya varmış. Sizin mesajınızı okuduğunda düşüncesinin değişeceğini tahmin ediyorum :)
 

Gulnare

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
8.0
Cihazım
Mi A1
Yaş
42
Konum
Ankara
Katılım
20 Nisan 2018
Konular
7
Mesajlar
132
Tepkime puanı
12
Puanları
18
Kvk elden telefon alıyorum? Benim güç ve ses tuşları bazen takılı kalıyor. Ankarada elden teslim edeyim. Garanti sürecinide takip ederim.
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
62
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
47
Mesajlar
3.857
Çözümler
3
Tepkime puanı
13.898
Puanları
238
Hocam açıklamanız için çok teşekürler. Aynen sizin gibi düşünüyorum ve benim de ulaşabildim sonuç yazdıklarınızın birebir aynısı. Ancak bizlerin buradan yapacağı bir açıklama EVO firmasına ciddi anlamda zarar verecektir dolayısıyla açıklamayı kendilerinin yapması daha uygun olur kanaatindeyim. Bildiğim kadarı ile hem EVO çalışanı hem de forumumuz üyesi olan kişiler mevcut. Distribütörlük konusunda pek çok mesajları var, umarım burada da bir açıklamaları olur ve herkes aydınlanır. Cepport konusunda ise şüphe yok zannediyorum. Cepport yetkilisi arkadaşlar kayıtları kontrol ettiler ve bralakir hocamın cihazının da ikinci IMEI'sinin kayıtlı olduğunu görüntülediler.

Asaf04 hocamın ise zannediyorum çevresinde kontrol ettiği tüm cihazlar Evo tarafından ithal edilmiş ve böyle bir yargıya varmış. Sizin mesajınızı okuduğunda düşüncesinin değişeceğini tahmin ediyorum :)
Eyvallah hocam. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Evo konusunda size hak veriyorum. Lâkin bu hususun yeni mağdurlar yaratmaması adına bir şekilde açıklığa kavuşturulması gerektiğine de inanıyorum. Asaf04 hocamın da düşüncelerinin değişmesi ümidiyle her şey gönlünüzce olsun. Sevgiyle kalın...:P:P:P
 

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
Hocam açıklamanız için çok teşekürler. Aynen sizin gibi düşünüyorum ve benim de ulaşabildim sonuç yazdıklarınızın birebir aynısı. Ancak bizlerin buradan yapacağı bir açıklama EVO firmasına ciddi anlamda zarar verecektir dolayısıyla açıklamayı kendilerinin yapması daha uygun olur kanaatindeyim. Bildiğim kadarı ile hem EVO çalışanı hem de forumumuz üyesi olan kişiler mevcut. Distribütörlük konusunda pek çok mesajları var, umarım burada da bir açıklamaları olur ve herkes aydınlanır. Cepport konusunda ise şüphe yok zannediyorum. Cepport yetkilisi arkadaşlar kayıtları kontrol ettiler ve bralakir hocamın cihazının da ikinci IMEI'sinin kayıtlı olduğunu görüntülediler.

Asaf04 hocamın ise zannediyorum çevresinde kontrol ettiği tüm cihazlar Evo tarafından ithal edilmiş ve böyle bir yargıya varmış. Sizin mesajınızı okuduğunda düşüncesinin değişeceğini tahmin ediyorum :)
neden cepport diyenlere yegane cevabım, mesele satmak değil, sattığının arkasında sonuna kadar durmak. cepport ve cantara hocama sonsuz teşekkürler, yordum sizleri.

diğer firmalar aracılığıyla kendi ismini başka firmalara kullandıran bir servis firması varsa bunun sonuçlarına katlanır. umarım kimse mağdur olmaz ve zarar görmez, her türlü hukuki destek için buralarda olacağım.
 

