Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.598
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.113
Puanları
188
LineageOS 23.2 + Vantom kernel 3.2
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20260427-235733_Ayarlar.png
    Screenshot_20260427-235733_Ayarlar.png
    174,4 KB · Görüntüleme: 16
  • Screenshot_20260427-235658_Ayarlar.png
    Screenshot_20260427-235658_Ayarlar.png
    118,1 KB · Görüntüleme: 15
  • Screenshot_20260427-235652_Ayarlar.png
    Screenshot_20260427-235652_Ayarlar.png
    188,1 KB · Görüntüleme: 15

beraozbal

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
crdroid son + stok kernelindeyim. güzel rom akıcı klasik crdroid. ancak crdroidde kronik olan bazen tek dokunmayı basılı tutma olarak algılama sorunu var. belki kernel değişince düzelir ama uğraşmadım
 

Ekli dosyalar

  • 7087.png
    7087.png
    157,4 KB · Görüntüleme: 8

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Stabil bi MIUI ya da hyper OS rom önerisi var mı ?

Sıkıldım sürekli rom kurmaktan
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
Stabil bi MIUI ya da hyper OS rom önerisi var mı ?

Sıkıldım sürekli rom kurmaktan
cupid hyper os 2 iyi değilmiydi ya
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

miui 14 eu dayım cupid e geçmeye üşendim hyper os 3 gelirse onun için o zaman geçmeyi düşünüyorum
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
cupid hyper os 2 iyi değilmiydi ya
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

miui 14 eu dayım cupid e geçmeye üşendim hyper os 3 gelirse onun için o zaman geçmeyi düşünüyorum
Hangi rom ?
 
Üst Alt