Yardım Hepsiburada ve Evo garanti

mi5sumut55

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
umut
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
42
Konum
samsun
Katılım
11 Ağustos 2017
Konular
12
Mesajlar
126
Tepkime puanı
171
Puanları
43
Arkadaşlar 2 hafta önce Mi5s cihazım durup dururken kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Açmaya çalıştığımda Mi logosunda kaldı. Bilgisayara bağlamak istediğimde bilgisayar görmedi. Garantisi devam ettiği için Hepsiburadaya yazdım ve 1 hafta sonra sonuç alıp cihazı geçen hafta yolladım. Aradan 1 hafta geçti ve bugün evo tarafından arandım ve cihazıma sıvı temasından dolayı entegrenin yandığı ve 940 tl ücreti olduğu söylendi. Bende kabul etmedim. Hiç olmazsa hayalet ekrandan dolayı LG paneli değiştirin dedim. Ürün sıvı temasından dolayı garanti dışı kaldığı için bunla ilgilide bir işlem yapamayacaklarını belirttiler.

Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.
 

mi5sumut55

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
umut
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
42
Konum
samsun
Katılım
11 Ağustos 2017
Konular
12
Mesajlar
126
Tepkime puanı
171
Puanları
43
Açılışda mi yazisinda kalıyor dediniz ya, bunu evo ile iletisiminizde de belgeleyebiliyormusunuz. Kendileri sıvı döküp size geri verirlerse hiç acilmiyacagini tahmin ediyorum. Böyle thh ye verdiğinizde "evet sıvı haksizsiniz" olabilir. Evonun ağzından açılışta kaldığını ispat ederseniz kazanırsınız. Lg g4 de açılışta kalma sorunu 11 ay sonra param hesaptaydi
Aslında güzel bir fikirmiş. Hiç aklıma gelmedi. Dediğiniz gibi sıvı teması olsa hiç açılmaz. Bu yine Mi logosunda dönüp duruyordu. Bakalım bana geri geldiğinde ne durumda olacak cihaz. Merakla bekliyorum
 
Oyla:

zmssen

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Zülfikar şen
Cihazım
Xiomi note 4
Yaş
45
Konum
İstanbul
Katılım
23 Ocak 2018
Konular
0
Mesajlar
3
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Arkadaşlar 2 hafta önce Mi5s cihazım durup dururken kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Açmaya çalıştığımda Mi logosunda kaldı. Bilgisayara bağlamak istediğimde bilgisayar görmedi. Garantisi devam ettiği için Hepsiburadaya yazdım ve 1 hafta sonra sonuç alıp cihazı geçen hafta yolladım. Aradan 1 hafta geçti ve bugün evo tarafından arandım ve cihazıma sıvı temasından dolayı entegrenin yandığı ve 940 tl ücreti olduğu söylendi. Bende kabul etmedim. Hiç olmazsa hayalet ekrandan dolayı LG paneli değiştirin dedim. Ürün sıvı temasından dolayı garanti dışı kaldığı için bunla ilgilide bir işlem yapamayacaklarını belirttiler.

Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar 2 hafta önce Mi5s cihazım durup dururken kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Açmaya çalıştığımda Mi logosunda kaldı. Bilgisayara bağlamak istediğimde bilgisayar görmedi. Garantisi devam ettiği için Hepsiburadaya yazdım ve 1 hafta sonra sonuç alıp cihazı geçen hafta yolladım. Aradan 1 hafta geçti ve bugün evo tarafından arandım ve cihazıma sıvı temasından dolayı entegrenin yandığı ve 940 tl ücreti olduğu söylendi. Bende kabul etmedim. Hiç olmazsa hayalet ekrandan dolayı LG paneli değiştirin dedim. Ürün sıvı temasından dolayı garanti dışı kaldığı için bunla ilgilide bir işlem yapamayacaklarını belirttiler.

Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.

Bu konuya benzer bir olayda aynı firma ile benimde başıma gelmişti. Ekranda lekeler çıkmıştı gönderdim baskı uygulanmış bu nedenle garanti dışı ücretli tamir edebileceklerini söylediler. Bende millet arka cebinde taşıyor üzerine oturuyor bir şey olmuyor ben böyle bir baskıya maruz bırakmadığımdan emin oldugumu detaylı rapor ile gönderin yada garantili olarak yapılmasını talep ederek Hepsiburada ya da bilgi verdim. Garanti kapsamında tamir ettiler.
Eğer sıvı teması olmadığına eminseniz kesin rapor isteyin tüketici hakem heyetine başvurun. İthalatçı garantili diye ürün satıyorlar bir sürü bahane ile garanti dışı diye ücret talep ediyorlar.
Zaten bu telefonların Türkiye satıcısı da bu firma. Yani vadi İstanbul da ki mi Store'de bunların.
 