Yalcinkaya040

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Yalçın
Cihazım
Xaomi mi mix
Konum
Kırşehir
Katılım
15 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
94
Tepkime puanı
24
Puanları
8
Mrb süreçle ilgili bilgilendirme yazmak gereği duydum 11.07 tarihinde servis işlemi açılan A1 cihazım işlem görmeden geri iyade istemiştim evo yu aradım kvk teknik servise yollamışlar onlarda bana yollayacaklarken kvk dan bugun arandım biz kullanıcı hatası olmadığını tespit ettik cihazınız ücretsiz onarım yapılacak isteğiniz üzerine tekrar kayıtınızı yenileyelim dediler. Bende cevaben sizde onarım görecekse tamam ama evoya tekrar gidecekse kalsın dedim.cihazımı yollayın oda bana malesef bizde işlem görmeyecek evo sorunu ücretsiz çözecek dedi. Ozaman son tuketici kvk garantisi altında diye yuksek ucret ödeyerek cihaz alıyorlar bu neolacak dedim haklısınız diyor.cihazimin yenisini istiyorum dedim surec yeniden başladı eminim ekran değişip nokta hatasız cihaz evoda heba olacak . Süreci paylaşacağım.
 

sempaticafe

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Soner
Cihazım
Xiaomi mi a1
Meslek
Bilgi işlem
Yaş
44
Konum
istanbul
Katılım
4 Nisan 2016
Konular
2
Mesajlar
58
Tepkime puanı
56
Puanları
18
Sevgili cantara hocam ,

Anladığım kadarıyla bu garanti meselesi hakkında forumda kafası karışmış bir çok arkadaşımız var. Daha evvel siz Cepport vasıtasıyla Kvk garantili cihazların durumunda hiç bir sıkıntı olmadığını bizzat firma yetkilileriyle yaptığınız görüşmeler neticesinde edindiğiniz bilgilere dayandırarak belirtmiştiniz. Hatta hatırlarsanız benden de Cepport vasıtasıyla satın aldığım cihazımı Kvk sistemi üzerinde kontrol etmemi istemiştiniz.

Anladığım kadarıyla Cepport menşeili satılan cihazların kvk garantili olup olmadığı hususunda bir tereddüt yok. Bunu bizzat sizin Cepport yetkilileriyle yaptığınız görüşmelerden anlıyoruz. Diğer taraftan, kvk garantili almış oldukları cihazların aslında evobt garantisi kapsamında olduğunu öğrenen arkadaşların hayal kırıklıklarına ne derece faydası olur emin değilim ama Kvk tarafında edindiğim bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum.

musteridestek@kvkteknikservis.com adresine üç dört gün önce gönderdiğim e-maile az önce gelen cevab-ı mailde, cihazımın kvk garantisi altında olduğu ve faturam ile birlikte başvurduğumda kvk teknik servisinden teknik bakım ve onarım desteği alabileceğim yazıyordu. Ayrıca kvk nın internet sitesinde imei numaramla sorgulama yaptığımda cihazımın Kvk garantisinde olduğu belli oluyordu. Fakat ben yine de iyice emin olmak için Kvk nın genel müdürlüğünü aradım ( Bu arada kvk nın müşteri hizmetlerine telefonla ulaşmak mümkün olmuyor ) ve oradaki memurun ısrarlı konuşmalarım sonucu bana vermiş olduğu telefon numarasından bir şekilde teknik servise ulaştım. Durumu kendilerine izah ettiğimde " Kvk garantili cihazların sadece kvk servisleri tarafından hizmet alabileceği, ve sizin de dediğiniz gibi Kvk garantili olmasa Kvk servisleri tarafından kabul edilmediğini söyledi. ( Yanlız Evobt ile alakalı bir cevap alamadığımı da söylemeliyim. Ben bu konuda bilgisi olmadığına hükmediyorum. )

Uzun sözün kısası sevgili hocam, Cepport vasıtasıyla kvk garantili satılan cihazların mutlak kvk garantisi altında olduğu aşikârdır. A101 ve benzeri firmalardan kvk garantili olarak satılan cihazlarda ise anladığım kadarıyla Evo garantili olduğunu öğrenen insanlar cihazları almaktan vazgeçince bir şekilde kvk garantisi adı altında satma yoluna gidiyorlar gibi bir durum var. Kvk gibi kurumsal bir firmanın adını nasıl kullanabiliyorlar orası da bir muamma ama durum böyle.

