- Adım
- Zahid
- Cihazım
- mi 12s ultra
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 1 Şubat 2024
- Konular
- 33
- Mesajlar
- 465
- Tepkime puanı
- 114
- Puanları
- 58
miui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu 
miui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu![]()
Modlar mevcut hocam isterseniz hyperosda 3 de biel eski kontrol panelini kullanabilirisnizmiui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu![]()