Çözüldü Delta Servis Telefonu Tarafıma Bozuk Gönderiyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Ekim ayından beri telefonum servise gidiyor 20 iş günü bekliyor sonra bozuk bir şekilde geri geliyor. 3. servis dönüşü telefonumu tarafıma tekrar bozuk gönderdiler. Bir teknik servis nasıl olur da 3 defa inatla dokunmatiği sıkıntılı telefonu tarafıma gönderir? Hiç mi kalite kontrol yapmıyor bu insanlar? Ekranı alayına değiştirip duruyorlar. Elektronikten anlamayan insan aynı durumu 2 defa yapmışsın işe yaramamış başka bir sorun var demek diye düşünür be. Telefonun kasasını değiştirdiler, bozuk diye tekrar gönderdim kullanıma bağlı çizik var diye rapor tutmuşlar mesela. Bana çizik kasa mı taktınız o zaman be insafsızlar? 3. gönderimimde 11 gün telefonumu öylece beklettiler. 7 günde tamir ettiler. Beni öylece bekletmekten başka hiçbir şey yapmadılar. Aradım kendilerini durumu bildirdim. Yetkili birinin beni 2 gün içinde arayacağını söylediler. Bugün 3. gün. Telefonumu bunlardan aldım alacağıma bin pişman oldum. cantara hocam yardım edebilir misin bu duruma? Süreç uzun olsun olmasın umurumda değil, hakem heyetine gideceğim diğer türlü. Mağdur statüsüne omuzlarının üstünde taşıdılar beni resmen.
 

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
cantara maalesef sadece telefonu tarafımıza gönderinden başka bir cevap alamadım kendilerinden. Gönderiyorum bozuk bir şekilde geri yolluyorlar 3 hafta sonra.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.481
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.908
Puanları
438
cantara maalesef sadece telefonu tarafımıza gönderinden başka bir cevap alamadım kendilerinden. Gönderiyorum bozuk bir şekilde geri yolluyorlar 3 hafta sonra.

Bildiğim kadarıyla siz gönderimi sağladıktan sonra da cihazınız ile ilgili sorularını ilettiğinizde yanıtlıyor ve cihaz takibinizi de yapıyorlar hocam. Zannediyorum bir iletişimsizlik oldu kendilerinden bir cevap bekleyelim isterseniz.
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
cantara maalesef sadece telefonu tarafımıza gönderinden başka bir cevap alamadım kendilerinden. Gönderiyorum bozuk bir şekilde geri yolluyorlar 3 hafta sonra.
Hocam cihaz sürekli aynı arızadan dolayı gidip geliyorsa o telefon iflah olmaz. Tüketici haklarına gidip şikayetinizi yapın. İade veya değişim hakkınızı kullanın.
 

Murat Ülker

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Murat Ülker
Cihazım
Xiaomi Mi5
Yaş
30
Konum
Kütahya
Katılım
14 Ocak 2018
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Hocam cihaz sürekli aynı arızadan dolayı gidip geliyorsa o telefon iflah olmaz. Tüketici haklarına gidip şikayetinizi yapın. İade veya değişim hakkınızı kullanın.
İlk gönderimimde telefon kapandı açılmadı. Bana geri dokunmatiği bozuk yolladılar. Tekrar yolladım tekrar dokunmatiği bozuk yolladılar. Güya teknik servis beni arayacaktı, aramadı. Şimdi tekrar göndereceğim (4.olacak bu) onarım yapılmamasını, iade/değişim raporu verilmesini isteyeceğim. Sizce bunu yapmadan mı gitmeliyim hakem heyetine sizce slopelock ?
 

slopelock

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Umut
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
38
Konum
İstanbul
Katılım
2 Şubat 2018
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
40
Puanları
28
İlk gönderimimde telefon kapandı açılmadı. Bana geri dokunmatiği bozuk yolladılar. Tekrar yolladım tekrar dokunmatiği bozuk yolladılar. Güya teknik servis beni arayacaktı, aramadı. Şimdi tekrar göndereceğim (4.olacak bu) onarım yapılmamasını, iade/değişim raporu verilmesini isteyeceğim. Sizce bunu yapmadan mı gitmeliyim hakem heyetine sizce slopelock ?

Tüketici kanununa göre 1 yıl içerisinde aynı arızadan 2 defa veya farklı arızalardan 4 defa servise giden ve tamir edilemeyen ürünler için iade veya değişim talebi hakkınız bulunuyor. Bilginize...
 

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
Ekim ayından beri telefonum servise gidiyor 20 iş günü bekliyor sonra bozuk bir şekilde geri geliyor. 3. servis dönüşü telefonumu tarafıma tekrar bozuk gönderdiler. Bir teknik servis nasıl olur da 3 defa inatla dokunmatiği sıkıntılı telefonu tarafıma gönderir? Hiç mi kalite kontrol yapmıyor bu insanlar? Ekranı alayına değiştirip duruyorlar. Elektronikten anlamayan insan aynı durumu 2 defa yapmışsın işe yaramamış başka bir sorun var demek diye düşünür be. Telefonun kasasını değiştirdiler, bozuk diye tekrar gönderdim kullanıma bağlı çizik var diye rapor tutmuşlar mesela. Bana çizik kasa mı taktınız o zaman be insafsızlar? 3. gönderimimde 11 gün telefonumu öylece beklettiler. 7 günde tamir ettiler. Beni öylece bekletmekten başka hiçbir şey yapmadılar. Aradım kendilerini durumu bildirdim. Yetkili birinin beni 2 gün içinde arayacağını söylediler. Bugün 3. gün. Telefonumu bunlardan aldım alacağıma bin pişman oldum. cantara hocam yardım edebilir misin bu duruma? Süreç uzun olsun olmasın umurumda değil, hakem heyetine gideceğim diğer türlü. Mağdur statüsüne omuzlarının üstünde taşıdılar beni resmen.


Merhaba

Özel mesaj yoluyla cihazınızın imei numarasını paylaşmanızı rica ederiz.

Saygılar
Delta Servis
 

biggerdeniz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Deniz
Cihazım
Mi 5
Yaş
24
Konum
Edirne
Katılım
13 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
17
Tepkime puanı
60
Puanları
13
Delta servis buraya yazmadan ve cantara kardeş ilgilenmeden işlem yapmıyor sanırım.

Delta Samsung 'a Fatiha okutur.

SM-G955F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt