Yardım KVK Garantili Cihazım Xiaomi Yetkili Servisine Gönderilmiş!?

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
08.05.2018 Tarihinde MNG Kargo ile göndermiş olduğum Redmi 5 Plus cihazım 17.05.2018 tarihi itibariyle cihazım hala tamir edilememiştir.

Cihazı Garantiye Gönderme Sebebim: cepport'dan almış olduğum cihazım bana bootloader kilidi açık olarak geldiği için bilgisayara bağlayarak bootloader kildini kapatmam sonucu cihazım soft brick olmuştur. Cihazımın brick olmasının sebebi bl kilidi kapalı china cihazlara global rom kurulamamasıdır.

KVK Müşteri temsilcileri daha önceki konumda da söylediğim gibi bilgisiz ve ilgisiz.
KVK Müşteri temsilcisinin bana belirttiği; !BURAYA DİKKAT! cihazım Xiaomi yetkili servisine gönderilmiş!? Xiaomi yetkili servisi Türkiye'de yok diyorum, bilmiyorum öyle yazıyor diyor.

Bu ne oluyor? Yetkili, bilgili ve daha önce bu durumu yaşamış kişilerden yardım bekliyorum.

KVK Online Cihaz Takip
Cihaz Durumu: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Garanti Durumu:
Garanti Dahili
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Departman Statüsü: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Fiyat Onay Açıklama:
Fatura Bilgisi: 0 TL

Aynı zamanda 32GB cihazım 64gb girilmiş.
 
Son düzenleme:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Hocam olay muhtemelen şöyledir. KVK olayı çözemeyip ithalatçı'ya yada başka ithalatçı teknik servislerine (evo , delta) göndermiş olabilir. Siz aradığınızda size Xiaomi yetkili servisine gönderilmiş diyen personelde olaydan habersizdir. Kvk çalışanları Xiaomi cihazlara hayatlarında ilk defa telefon görmüş gibi bakıyorlar. 32GB meselesine gelirsek. Cihaz size geri döndüğünde arıza formunda ve sevk irsaliyesinde 64GB yazıyorsa ve size 32 gb yollanırsa her türlü itiraz hakkına sahip olursunuz. Ama o kısım size kalmış öyle birşey yaparmısınız yapmazmısınız. (şahsen ben yapardım.) :$:$
 
Oyla:

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
Hocam olay muhtemelen şöyledir. KVK olayı çözemeyip ithalatçı'ya yada başka ithalatçı teknik servislerine (evo , delta) göndermiş olabilir. Siz aradığınızda size Xiaomi yetkili servisine gönderilmiş diyen personelde olaydan habersizdir. Kvk çalışanları Xiaomi cihazlara hayatlarında ilk defa telefon görmüş gibi bakıyorlar. 32GB meselesine gelirsek. Cihaz size geri döndüğünde arıza formunda ve sevk irsaliyesinde 64GB yazıyorsa ve size 32 gb yollanırsa her türlü itiraz hakkına sahip olursunuz. Ama o kısım size kalmış öyle birşey yaparmısınız yapmazmısınız. (şahsen ben yapardım.) :$:$
Cihaz Durumu: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Garanti Durumu:
Garanti Dahili
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Departman Statüsü: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Fiyat Onay Açıklama:
Fatura Bilgisi: 0 TL
Müşteri Bilgileri
Müşteri: Y* A*
Müşteri İletişim Tel: 5*********
Model: Redmi 5 Plus
Model Açıklama: Xiaomi-MYS REDMİ 5 PLUS 64 GB BLACK
Teslimat Bilgileri
Gelen Kargo Takip No:
Teslim Alan:
Teslimat Bekliyor Tarihi:
Teslimat Tarihi:
Teslimat Açıklama:

Model açıklamada 64gb yazıyor ama benim cihazım 32gb. Dediğiniz gibi sevk irsaliyesi ve arıza formunda bilgiler 64gb yazarsa ne gibi itiraz haklarım olur? Ne sonuç alabilirim?
 
Oyla:

BirolAral

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Baral
Cihazım
Mi 9T
Meslek
Öğrenci
Konum
İstanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
21
Mesajlar
104
Tepkime puanı
32
Puanları
28
Cihaz Durumu: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Garanti Durumu:
Garanti Dahili
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir

Departman Statüsü: İşlem Görüyor - Başka Şirketin Merkezine Gönderildi
Fiyat Onay Açıklama:
Fatura Bilgisi: 0 TL
Müşteri Bilgileri
Müşteri: Y* A*
Müşteri İletişim Tel: 5*********
Model: Redmi 5 Plus
Model Açıklama: Xiaomi-MYS REDMİ 5 PLUS 64 GB BLACK
Teslimat Bilgileri
Gelen Kargo Takip No:
Teslim Alan:
Teslimat Bekliyor Tarihi:
Teslimat Tarihi:
Teslimat Açıklama:

Model açıklamada 64gb yazıyor ama benim cihazım 32gb. Dediğiniz gibi sevk irsaliyesi ve arıza formunda bilgiler 64gb yazarsa ne gibi itiraz haklarım olur? Ne sonuç alabilirim?

Ben size 64GB model gonderdim. Siz bana geri 32GB model gönderdiniz. Diyebilirsiniz. Sisteme kendileri 64GB Olarak girdikleri için sizin 32GB yolladığınızı kanıtlayamazlar.
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.505
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Ben size 64GB model gonderdim. Siz bana geri 32GB model gönderdiniz. Diyebilirsiniz. Sisteme kendileri 64GB Olarak girdikleri için sizin 32GB yolladığınızı kanıtlayamazlar.


KVK suçlanmaya çalışırken olay biranda nasıl da çıkar meselesine dönüştü?

Dezavantaj olan durumdan fayda sağlanmaya çalışılıyor. Ramazan ayında bari yapmayın şöyle şeyleri.
 
Oyla:

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
65
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
283
Mesajlar
19.388
Çözümler
7
Tepkime puanı
59.028
Puanları
438
KVK suçlanmaya çalışırken olay biranda nasıl da çıkar meselesine dönüştü?

Dezavantaj olan durumdan fayda sağlanmaya çalışılıyor. Ramazan ayında bari yapmayın şöyle şeyleri.
Zihniyet bu olunca, ramazanı falan takıcaklarını hiç sanmıyorum....hiç etik değil bunlar, okuyunca, azap duyuyorum gerçekten

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.505
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Zihniyet bu olunca, ramazanı falan takıcaklarını hiç sanmıyorum....hiç etik değil bunlar, okuyunca, azap duyuyorum gerçekten

Gesendet von meinem MI MAX 2 mit Tapatalk

Sorsan herkes servislerden şikayetçi ama? Her taşın altında bir şey arıyorlar.
 
Oyla:

YusufArslan

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Yusuf Arslan
Cihazım
Redmi Note 5
Konum
Kahramanmaraş
Katılım
4 Ocak 2018
Konular
27
Mesajlar
165
Tepkime puanı
33
Puanları
28
Olaydan menfaat elde etmeye çalıştığım yok, haksız yere yeni cihaz alacak da değilim. Keşke bu kadar yazacağınıza yardımcı olmaya çalışsaydınız...
 
Oyla:
Üst Alt