Yardım Delta servis ilgisizliği

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
10.09.2018 tarihinde cihazım servise ulaştı. Yazdığım notta cihazın pil performansının düştüğünü, düşürme vs. Olmamasına rağmen çerçevelerde soyulma olduğunu ki cihaz kılıfla kullanıldı. Hayalet ekran oluştuğu ve ısınma olduğu yazıldı. Bu şikayetlerle servise verdiğim cihaz 19.09.2018 tarihinde özel bir numaradan aranmamla, cihazın ekranının değiştiği, çerçevelerdeki soyulmanın kullanıcı hatası olduğu (internette bir dünya şikayet var) ve pil ile ilgili hiç bir işlem yapılmadığı tarafıma bildirildi. Bir an önce cihaz servisten gelsin diye okey verdim ve cihazın bana en geç, servis raporunun yazılıp 22.09.2018 tarihinde kargoya verileceğini söylediler. Ayın 22sinde aradım henüz rapor yazılmadı yetişirse bu gün yetişmezse en geç kargoya verileceği söylendi. Bu gün sabah yine aradım henüz rapor hala yazılmamış. Müşteri temsilcisi hanfendiye bu raporun neden bu kadar zor yazıldığını söylemem üzerine sinirli ve gergin bir şekilde cevap vermeye başladı. Buradan mesaj olarak yazdım mail attım, defalarca müşteri hizmetlerini aradım artık bir çare bulun. Biliyorum cihaz gelecek ve kesin bir sorun olacak insanlar boşuna şikayet etmiyor bu kadar. Ey delta servis cihazımı gönder artık.
Edit : 22.09.2018 tarihinde saat 16:00 civarında delta servis çalışanı olduğunu söyleyen Esra hanım tarafından arandım. Kendisi cihazın kargoya verildiğini ve kargo numarasının aradığı numara tarafından 23.09.2018 tarihinde bana paylaşılacağını söyledi. Aynı tarih saat 10:00 civarı kendisini ararım cevap vermedi mesaj attım hala beklemedeyim. İyi niyet göstergesi olarak şikayetimi şikayetvar sitesinden kaldırdım ama galiba hata ettim.
 
Son düzenleme:

Delta Servis 2

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Delta Servis
Cihazım
Xiaomi
Yaş
34
Konum
İstanbul
Katılım
27 Aralık 2017
Konular
0
Mesajlar
215
Tepkime puanı
94
Puanları
43
10.09.2018 tarihinde cihazım servise ulaştı. Yazdığım notta cihazın pil performansının düştüğünü, düşürme vs. Olmamasına rağmen çerçevelerde soyulma olduğunu ki cihaz kılıfla kullanıldı. Hayalet ekran oluştuğu ve ısınma olduğu yazıldı. Bu şikayetlerle servise verdiğim cihaz 19.09.2018 tarihinde özel bir numaradan aranmamla, cihazın ekranının değiştiği, çerçevelerdeki soyulmanın kullanıcı hatası olduğu (internette bir dünya şikayet var) ve pil ile ilgili hiç bir işlem yapılmadığı tarafıma bildirildi. Bir an önce cihaz servisten gelsin diye okey verdim ve cihazın bana en geç, servis raporunun yazılıp 22.09.2018 tarihinde kargoya verileceğini söylediler. Ayın 22sinde aradım henüz rapor yazılmadı yetişirse bu gün yetişmezse en geç kargoya verileceği söylendi. Bu gün sabah yine aradım henüz rapor hala yazılmamış. Müşteri temsilcisi hanfendiye bu raporun neden bu kadar zor yazıldığını söylemem üzerine sinirli ve gergin bir şekilde cevap vermeye başladı. Buradan mesaj olarak yazdım mail attım, defalarca müşteri hizmetlerini aradım artık bir çare bulun. Biliyorum cihaz gelecek ve kesin bir sorun olacak insanlar boşuna şikayet etmiyor bu kadar. Ey delta servis cihazımı gönder artık.

Merhaba Form numaranız nedir? Formunuzu inceleyelim.
 

Muaddib1789

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hdndn
Cihazım
Xiaomi mi 6
Yaş
38
Konum
Elazığ
Katılım
10 Nisan 2018
Konular
9
Mesajlar
116
Tepkime puanı
71
Puanları
28
cihazınız kalite kontrolden başarılı olarak geçmiş. kargoya vermek üzere hazırlanıyor.
Evet hazırlanıyor ta perşembe gününden beri. En geç cumartesi Kargoya verilir dediniz hala durun aynı copy paste cevaplar dışında el ile tutulur bir şey yok.
 

Syan40

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihazım
Konum
Katılım
20 Ocak 2018
Konular
22
Mesajlar
287
Tepkime puanı
239
Puanları
78
Garantisiz telefon almak her zaman icin en iyisi.
 

MIHayranı69

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Mahmut
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
22 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
182
Tepkime puanı
74
Puanları
28
Bir Delta servis mağduriyeti daha. Her zaman KVK diyoruz ..
 

sempaticafe

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Soner
Cihazım
Xiaomi mi a1
Meslek
Bilgi işlem
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
4 Nisan 2016
Konular
2
Mesajlar
58
Tepkime puanı
56
Puanları
18
Kvk dan bir ay sonra nihayet bugün aldım telefonumu. Bundan sonra kvk mı? Asla... Bundan sonra sıfır telefon alırsam... Delta Servis 2 en azından sorunuza cevap veriyor. Geçmiş olsun üstadım umarım en kısa zamanda telefonunuza kavuşursunuz.
 

MIHayranı69

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Mahmut
Cihazım
Mi 8
Yaş
39
Konum
Ankara
Katılım
22 Eylül 2018
Konular
1
Mesajlar
182
Tepkime puanı
74
Puanları
28
Kvk dan bir ay sonra nihayet bugün aldım telefonumu. Bundan sonra kvk mı? Asla... Bundan sonra sıfır telefon alırsam... Delta Servis 2 en azından sorunuza cevap veriyor. Geçmiş olsun üstadım umarım en kısa zamanda telefonunuza kavuşursunuz.
Cepport KVK mı ? Sahte KVKlı cihazlar da var onlara pek özen göstermiyorlar hatta Evofone'a iteliyorlar.
 
Üst Alt