- Adım
- Chootti
- Cihazım
- Mi5
- Yaş
- 28
- Konum
- İzmir
- Katılım
- 31 Mayıs 2019
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Şimdi tekrar kontrol ettim 2si de kayıtlı gözüküyor, ya ben ticket açtım diye şu an yaptılar ya da ben yanlış bakmışım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bu Xiaomi ile ilgili bir problem değil bence hocam, zaten alırken sen kendin kontrol edersin bakarsın fatura var mı yok mu vs diye. Onlar koymalı mı evet, ama koymazlarsa o an orada çözersen daha problemsiz olur. Şimdi benim önerim iletişime geçip, faturayı da istemeniz.Anladım ben magazadan aldıgım icin herhangi bir fatura vs verilmedi sadece mail bilgilerim alindı her hangi bir e fatura da atilmamis gercekten xiaomi firmasi hakkinda guvenilirlik dusuncem bulanmaya basladi