Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Bi düşündüm vazgeçtim... İnfinity de mutluyum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
İnfinity 3.10 yükledin mi hocam?
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
89
Tepkime puanı
39
Puanları
18
Ben bi düşündüm fakat vakit bulamadım. Yokmu kaşıntısı olan biri 😄 kasma donma vs. varmı bi denesin. Romda bayağı özelleştirme var tam istediğim gibi ama 😁
ben test etmek için extended olanı kurdum beğenmedim animasyonlardan falan kasıyordu onun yerine cupid rom kurdum
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
235
Tepkime puanı
109
Puanları
58

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20260507-005645_KernelSU-Next.png
    Screenshot_20260507-005645_KernelSU-Next.png
    272,3 KB · Görüntüleme: 20

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Hocam strix kernel ile muazzam performans veriyor.
Hocam Lineage + Vantom kernel 6 saat ekran süresi veriyordu. Aynı kernel ve şartlar altında bu ne kadar verecek diye bir kaç gün Vantom ile test edeceğim bakalım. Ondan sonra strix deneyeyim
 

Skorpi24

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.473
Tepkime puanı
60.973
Puanları
438
Valla hala rom değiştirip deneyenlere hayret ediyorum, demek ki biz iyice yaşlanmışız, geçenlerde bir kaşıntı tuttu ve cihazım için bir kaç port rom denedim, hepsi fos çıktı, bir tane paralı port var, herkes çok iyi diyor, ücreti de 5 dolar ama PayPal olmadığı için alamıyorum

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
235
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Valla hala rom değiştirip deneyenlere hayret ediyorum, demek ki biz iyice yaşlanmışız, geçenlerde bir kaşıntı tuttu ve cihazım için bir kaç port rom denedim, hepsi fos çıktı, bir tane paralı port var, herkes çok iyi diyor, ücreti de 5 dolar ama PayPal olmadığı için alamıyorum

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Skorpi hocam hastalık bu :)
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Valla hala rom değiştirip deneyenlere hayret ediyorum, demek ki biz iyice yaşlanmışız, geçenlerde bir kaşıntı tuttu ve cihazım için bir kaç port rom denedim, hepsi fos çıktı, bir tane paralı port var, herkes çok iyi diyor, ücreti de 5 dolar ama PayPal olmadığı için alamıyorum

2107113SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni güncelleme gelince yükleme isteği geliyor hocam :D Çok bir değişiklik olmuyor ama merak işte :D
 
Üst