Son düzenleme:
Oyla:

Muratcacom

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Murat
Cihazım
Mi6
Yaş
69
Konum
Artvin
Katılım
15 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Apple çok iyi o konuda haklısınız. Şöyle bir şey eklemek istiyorum; LG G2 zamanında Ankara servisi çok aşırı başarılıydı. Cihazla ilgili ne isteğiniz varsa adamlar yapıyordu. Tabi kırık ve gerçekten sıvı temas haricinde. O dönem facebook üzerinde G2 grubumuz vardı yaklaşık 11 veya 12 bin kişilik, orada çokça şahit olduk bu duruma. Şuan ne durumdalar bir bilgim yok. Eğer firma faaliyet gösterdiği yerde gerçekten kurumsallaşmayı başarılı bir şekilde yapmışsa her şey kolayca çözülüyor. Ama bizim servisler özellikle de ithalatçı garanti diye geçenler kimi nasıl elersek kardayız diye bakıyorlar.
Lg g2 doneminde öyleydi g3 ve g4 de kalitsal problmeler uretim hatalarini kabul edip toplatma yapmadılar ve artik kimse g3 ve g4 sorunlarindan dolayi lg almiyor.
G5 de mesela çekmeme sorunu vardi hepsini kullandim şahsen aldim. G5 köyler de düşük banda cekmezdi 2defa servise yolladim 2 defa arka parmak izi sensorunden dolagi yolladim mi5 vr mi6 kullaniyorum şuan
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.981
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.705
Puanları
338
Peki Xiaomi resmi olarak girmedi diyelim. Hb de veya Amazonda satılan cihazların bazılarında Türkiye Garantili diye fiyat farkı bile var bu şekilde lanse ediliyor. Bir başka hususta madem girmedi Xiaomi gibi bir firma kendisini böyle kullandırmaya nasıl izin veriyor ? Neyse tüm bunlar aslında benim için önemsiz olan şeyler. Benim burada demek istediğim Lg, Samsung veya Apple TR aldığınızda garanti konusu bunlar kadar sıkıntılı değil, olmadıda. Bunlar sizin demenize göre hem resmi değiller hemde aynı eften püften sebeplerle kullanıcıları mağdur edecekler.
İşte o fiyat farkını koymak için Xiaomi Türkiye diye uyduruk bir garanti icat ettiler. Bakın bakalım garanti firması KVK mı, Genpa mı yoksa Evo mu? Bu arada KVK ve Genpa'nın da kendilerine gelen cihazları Evo'ya gönderdikleri defalarca açılan konularda belli. Yani Xiaomi Türkiye denilen garanti, herkesin fellik fellik uzak durmaya çalıştığı Evo garanti.

Bu arada hemen bir parantez açalım. Evo sadece resmi satıcı distribütör değil.
 
Oyla:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
39
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
Arkadaşlar 2 hafta önce Mi5s cihazım durup dururken kendiliğinden kapandı ve açılmadı. Açmaya çalıştığımda Mi logosunda kaldı. Bilgisayara bağlamak istediğimde bilgisayar görmedi. Garantisi devam ettiği için Hepsiburadaya yazdım ve 1 hafta sonra sonuç alıp cihazı geçen hafta yolladım. Aradan 1 hafta geçti ve bugün evo tarafından arandım ve cihazıma sıvı temasından dolayı entegrenin yandığı ve 940 tl ücreti olduğu söylendi. Bende kabul etmedim. Hiç olmazsa hayalet ekrandan dolayı LG paneli değiştirin dedim. Ürün sıvı temasından dolayı garanti dışı kaldığı için bunla ilgilide bir işlem yapamayacaklarını belirttiler.

Arkadaşlar size sorum bundan sonra ben ne yapabilirim. Tüketici haklarına gitsem bir şey yapabilir miyim. Nasıl ispat edebilirim sıvı teması olmadığını. Sizden fikirlerinizi bekliyorum. Yada ön kötü arızalı parçayı uygun bir şekilde nereden bulabilirim.
Bu distribütör garantiler okadar guvenilir değillerki bunlar kadar yan sanayi ama çakal garanti firmalari yok. En baştada evo gelir. Valla moralini kırmak istemem ama hakem heyetine gitsende bence sonuç değişmeyecek. Neden dersen. Bu cihazin içinde 2 adet sıvı temas bandı var. Biri cihazin ust hoparlör kisminin hemen altinda diğeride simkart yuvasinin hemen altinda. Bu bandlar beyzadir. Kirmizi renk almislarca cihaz sivi temes almistir ve garanti dışıdır. Ha bak sen sivi temasa maruz biraktin deniyorum. Bu evo ve bunun gibi bi ikitane daha var bunlardan herşey beklenir. Sirf para koparmak için kendileri bu bantlari kirmiziya çevirirmi çevirir. Yaparlar çünkü bunlar. Güvenmiyorum bunlara. Ha eşşeklerini sağlam kaziğa bağlamışlardır onu diyim. Bağlamasalar o bantlar kirmiziya dönmemiş olsa sana sivi temas demezler.
 
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kuzey
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
26
Mesajlar
1.813
Tepkime puanı
1.158
Puanları
138
Merhabalar konuyu Xiaomiye taşımalısınız bence Evo diye kıytırık bi firma Koskoca 'mi' logosunu temsil ediyor. Forumda ingilizcesi iyi olan bi arkadaş mail hazırlasada xiaomiye göndersen bence daha yararlı olur. Evo yola gelcekse anca mi yola getirir diye düşünüyorum. 'Xiaomi Türkiye' adıyla takılıyorlar.

Bu fikre sonuna kadar katılıyorum . Forumumuzda illaki yabancı dili olan adminlerimiz vardır . Hem Xiaomi adı temize çıksın hemde bu Evo denen dallama bıraksın artık kafasına göre al satları . Mesela ben Xiaomi resmi olarak gelmeden bir daha almayacağım bunun yerine Huawei den devam ederim gibime geliyor
 
Oyla:

mi5sumut55

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
umut
Cihazım
xiaomi mi5s
Yaş
42
Konum
samsun
Katılım
11 Ağustos 2017
Konular
12
Mesajlar
126
Tepkime puanı
171
Puanları
43
Bu distribütör garantiler okadar guvenilir değillerki bunlar kadar yan sanayi ama çakal garanti firmalari yok. En baştada evo gelir. Valla moralini kırmak istemem ama hakem heyetine gitsende bence sonuç değişmeyecek. Neden dersen. Bu cihazin içinde 2 adet sıvı temas bandı var. Biri cihazin ust hoparlör kisminin hemen altinda diğeride simkart yuvasinin hemen altinda. Bu bandlar beyzadir. Kirmizi renk almislarca cihaz sivi temes almistir ve garanti dışıdır. Ha bak sen sivi temasa maruz biraktin deniyorum. Bu evo ve bunun gibi bi ikitane daha var bunlardan herşey beklenir. Sirf para koparmak için kendileri bu bantlari kirmiziya çevirirmi çevirir. Yaparlar çünkü bunlar. Güvenmiyorum bunlara. Ha eşşeklerini sağlam kaziğa bağlamışlardır onu diyim. Bağlamasalar o bantlar kirmiziya dönmemiş olsa sana sivi temas demezler.
Hocam bunlardan herşey beklenir. Peki sıvı teması olsa cihaz komple kapanması lazım değil mi?. Benim cihaz mi yazısında kalıyor tekrar kendini başlatıyor ve tekrar mi yazısında kalıyor. Ana ekrana geçemiyor. bence sıvı teması sadece uydurma bir bahane.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

İşte o fiyat farkını koymak için Xiaomi Türkiye diye uyduruk bir garanti icat ettiler. Bakın bakalım garanti firması KVK mı, Genpa mı yoksa Evo mu? Bu arada KVK ve Genpa'nın da kendilerine gelen cihazları Evo'ya gönderdikleri defalarca açılan konularda belli. Yani Xiaomi Türkiye denilen garanti, herkesin fellik fellik uzak durmaya çalıştığı Evo garanti.

Bu arada hemen bir parantez açalım. Evo sadece resmi satıcı distribütör değil.
O zaman KVK GENPA EVO farketmiyor yani kısacası garantinin pek anlamı kalmıyor. Sonuçta hepsine EVO bakıyorsa ve bunlarda hemen hemen her koşulda sorunu kullanıcı hatasına getiriyorsa garantinin bir anlamı yok o zaman.
 
