Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 240K

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Misal ben şuan Hyper aiter yukledm . İnfinity gözünü seveyim demeye başladım

Scarletteyken zortt şarjım hemen bitiyordu. Geçtim chearlios debload ve zenkernol.yukledim.son çıkanı. 3 saat ekran kullanmışım şuan yüzde 60 şarj var. :)
 

scream123

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Bursa
Katılım
5 Aralık 2017
Konular
31
Mesajlar
535
Tepkime puanı
222
Puanları
58
Bende pc başındayım 5. romu deniyorum giggle~~ ah kaşıntı ah
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Scarletteyken zortt şarjım hemen bitiyordu. Geçtim chearlios debload ve zenkernol.yukledim.son çıkanı. 3 saat ekran kullanmışım şuan yüzde 60 şarj var. :)
Debloat süper hocam da ben inat ettim hyperos olacak diye buldum galiba dur bakalım bilgi vericem
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Bende pc başındayım 5. romu deniyorum giggle~~ ah kaşıntı ah
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Debloat süper hocam da ben inat ettim hyperos olacak diye buldum galiba dur bakalım bilgi vericem
Kolaylıklar dilerim:D
 

scream123

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sinan
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Bursa
Katılım
5 Aralık 2017
Konular
31
Mesajlar
535
Tepkime puanı
222
Puanları
58
Arkadaşlar 2 günlük rom değiştirme serüveninin sonuna geldim sanırım. HyperOS olarak inatla birçok rom denedim. Fakat çoğunda kasma olması veya özelleştirme gibi (status bar, bildirim paneli gb.) menülerin olmaması nedeniyle çok birşey bulamadım. HyperOS olarak 2 rom önericem isteyenler deneyebilir.

1.si HyperOS OS | Android 13 olarak denediğim TW romdan portlanmış son derece akıcıydı fakat benim gibi özelleştirmeleri çok seven arkadaşlara yetersiz gelecek stock hyperOSa çok yakın bir romdu. Kesinlikle takılma ve kasmaya rastlamadım (Yenileme hızını 1 hz olarak test ettim).Denemek isteyenler için linkini bırakıyorum


2.si ise benim çok beğendiğim ve kullanmaya başladığım bol özelleştirmeli son derece akıcı olan a_king hocamında bahsettiği HyperOS 1.0.6 - PORT | Android 13 NextOS romu oldu. Neredeyse her türlü ayar mevcut romda kesinlikle denenmesi gerektiğini düşünüyorum.


HyperOS olarak 20 veya 25 rom denedim çoğu stabil değil kendi adıma beğendiğim romlar bunlar. Tabi kısa süreli bakma şansım oldu şarj konusunda ne olur bilemiyorum bir kaç gün kullanmak gerek. İyi denemeler clap~~
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Charlios debload da ekran kilit açılırken ekran karanlık kalıyor yani parlaklık sonda fakat açık değil gibi oluyor. Kapkaranlık, bug sanırım, bir kaç kez aç kapat yapınca ekran kilidini öyle ekran full parlaklıkta oluyor.
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Bende pc başındayım 5. romu deniyorum giggle~~ ah kaşıntı ah
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Debloat süper hocam da ben inat ettim hyperos olacak diye buldum galiba dur bakalım bilgi vericem

hocam carlieOS 14.0.9 v2 final nasıldır * debloaddan daha iyi midir acaba ? bilginiz varmıdır
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.123
Puanları
188
hocam carlieOS 14.0.9 v2 final nasıldır * debloaddan daha iyi midir acaba ? bilginiz varmıdır
Hocam zamanında geliştiriciye hangisi kullanayım diye sorduğumda debloated olan en iyisi onu kullan demişti.
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Hocam zamanında geliştiriciye hangisi kullanayım diye sorduğumda debloated olan en iyisi onu kullan demişti.

hızır acil masssssaallah :)))) teşekkürler hocam peki debloada yakışan bir kernel öneriniz varmıdır ? zenkernol yukledim fakat ksu değil .)
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.615
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.123
Puanları
188
Üst Alt