- Adım
- Zahid
- Cihazım
- mi 12s ultra
- Location
- Türkiye
- Joined
- Feb 1, 2024
- Threads
- 33
- Messages
- 465
- Reaction score
- 114
- Points
- 58
miui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu 
miui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu![]()
Modlar mevcut hocam isterseniz hyperosda 3 de biel eski kontrol panelini kullanabilirisnizmiui den kalma eski kontrol paneli hem pratik hem çok hızlıydı 2 ve 3 te kaldıırldı mertlik gitti düzen bozuldu![]()