Yardım KVK Garantili Cihazım Xiaomi Yetkili Servisine Gönderilmiş!?

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
08.05.2018 Tarihinde MNG Kargo ile göndermiş olduğum Redmi 5 Plus cihazım 17.05.2018 tarihi itibariyle cihazım hala tamir edilememiştir.

Cihazı Garantiye Gönderme Sebebim: cepport'dan almış olduğum cihazım bana bootloader kilidi açık olarak geldiği için bilgisayara bağlayarak bootloader kildini kapatmam sonucu cihazım soft brick olmuştur. Cihazımın brick olmasının sebebi bl kilidi kapalı china cihazlara global rom kurulamamasıdır.

KVK Müşteri temsilcileri daha önceki konumda da söylediğim gibi bilgisiz ve ilgisiz.
KVK Müşteri temsilcisinin bana belirttiği; !BURAYA DİKKAT! cihazım Xiaomi yetkili servisine gönderilmiş!? Xiaomi yetkili servisi Türkiye'de yok diyorum, bilmiyorum öyle yazıyor diyor.

Bu ne oluyor? Yetkili, bilgili ve daha önce bu durumu yaşamış kişilerden yardım bekliyorum.

KVK Online Cihaz Takip
Cihaz Durumu: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Garanti Durumu:
Garanti Dahili
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Departman Statüsü: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Fiyat Onay Açıklama:
Fatura Bilgisi: 0 TL

Aynı zamanda 32GB cihazım 64gb girilmiş.
 
Son düzenleme:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.247
Mesajlar
9.729
Çözümler
25
Tepkime puanı
13.617
Puanları
438
Olaydan menfaat elde etmeye çalıştığım yok, haksız yere yeni cihaz alacak da değilim. Keşke bu kadar yazacağınıza yardımcı olmaya çalışsaydınız...

Sizin için yazmadım. Yorum yapan arkadaşa yazmıştım. KVK servisinin işleyişini bilemem ama hangi servislerine gönderdikleri ne fark eder. Sonuç olarak KVK büyük bir servis ağı belki çözüm için başka bir bayisine yönlendirmiştir. Sizin cihazı alıp samsung servisine göndereceğini sanmam. Xiaomi servisi zaten yok bunu zaten biliyoruz. Telefonda ki bayan sanırım acemice cevap vermiş.
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
66
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
294
Mesajlar
19.934
Çözümler
8
Tepkime puanı
60.328
Puanları
438
Olaydan menfaat elde etmeye çalıştığım yok, haksız yere yeni cihaz alacak da değilim. Keşke bu kadar yazacağınıza yardımcı olmaya çalışsaydınız...
Pardon, Size bir şey diyen oldu mu
Servis olayında size ne gibi yardımımız olabilir ki ayrıca

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
sonunda da (şahsen ben yapardım.) yazmışsınızdevil~~:@

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

Sonuçta kendi fikrimi belirttim. İlgili arkadaşı ona itmedim. Ayrıca yapmış olsak bile müstehakdır emin olun. KVK'dan az çekmedim çünkü.
[doublepost=1526581631,1526581426][/doublepost]Zamanında (yaklaşık 6 ay önce angel~~ ) ölü piksel sorunundan kvk servisine gittim (redmi note 4 cihazdı bu arada) Teknisyen ölü piksel nerde diye sordu. Elimle ekranda bir yeri işaretledim. Adam telefonu elimden aldı, ekranı kitledi. "Hani Nerede?" dedi. O günden sonra kvk'ya acımıyacağım. Ayrıca bende staj günlerinde telefonu sisteme kaydeden personel gibi arızalı ürün kaydı yapıyorum bütün gün. Bende istemem bana böyle birşey yapılsın. Ama herşey ortada :)
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
66
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
294
Mesajlar
19.934
Çözümler
8
Tepkime puanı
60.328
Puanları
438
Sonuçta kendi fikrimi belirttim. İlgili arkadaşı ona itmedim. Ayrıca yapmış olsak bile müstehakdır emin olun. KVK'dan az çekmedim çünkü.
[doublepost=1526581631,1526581426][/doublepost]Zamanında (yaklaşık 6 ay önce angel~~ ) ölü piksel sorunundan kvk servisine gittim (redmi note 4 cihazdı bu arada) Teknisyen ölü piksel nerde diye sordu. Elimle ekranda bir yeri işaretledim. Adam telefonu elimden aldı, ekranı kitledi. "Hani Nerede?" dedi. O günden sonra kvk'ya acımıyacağım. Ayrıca bende staj günlerinde telefonu sisteme kaydeden personel gibi arızalı ürün kaydı yapıyorum bütün gün. Bende istemem bana böyle birşey yapılsın. Ama herşey ortada :)
Siz kendi açınızdan haklısınız...6 Ay önce Xiaomi cihazlara KVK bakıyormuydu ki?

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Doğa Mobil ithalatı olan Xiaomi cihazlara bakıyor. Tarih isterseniz benim bildiğim kadarıyla en az 10 aydır bakıyorlar. Ama Doğa Mobil Xiaomi ithalatını durdurdu. Yada Xiaomi abimiz durdurttu. :)
 
Oyla:

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
Belki daha önce başına böyle bir durum gelmiş olan veya KVK/cepport ekibinden yetkili birinin yardımcı olacağını düşündüğüm için konuyu açtım.

Araştırdığım kadarıyla 10 günü geçen tamirat süresinde benzer cihaz temini, 20 günü geçen tamirat süresinde iade/değişim hakkım var.

KVK veya herhangi bir firma her ne yaparsa yapsın etik olmayan ve haksız yollardan menfaat elde etmemeliyiz, bunu hepimiz biliyoruz. Bundan sonra 20 gün süreyi beklemek, zaten tamir edilip sorunsuz gönderilirse bir sorun kalmaz.

Herkese ilgisi için teşekkür ederim.
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
20 gün sadece hafta içi Pazartesi - Cuma günleri sayılıyor hocam ondanda haberiniz olsun.
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
66
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
294
Mesajlar
19.934
Çözümler
8
Tepkime puanı
60.328
Puanları
438
Doğa Mobil ithalatı olan Xiaomi cihazlara bakıyor. Tarih isterseniz benim bildiğim kadarıyla en az 10 aydır bakıyorlar. Ama Doğa Mobil Xiaomi ithalatını durdurdu. Yada Xiaomi abimiz durdurttu. :)
Ha evet, doğa yı unutmuşum, sorry

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Ha evet, doğa yı unutmuşum, sorry

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

Bende unutmaya çalışıyorum. Ama olmuyor. İlk THH' davam olarak aklımda hep kalacak. :) O bahsettiğim Redmi Note 4 cihazı mahkeme kararı ile iade ettim. Şuan Delta garantili Mi 6 kullanıyorum. Böyle daha mutluyum sanki :)
 
Oyla:
Üst Alt