Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

scream123

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Bursa
Katılım
5 Aralık 2017
Konular
31
Mesajlar
535
Tepkime puanı
222
Puanları
58
Bende hala cupid kullanıyorum. Gayet stabil bi de HyperOS 3 gelsede denesek 😄
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
Bende hala cupid kullanıyorum. Gayet stabil bi de HyperOS 3 gelsede denesek 😄
Güzel ya cupid üşendim ensonki formatta tekrar cupid kurmaya ona alıştıkdan sonra eu ya geçince değişik oluyormuş :) üşenmezsem belki tekrar kurarım yakın zamanda direk hyper os 3 için gelmesini bekliyorum
 
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
88
Tepkime puanı
38
Puanları
18
sweeperos geliştiricilerinden rom çıkmış belki test etmek isteyen olur

OS1.0.33.0 - Android 13


:
- based on the latest Sweet_K6a Xiaomi eu rom
- encrypted and full r/w build
- Rom supports multiple languages
- kaorious toolbox added (includes play integrity fix, and various spoofs like unlimited google photos etc..)
- strong integrity passes and the device is certified
- signature verification is disabled(corepatch)
- leica camera



- everything from the lite version
- mods: launcher mod, control center mod, theme manager and app vault mod, new ui package installer,
- extended power menu
- dynamic island switch (includes ios style dynamic island and show all notifications in dynamic island options)
- disable secure flag switch
- max fps on all apps switch
- etc...


Lite:
Extended:

 

Ekli dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2026-05-05 230538.png
    Ekran görüntüsü 2026-05-05 230538.png
    119,9 KB · Görüntüleme: 18

scream123

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Bursa
Katılım
5 Aralık 2017
Konular
31
Mesajlar
535
Tepkime puanı
222
Puanları
58
sweeperos geliştiricilerinden rom çıkmış belki test etmek isteyen olur




:
- based on the latest Sweet_K6a Xiaomi eu rom
- encrypted and full r/w build
- Rom supports multiple languages
- kaorious toolbox added (includes play integrity fix, and various spoofs like unlimited google photos etc..)
- strong integrity passes and the device is certified
- signature verification is disabled(corepatch)
- leica camera



- everything from the lite version
- mods: launcher mod, control center mod, theme manager and app vault mod, new ui package installer,
- extended power menu
- dynamic island switch (includes ios style dynamic island and show all notifications in dynamic island options)
- disable secure flag switch
- max fps on all apps switch
- etc...


Lite:
Extended:

Ben bi düşündüm fakat vakit bulamadım. Yokmu kaşıntısı olan biri 😄 kasma donma vs. varmı bi denesin. Romda bayağı özelleştirme var tam istediğim gibi ama 😁
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.598
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.113
Puanları
188
Ben bi düşündüm fakat vakit bulamadım. Yokmu kaşıntısı olan biri 😄 kasma donma vs. varmı bi denesin. Romda bayağı özelleştirme var tam istediğim gibi ama 😁
Sen duramazsın hocam denersin bence :D
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Bi düşündüm vazgeçtim... İnfinity de mutluyum.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Dayanamadım kurdum. Benim için İlk başta göze çarpan power menü özelliği ve temaları içe aktar özelliği olması.

Akıcı görünüyor.Gün sonunda kullanım bilgilerini paylaşırım.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Pil tüketimi fena değil. Akıcılık aosp rom a göre elbette ki düşük.

Fena değil diyebilirim.
 
Üst Alt