Sanırım site yöneticisi olarak sizlere bu konuda bir görev düşüyor hocam. O da insanları bilgilendirmek. Biliyorum bunu sürekli yapıyorsunuz ve zaten miuitürkiye forumu bunun için var. Lâkin hadisenin vehametini halâ sezememiş arkadaşlar olduğunu da görüyorum. Eğer bundan sonra xiaomi bir cihaz alacak olan varsa ve kvk garantisi kapsamında olmasını istiyorlarsa mutlaka Cepport vasıtasıyla almalarında fayda olduğunu düşünüyorum. Yada Mkalkan21 hocamın tavsiyelerine uyarak Delta garantili alsınlar. En azından bir sıkıntı çıkması durumunda karşılarında bir muhatap bulma şansları olur. Kvk ve Delta haricindeki cihazlar benim gözümde dışarıdan getirilip pasaporta işlenmiş cihazlar gibi garantisi olmayan cihazlardır.


NOT: Bu konuda menfi düşüncelere sahip Asaf04 hocamı nasıl ikna edebiliriz, orası da ayrı bir muamma...


Saygılarımla, iyi forumlar.....
Herkese hayırlı haftalar dilerim.
08.08.2018 Tarihin de Beşken elektronik tarafından satın aldığım, Xiaomi mi a1 'i 9 ağustosta sorunsuz kullanmaya başladım.
Güncelleme ve gerekli uygulamaları yükledikten sonra sorunsuz birşekilde kullanırken bir kaç kere hat gidip geldi. Baz sorunudur dedim önemsemedim. 19 ağustos pazar günü. Telefon servis yok hatası ile uyandım. :) Kardeşimin vodafone, babamın telekom hatları ile de aynı sorunu verince uğraşmadım pazartesi günü, Beşken elektronik ( Kadir ) bey ile görüştüğüm de kvk ile görüşün dedi hayırlı bayramlar dileyerek kapattık. kvk bayramdan sonra yani bugüne kaldı.

Sabah KVK bakırköy teknik servise götürdüm. Cihazı teslim ederken sohbet etmeye başladık dün gece burada okuduklarımı anlattım, evet dedi karşımda oturan bayan. Biz cihazı teslim alıyor, Xiaomi servisine yolluyoruz... Bu durum da kvk servis özelliğini yitiriyor, taşımacılık yapıyor dedim.
cihaza orada müdehale yapılıp tekrar bize yolluyorlar. biz burada hiç bir şekilde yazılım vb işlem yapmıyoruz dedi.
O zaman formu değiştirmek istediğimi söyledim. DOA kapsamında cihazın değişimini rica ettim.

Amacım hiçbir şekilde markayı ve BEŞKEN elektroniği kötülemek değil ama bu KVK olayı canımı sıktı. Olabilir elektronik her zaman şans işidir, kronik sorunlar olabilir de... :) fazladan 200 TL verip şansımızı mı zorladık acaba ?
1995'den günümüze. Bilişim teknolojileri hâlen ekmeğini bu sektörtörden kazanan biri olarak şaşırmış kalmış durumdayım. :)
Umarım en kısa zaman da değişim onaylanır gelişmeler den sizleri de haberdar ederim.

Özet geçmek gerekirse...
Kvk garantili diye aldığımız cihazlar, sadece kvk tarafından servis formu ile toplanıp, takibi yapılıyor. kvk'da başka bir x servise gönderiyor.
Evobt ya da xiaomi turkey orasını bilemiyorum.
Hakkımız da hayırlısı olsun bakalım, umarım en kısa zamanda güzel cihazıma kavuşurum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Üst Alt