- Adım
- Onur
- Cihazım
- Xiaomi Mi 5
- Konum
- Denizli
- Katılım
- 3 Ocak 2016
- Konular
- 10
- Mesajlar
- 197
- Tepkime puanı
- 89
- Puanları
- 28
Merhaba arkadaşlar, Delta garantili cihazı Migros'dan satın aldım. Aldığım gün kullanım esnasında kapanarak tekrar açılmadı. Bir gün bile kullanmadan. Migros ile görüşmem de servise göndermem gerektiğini söylediler. İlk mağduriyet burada başladı, sıfır cihaz alıyorsunuz ve aynı gün bozuluyor. Herneyse Delta servisine cihazı yolladım, alındığı gün bozulduğunu kağıda yazarak not bıraktım. Delta bir kaç gün sonra beni arayıp anakart flash entegresi yandığını 1000₺ ücret ödemem gerektiğini söylediler. Sizin söylediğiniz size mantıklı geliyor mu aldığım gün bozuldu cihaz, ne ücretinden bahsediyorsunuz dedim. Tamam ben servisle görüşeyim tekrar bilgilendirme yapsınlar size dedi. 5 dakika sonra tekrar aradılar, pardon yanlışlık olmuş cihazınızın onarımı yapılacak herhangi bir ücret ödemenize gerek yok denildi. Buraya kadar herşey tamam. Bugün tekrar aradılar, telefonunuz anakartı baskıdan dolayı arıza yapmış. 1000₺ onarım ücreti var denildi tekrar. Neyin kafası bu Delta servis anlamış değilim. Arayan kişiye önceki konuşmada ücret talep edilmediğini cihazın aldığım gün bozulduğunu tekrar söyledim, tamam ben servisle tekrar konuşayım dedi. Cihazı arıza takip den kontrol ettiğim de fiyat onayı bekliyor yazmakta. Bir daha Delta garantili ne cihaz alırım nede aldırırım. Uzun uzun yazdım ki diğer alacak arkadaşlara ışık olsun.. Delta pişmanlıktır...
SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
SM-N935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi