- Adım
- Murat Ülker
- Cihazım
- Xiaomi Mi5
- Yaş
- 30
- Konum
- Kütahya
- Katılım
- 14 Ocak 2018
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 4
- Puanları
- 3
Ekim ayından beri telefonum servise gidiyor 20 iş günü bekliyor sonra bozuk bir şekilde geri geliyor. 3. servis dönüşü telefonumu tarafıma tekrar bozuk gönderdiler. Bir teknik servis nasıl olur da 3 defa inatla dokunmatiği sıkıntılı telefonu tarafıma gönderir? Hiç mi kalite kontrol yapmıyor bu insanlar? Ekranı alayına değiştirip duruyorlar. Elektronikten anlamayan insan aynı durumu 2 defa yapmışsın işe yaramamış başka bir sorun var demek diye düşünür be. Telefonun kasasını değiştirdiler, bozuk diye tekrar gönderdim kullanıma bağlı çizik var diye rapor tutmuşlar mesela. Bana çizik kasa mı taktınız o zaman be insafsızlar? 3. gönderimimde 11 gün telefonumu öylece beklettiler. 7 günde tamir ettiler. Beni öylece bekletmekten başka hiçbir şey yapmadılar. Aradım kendilerini durumu bildirdim. Yetkili birinin beni 2 gün içinde arayacağını söylediler. Bugün 3. gün. Telefonumu bunlardan aldım alacağıma bin pişman oldum. cantara hocam yardım edebilir misin bu duruma? Süreç uzun olsun olmasın umurumda değil, hakem heyetine gideceğim diğer türlü. Mağdur statüsüne omuzlarının üstünde taşıdılar beni resmen.