Rom Kullandığım En İyi (Stock-Custom) Rom

  • Konbuyu başlatan crop
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 3K
  • Görüntüleme 238K

joker80

Why so seriously?
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bahadır
Cihazım
Red mi note 10
Konum
Where
Katılım
12 Mayıs 2015
Konular
6
Mesajlar
1.408
Çözümler
2
Tepkime puanı
1.740
Puanları
138
Crdroid QPR1 çıktı Ziraat Bankası harici sorun yaşamadım. Bu sorun da Backup kaynaklıymış meğer :) Bunun harici tabi ki infinityX official rom. Bunlar bolca özelleştirme içerir ve günlük kullanıma uygundur
Crdroid Kendi kerneli ksunext destekli imis şimdi yükledim. (hep farklı Kernel kullanmıştım 😂)

Düzeltme: sorun benim kurulumdanmis
 
Son düzenleme:
Adım
Ahmet
Cihazım
Note 10 Pro
Konum
Tekirdağ
Katılım
20 Temmuz 2025
Konular
2
Mesajlar
89
Tepkime puanı
39
Puanları
18
OS3.0.0.11. | Android 16 WMOCNXM
Released
: 29/12/'25

Bu romu kullanan varmı mega os un çıkardığı tercih edermisiniz günlük kullanım için vesaire kuran varsa tecrübe ettiği şeyleri yazabilirmi.
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
Crdroid Kendi kerneli ksunext destekli imis şimdi yükledim. (hep farklı Kernel kullanmıştım 😂)

Düzeltme: sorun benim kurulumdanmis
Crdroid'in kendi kernelinin ram kullanımı pek iyi değil gibi. Bazen anlık droplar oluyor.
Spiteful-sweet-20251229-2126 yükledim daha iyi oldu.
 

seyfionder

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
seyfi
Cihazım
oppo
Yaş
42
Konum
mersin
Katılım
21 Nisan 2025
Konular
2
Mesajlar
277
Tepkime puanı
77
Puanları
43
Bendeki rn10 proyu kullanmiyorum anakart saglam ekran catlak dokunma saglam. 1800 e birakirim dusunen var ise. Bl kilifi acik. :)
 

grdlsv24

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Gürdal
Cihazım
Note 10 Pro Max
Konum
Antalya
Katılım
16 Nisan 2024
Konular
2
Mesajlar
189
Tepkime puanı
82
Puanları
28
OS3.0.0.11. | Android 16 WMOCNXM
Released
: 29/12/'25

Bu romu kullanan varmı mega os un çıkardığı tercih edermisiniz günlük kullanım için vesaire kuran varsa tecrübe ettiği şeyleri yazabilirmi.
Ben kuramadım. Mi ekranında döndüye giriyor. Megaos a sordum ADB sideload ile kur dedi. Uğraşmadım. Çin romu hızlıdır ama hitabet önemli. Kura bilsem kullanırdım. Yakında globali çıkar diye beklemedeyim
 

beraozbal

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Bera
Cihazım
sweet
Konum
Gaziantep
Katılım
4 Temmuz 2020
Konular
3
Mesajlar
347
Çözümler
2
Tepkime puanı
145
Puanları
58
Crdroid QPR1 çıktı Ziraat Bankası harici sorun yaşamadım. Bu sorun da Backup kaynaklıymış meğer :) Bunun harici tabi ki infinityX official rom. Bunlar bolca özelleştirme içerir ve günlük kullanıma uygundur
hocam ziraatte nasıl bir sorun yaşadın? geçen gün ben de ziraati swiftle restore edince giriş yapamıyordum hata oluştu diyip duruyordu. silip yükledim google playden düzelmişti haha--
 

Lucas.Rintaro24

Premium Üye
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.599
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.114
Puanları
188
hocam ziraatte nasıl bir sorun yaşadın? geçen gün ben de ziraati swiftle restore edince giriş yapamıyordum hata oluştu diyip duruyordu. silip yükledim google playden düzelmişti haha--
Aynı sorunu yaşadım hocam. Data Backup ile yedeklemiştim ben de :) Silip tekrar yükleyince düzelmişti.
 

xcosby

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ali
Cihazım
Redmi note 10 p
Meslek
Kamu çalışanı
Yaş
53
Konum
ankara
Katılım
28 Nisan 2015
Konular
11
Mesajlar
234
Tepkime puanı
109
Puanları
58
Crdroid ziraat yüklenmiyor depo dolu diyor.. Çözümü bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
Üst Alt