Teker teker cümlelerinizi alıntılayarak yazayım bu durumda... Ancak ısrarla doğru bilgi verememeye çalışmanız nedeniyle bu mesajımı uyarı olarak kabul edin. Tekrar etmeniz halinde her hangi bir yöneticimizin bu kadar zaman kaybetmesi yerine siz uzaklaştırılacaksınız...
Mesajınız şu şekildeydi : "Resmi distrübütör tarafından Xiaomi'nin Türkiye Garantisi altında satıldığı için yarın Xiaomi Türkiye'ye kendisi girdiği zaman doğrudan Xiaomi'nin servisinden faydalanabilir arkadaş.
Zaten alışveriş yaptığı kanal resmi bir kanal. Eğer bu servis hizmetinden faydalamaz ise ileride, bu ürün ayıplı üründür ve ürünü iade hakkı vardır (iade sürecinde muhatabı Evofone değil, aldığı firma olan Hepsiburada olacak). "
Mesajınızda geçen kelimelere dokunmadan koyu olarak yazıyorum.
Resmi distrübütör tarafından : Xiaomi'nin bu konuda bir açıklaması veya teyidi yok. Ayrıntılı bilgi için :
Duyuru - Evofone ve Xiaomi Türkiye Distribütörlüğü Hakkındaki Basın Açıklaması
Xiaomi'nin Türkiye Garantisi altında satıldığı için : Evofone ve genpa açıklamalarında ürünlerin servis işlemlerinin Evo ya da Genpa servisleri tarafından yapılacağı belirtildi.
yarın Xiaomi Türkiye'ye kendisi girdiği zaman : Xiaomi 2014 yılında 2014 yılı bitmeden ülkemizde satışlara başlayacağını açıklamıştı ancak daha sonra bu açıklama iptal edildi ve ülkemizdeki yatırımları geri çekildi. Dolayısıyla Xiaomi'nin böyle bir açıklaması veya verdiği tarih bulunmuyor.
Xiaomi'nin servisinden faydalanabilir arkadaş. : Tam tersine hem Xiaom, hem evofone hem de Genpa servislerinde farklı satıcılardan alınan cihazlarına bakmayacaklarını defalarca belirttiler.
Zaten alışveriş yaptığı kanal resmi bir kanal. : Resmi Xiaomi satış kanallarına mi.com adresindeki international sekmesi altından ulaşabilirsiniz. Burada bırakın hepsiburada'yı, Türkiye bile bulunmuyor.
Eğer bu servis hizmetinden faydalamaz ise ileride, bu ürün ayıplı üründür : Eğer ürünü Xiaomi Türkiye garantisi ile aldığına inanıyorsa suç üründe değil satıcıdadır. Yani ürün ayıplu ürün değildir, kullanıcı dolandırılmıştır.
ürünü iade hakkı vardır : İade hakkından öte savcılığa suç duyurusunda bulunulması gereklidir. Öünkü burada ayıplı ürün değil dolandırıcılık söz konusudur.
(iade sürecinde muhatabı Evofone değil, aldığı firma olan Hepsiburada olacak : İade sürecinde tüketici hakem heyetleri fatura üzerindeki bilgilere bakarlar. Faturayı hangi firma kesmiş ise o firma sorumludur. Elbette ki bu firmanın sorumumluluğundan kaynaklı karşılaşacağı yaptırımlara ilişkin ithal eden firmaya karşı rücu hakkı saklıdır.
Görebileceğiniz üzere her bir cümleniz ve kelimeniz yanlış, gereksiz ve kullanıcılarımızı mağdur etmeye yönelik. Bu mesajımın bir uyarı olduğunu ve bundan sonraki ilk hatalı bilgi içeren mesajınızda tekrar uyarılmadan forumumuzdan süresiz uzaklaştırlacağınızı belirtmek istiyorum.