Oyla:

chatin_62

Süper Üye
Onursal Yönetici
Premium Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Çetin
Cihazım
Xiaomi 12TPro
Meslek
Bilgi Teknolojiler
Konum
İstanbul
Katılım
7 Mayıs 2014
Konular
99
Mesajlar
8.981
Çözümler
1
Tepkime puanı
6.705
Puanları
338
Hocam bunlardan herşey beklenir. Peki sıvı teması olsa cihaz komple kapanması lazım değil mi?. Benim cihaz mi yazısında kalıyor tekrar kendini başlatıyor ve tekrar mi yazısında kalıyor. Ana ekrana geçemiyor. bence sıvı teması sadece uydurma bir bahane.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


O zaman KVK GENPA EVO farketmiyor yani kısacası garantinin pek anlamı kalmıyor. Sonuçta hepsine EVO bakıyorsa ve bunlarda hemen hemen her koşulda sorunu kullanıcı hatasına getiriyorsa garantinin bir anlamı yok o zaman.
Yanlış anlama olmasın, tüm KVK garantili cihazları kastetmedim. Sadece Xiaomi Türkiye garantili yazılan ama KVK, GENPA garanti belgesi çıkan cihazları kastettim. Bunların Xiaomi Türkiye diye bahsettiği garanti EvoBT garanti yani. Bu yüzden hangi garanti firması olursa olsun tüm Xiaomi Türkiye garantili cihazlar Evo'ya gider.

Bu arada sıvı teması olan cihazlar açılmaz diye birşey yoktur. Sıvı teması oksitlenmeye ve temassızlığa yol açar. Bu oksitlenme hangi devrede olursa o devrelerde sıkıntı olur.

Mi MIX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:

bralakir

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
MUSTAFARÜŞTÜ
Cihazım
Mİ A1
Konum
KONYA
Katılım
19 Haziran 2018
Konular
13
Mesajlar
235
Tepkime puanı
239
Puanları
58
Garanti denince Apple 'ı üstad bilirim piyasada, başka yok. Adamlar anında cihazı yenisiyle değiştiriyorlar. Evet pahalı ama helal olsun bu konuda cidden kaliteler.

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında bu konu sanıyorum Apple ve diğerleri diye ayrılıyor. Diğerlerinde başarı ve kalite kişilere kalmışken Apple buna izin vermiyor. Sistemi kurmuş ve gelen her eleman o sisteme uymak zorunda.

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

hocam maalesef bahsettiğiniz firmada eskisi gibi değil, sırf servis rezaletleri ve sorumsuzluklar sonucu, saf android kullanmak amacıyla, pixel cihaz ülkemizde de yok olması nedeniyle Mi A1 kullanıyorum. en son yaptıkları rezalet, 3 yıldır herhangi bir mağlum firmaya ait cihaz kullanmayan bana, aksesuar faturası kesilmiş, e-fatura, e-devlette eposta adresim doğru olması sonucu bana ulaştı da haberim oldu. üstelik fatura da %99 iskonto yapılmış. sonuç maliyeye şikayet ve fatura iptali.
500 şarj döngüsünde batarya kapsamdışı, başka sorun çıkar, batarya kaynaklı olmuş kapsamdışı vs vs vs
inşallah kimse mağdur olmaz, inşallah ben yanılıyor veya hatalı olurum.
sürç-i lisan ettik ise affola
 
Oyla:

pathfinder1

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
Adım
zeki
Cihazım
xiaomi mi max 2
Yaş
54
Konum
çorum
Katılım
12 Kasım 2018
Konular
9
Mesajlar
719
Tepkime puanı
1.730
Puanları
118
Geçmiş olsun hocam, yani ben Apple hiç kullanmadım, son durumunuda bilmiyorum ama genelde çevremden bu konuda hep övgü duymuştum.
hocam maalesef bahsettiğiniz firmada eskisi gibi değil, sırf servis rezaletleri ve sorumsuzluklar sonucu, saf android kullanmak amacıyla, pixel cihaz ülkemizde de yok olması nedeniyle Mi A1 kullanıyorum. en son yaptıkları rezalet, 3 yıldır herhangi bir mağlum firmaya ait cihaz kullanmayan bana, aksesuar faturası kesilmiş, e-fatura, e-devlette eposta adresim doğru olması sonucu bana ulaştı da haberim oldu. üstelik fatura da %99 iskonto yapılmış. sonuç maliyeye şikayet ve fatura iptali.
500 şarj döngüsünde batarya kapsamdışı, başka sorun çıkar, batarya kaynaklı olmuş kapsamdışı vs vs vs
inşallah kimse mağdur olmaz, inşallah ben yanılıyor veya hatalı olurum.
sürç-i lisan ettik ise affola

MI MAX 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt