- Adım
- Hdndn
- Cihazım
- Xiaomi mi 6
- Yaş
- 38
- Konum
- Elazığ
- Katılım
- 10 Nisan 2018
- Konular
- 9
- Mesajlar
- 116
- Tepkime puanı
- 71
- Puanları
- 28
10.09.2018 tarihinde cihazım servise ulaştı. Yazdığım notta cihazın pil performansının düştüğünü, düşürme vs. Olmamasına rağmen çerçevelerde soyulma olduğunu ki cihaz kılıfla kullanıldı. Hayalet ekran oluştuğu ve ısınma olduğu yazıldı. Bu şikayetlerle servise verdiğim cihaz 19.09.2018 tarihinde özel bir numaradan aranmamla, cihazın ekranının değiştiği, çerçevelerdeki soyulmanın kullanıcı hatası olduğu (internette bir dünya şikayet var) ve pil ile ilgili hiç bir işlem yapılmadığı tarafıma bildirildi. Bir an önce cihaz servisten gelsin diye okey verdim ve cihazın bana en geç, servis raporunun yazılıp 22.09.2018 tarihinde kargoya verileceğini söylediler. Ayın 22sinde aradım henüz rapor yazılmadı yetişirse bu gün yetişmezse en geç kargoya verileceği söylendi. Bu gün sabah yine aradım henüz rapor hala yazılmamış. Müşteri temsilcisi hanfendiye bu raporun neden bu kadar zor yazıldığını söylemem üzerine sinirli ve gergin bir şekilde cevap vermeye başladı. Buradan mesaj olarak yazdım mail attım, defalarca müşteri hizmetlerini aradım artık bir çare bulun. Biliyorum cihaz gelecek ve kesin bir sorun olacak insanlar boşuna şikayet etmiyor bu kadar. Ey delta servis cihazımı gönder artık.
Edit : 22.09.2018 tarihinde saat 16:00 civarında delta servis çalışanı olduğunu söyleyen Esra hanım tarafından arandım. Kendisi cihazın kargoya verildiğini ve kargo numarasının aradığı numara tarafından 23.09.2018 tarihinde bana paylaşılacağını söyledi. Aynı tarih saat 10:00 civarı kendisini ararım cevap vermedi mesaj attım hala beklemedeyim. İyi niyet göstergesi olarak şikayetimi şikayetvar sitesinden kaldırdım ama galiba hata ettim.
Edit : 22.09.2018 tarihinde saat 16:00 civarında delta servis çalışanı olduğunu söyleyen Esra hanım tarafından arandım. Kendisi cihazın kargoya verildiğini ve kargo numarasının aradığı numara tarafından 23.09.2018 tarihinde bana paylaşılacağını söyledi. Aynı tarih saat 10:00 civarı kendisini ararım cevap vermedi mesaj attım hala beklemedeyim. İyi niyet göstergesi olarak şikayetimi şikayetvar sitesinden kaldırdım ama galiba hata ettim.
Son düzenleme: