- Adım
- umut
- Cihazım
- xiaomi mi5s
- Yaş
- 42
- Konum
- samsun
- Katılım
- 11 Ağustos 2017
- Konular
- 12
- Mesajlar
- 128
- Tepkime puanı
- 171
- Puanları
- 43
Arkadaşlar 2 hafta önce Mi5s cihazım durup dururken kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Açmaya çalıştığımda Mi logosunda kaldı. Bilgisayara bağlamak istediğimde bilgisayar görmedi. Garantisi devam ettiği için Hepsiburadaya yazdım ve 1 hafta sonra sonuç alıp cihazı geçen hafta yolladım. Aradan 1 hafta geçti ve bugün evo tarafından arandım ve cihazıma sıvı temasından dolayı entegrenin yandığı ve 940 tl ücreti olduğu söylendi. Bende kabul etmedim. Hiç olmazsa hayalet ekrandan dolayı LG paneli değiştirin dedim. Ürün sıvı temasından dolayı garanti dışı kaldığı için bunla ilgilide bir işlem yapamayacaklarını belirttiler.
Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.
Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.