Yardım Delta Servis

trojan89

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Onur
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Konum
Denizli
Katılım
3 Ocak 2016
Konular
10
Mesajlar
197
Tepkime puanı
89
Puanları
28
Merhaba arkadaşlar, Delta garantili cihazı Migros'dan satın aldım. Aldığım gün kullanım esnasında kapanarak tekrar açılmadı. Bir gün bile kullanmadan. Migros ile görüşmem de servise göndermem gerektiğini söylediler. İlk mağduriyet burada başladı, sıfır cihaz alıyorsunuz ve aynı gün bozuluyor. Herneyse Delta servisine cihazı yolladım, alındığı gün bozulduğunu kağıda yazarak not bıraktım. Delta bir kaç gün sonra beni arayıp anakart flash entegresi yandığını 1000₺ ücret ödemem gerektiğini söylediler. Sizin söylediğiniz size mantıklı geliyor mu aldığım gün bozuldu cihaz, ne ücretinden bahsediyorsunuz dedim. Tamam ben servisle görüşeyim tekrar bilgilendirme yapsınlar size dedi. 5 dakika sonra tekrar aradılar, pardon yanlışlık olmuş cihazınızın onarımı yapılacak herhangi bir ücret ödemenize gerek yok denildi. Buraya kadar herşey tamam. Bugün tekrar aradılar, telefonunuz anakartı baskıdan dolayı arıza yapmış. 1000₺ onarım ücreti var denildi tekrar. Neyin kafası bu Delta servis anlamış değilim. Arayan kişiye önceki konuşmada ücret talep edilmediğini cihazın aldığım gün bozulduğunu tekrar söyledim, tamam ben servisle tekrar konuşayım dedi. Cihazı arıza takip den kontrol ettiğim de fiyat onayı bekliyor yazmakta. Bir daha Delta garantili ne cihaz alırım nede aldırırım. Uzun uzun yazdım ki diğer alacak arkadaşlara ışık olsun.. Delta pişmanlıktır...

SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mirhan loran

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
sduran
Cihazım
xiami note 3
Yaş
39
Konum
mersin
Katılım
25 Nisan 2018
Konular
2
Mesajlar
12
Tepkime puanı
3
Puanları
3
Ben Migros a sorduğumda 2 yıl boyunca telefonda bir sıkınıtı meydana gelirse direk bize getirin biz gönderiyoruz demişti. Demek yalanmış dedikleri.Uygun diye netten aldım . Valla kardeş adına üzüldüm maalesef benimde delta sonumuz hayr olsun.
 

Mertal

Eski Mkalkan21 :)
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Redmi 5 Plus
Konum
Diyarbakır
Katılım
3 Mayıs 2017
Konular
23
Mesajlar
2.898
Tepkime puanı
1.909
Puanları
188
İthalat garantili olarak Xiaomi konusunda yine en iyi garanti servisi delta garanti. Delta böyleyse diğerlerini düşünmek bile istemiyorum.
Bir de migrostan alınmış güya müşteri memnuniyeti falan olacak.

Redmi 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

trojan89

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Onur
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Konum
Denizli
Katılım
3 Ocak 2016
Konular
10
Mesajlar
197
Tepkime puanı
89
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Cihaz bu arada Mi note 3. Delta aldığı gün bozulan cihazın yenisini değişim olarak göndermesi bile gerekirken, 1000₺ onarım ücreti istemesi absürt ötesi. Şu an için cihazsız kaldığıma mı yanayım, alındığı gün bozulan telefon için 1000₺ ücret istemelerine mi şaştım kaldım.

SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Superkahrmn

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mahmut
Cihazım
Xiaomi Mi Note3
Konum
Manavgat
Katılım
23 Ağustos 2017
Konular
40
Mesajlar
592
Tepkime puanı
349
Puanları
78
Tüketici haklarına gitmeyi düşündünüz mü bir de keşke migros gibi bir yerine Hepsiburada, Cepport gibi yerleri tercih etseydiniz bu firmalar bu gibi durumlarda yardımcı oluyor kullanıcıdan yola bir politika izliyor. Ben telefon alımlarımı Hepsiburada'dan yapıyorum bir defasında sorunlu bir cihaz geldi aldıktan iki gün sonra açılmadı ve kolay iade bölümünden iadesini yaptım. hepsiburada 7 iş günü içirisindeki iadelerde sorun çıkarmadan ürünü geri alıyor.
 

trojan89

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
Adım
Onur
Cihazım
Xiaomi Mi 5
Konum
Denizli
Katılım
3 Ocak 2016
Konular
10
Mesajlar
197
Tepkime puanı
89
Puanları
28
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Ücret talebinde bulunmaya devam edilecekse elbette yasal yollara başvuracağım. Şimdilik sükunetle bekliyorum, bakalım nasıl bir yol kat edeceğiz.

SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst Alt